Iako se čini da je tržište društvenih mreža i aplikacija prilično zasićeno te da se teško može pojaviti neka nova aplikacija koja bi, pored Facebooka, Instagrama, Twittera, TikToka, Pinteresta i drugih mreža, ponudila nešto novo, upravo je to napravljeno s - Clubhouseom. Za razliku od spomenutih društvenih mreža i aplikacija, Clubhouse nije baziran na nekakvim objavama tekstualnih statusa, fotografija, videozapisa i slično, već isključivo na govoru, odnosno riječ je o audio aplikaciji.

Riječ je o nekoj vrsti podacasta uživo te korisnici mogu pokretati i sudjelovati u razgovorima o različitim temama. Ako se pitate kako je ta aplikacija postala toliko popularna, razlozi se, među inim, nalaze u činjenici da je koriste i da su razgovorima putem Clubhousea sudjelovali i Elon Musk i Mark Zuckerberg.

Osnivač Facebook brzo je shvatio potencijal takvog načina komunikacije te je krenuo u razvoj vlastitog sličnog proizvoda, odnosno ispravnije rečeno - kopije Clubhousea. Na medijske upite oko razvoja novog audio proizvoda iz kompanije je stigao klasičan odgovor kako uvijek istražuju nove načine za poboljšanje iskustva korisnika, uz podsjetnik da već godinama ljude povezuju putem video, ali i audio tehnologija.

Zuckerbergovoj kompaniji takvo kopiranje nije strano te su više puta dosad u svoje društvene mreže i aplikacije (Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger) implementirali opcije koje su popularizirali njihovi konkurenti. Sjetimo samo Snapchata i Storiesa - sličnu opciju Facebook je vrlo uspješno uveo u Instagram, a naknadno i u Messenger i na Fejsbook, nedavno su predstavili alat Reels za objavu kratkih videozapisa (ideja koju su posudili od TikToka), a predstavili su i Messenger Rooms kao odgovor na popularnost Zooma.

No nije Zuckerberg jedini koji pokušava kapitalizirati popularnost Clubhousea. Sličan proizvod razvija i Twitter, a aplikaciju za razgovore uživo najavio je i poznati poduzetnik Mark Cuban, koji je ljubiteljima sporta poznatiji kao vlasnik košarkaške ekipe Dallas Mavericks.

Takva aplikacija velika je prilika, ali i još veći izazov za kompanije jer mogu predstavljati još jedan izvor širenja teorija zavjere i lažnih vijesti koji će biti jako teško moderirati, s obzirom na to da se razgovori odvijaju uživo.

Izvor: The Next Web