Svijet društvenih mreža mogao bi uskoro postati bogatiji za još jednu. No ovaj se put ne radi o novoj društvenoj mreži, već o jednoj od pionira koja 2021. godine doživljava novi život.
Tek će se rijetki sjetiti društvene mreže Bebo, koja je pokrenuta 2005. godine, otprilike u vrijeme kad su brojne društvene mreže stupale na scenu. No za razliku od Facebooka i Twittera koji su se vinuli u nebeske visine, Bebo je vrhunac popularnosti dosegnuo 2008. s 80 milijuna jedinstvenih posjetitelja. Nakon toga stvari su krenule nizbrdo. Prvo je prodan AOL-u, pa Criterion Capital Partnersima, a 2013. podnio je zahtjev za bankrotom.
U tom trenutku njegovi osnivači Michael i Xochi Birch odlučili su ga spasiti. Otkupili su Bebo i obećali da će ga ponovno pokrenuti kao potpuno novu mrežu.
Kako je najavio njegov osnivač i ponovni pokretač Michael Birch, novi Bebo bit će društvena mreža koja će se fokusirati na profile korisnika i interakciju u stvarnom vremenu, a ne poput Facebooka i Twittera na vijesti na zidu.
Uvjeren je da će novi Bebo donijeti osvježenje u svijet društvenih mreža i omogućiti korisnicima da se udalje od lažnih informacija koje se šire po internetu.
Opisujemo ga kao društveno povezivanje uživo - kad ste ulogirani u Bebo, znate tko je od vaših prijatelja online, pojasnio je u razgovoru za BBC.
Objasnio je kako je cijeli projekt zapravo veliki eksperiment, no nada se da će zapravo potaknuti ljude da se zaista povežu i komuniciraju. Nada se da će kombinacija nostalgije i znatiželje privući dovoljno korisnika da Bebo zaživi.
Ovo je savršeno vrijeme za pokretanje nove društvene mreže. COVID-19 otvorio je ljudima oči i pokazao im da postoji i drugačiji način obavljanja nekih stvari. A ljudima nedostaje direktnog kontakta, objasnio je Birch.
Zasad je Bebo dostupan samo Beta testerima, a nije poznato ni kako će točno stranica izgledati ili se financirati. Njezini vlasnici obećavaju da "stari" korisnici neće moći pristupiti svojim računima sa starog Beba, ali i da je Donaldu Trumpu zabranjen pristup.
Izvor: BBC