Nešto više od mjesec dana nakon što je započeo hakerski napad na njihove sustave, Ina je izvijestila kako su normalizirali sve usluge. 

Ina je uspostavila usluge koje povremeno nisu radile na našim maloprodajnim mjestima, kao što su izdavanje bonova za mobitele i plaćanje komunalnih računa, te ih kupci mogu ponovno koristiti, stoji u priopćenju iz Ine. 

Ponovili su kako je slučaj prijavljen nadležnim institucijama te da Inini djelatnici surađuju s njima na otkrivanju počinitelja. 

Napominjemo kako napad nije ugrozio kontinuitet poslovanja kompanije, opskrba tržišta bila je neometana, a prodaja goriva na našim maloprodajnim mjestima kontinuirana. Također, provedba svih plaćanja bila je sigurna, neovisno o tome radi li se o gotovinskom plaćanju, INA kartici ili bankovnoj kartici, dodaju iz Ine te zahvaljuju kupcima i poslovnim partnerima za strpljenje i razumijevanje.