Bugatti je sinonim za hiperautomobile, no izgleda da su otvorili vidike i prema drugim tržištima pa tako u svojoj ponudi planiraju i gradski električni romobil luksuznih linija i solidnih performansi.

Njihov električni romobil ima čist i elegantan dizajn te odabir boja koji korespondiraju s modernim dizajnerskim jezikom na kojeg smo navikli u Bugattiju.

Ako vam nije dovoljan tek "bilo kakav" električni romobil, već da iza njega stoji legendarni brend, onda je Buggatijev električni romobil u francusko plavoj možda pravi odabir za vas. Njihov električni strojčić isto tako dolazi i u srebrnoj i crnoj varijanti.

Krasi ga aerodinamičan dizajn, a napravljen je od slitine magnezija, kako bi bio što lakši pa tako njegova težina iznosti manje od 16 kilograma.

Električni romobil Bugatti će napraviti u suradnji s Bytechom, američkom kompanijom koja sebe opisuje kao "aktivnog trendsettera u industriji mobilne opreme". Ta kompanija izrađuje sve, od držača za mobitele do bluetooth zvučnika. No čini se da je električni romobil prvijenac i za njih.

Bugattijev električni romobil (Foto: Bugatti)

Bugattijev električni romobil ima kotače promjera 9 inča, što pruža dobru upravljivost te solidan razmak od tla tijekom vožnje.

Pogoni ga motor snage 700W što tom električnom romobilu omogućuje svladavanje uzbrdica i do 15 posto nagiba. U njemu se nalazi i baterije snage 10Ah i napona od 36V, što mu daje maksimalan domet od 35 kilometara, u normalnom režimu vožnje (čitaj sporijem).

Baterija mu se može lako izvaditi i puni se od nule do vrha u svega četiri sata, putem standardne kućne utičnice.

Bugattijev romobil ima i digitalni zaslon na upravljaču koji prikazuje brzinu i stanje baterije, kao i monogramno stražnje svjetlo koje projicira poznatu reverznu "EB" ligaturu na tlu iza vozača.

Tu su još i pokazivači smijera te stražnje stop svjetlo za dodanu sigurnost. Maksimalna nosivost tog električnog romobila jest 110 kilograma.

Dakle, Bugattijev električni romobil neće biti Chiron u svijetu električnih romobila, ali za gradske prilike i svakodnevne kratke relacije, mogao bi biti baš ono što mnogi traže od takvih vozila.

Ima i tri načina rada, ekonomični, gradski i sport, što mu omogućuje maksimalne brzine kretanja od 14, 20 i 30 kilometara na sat.

Izvor: The Drive

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju