Jeff Bezos sretan je kada su korisnici Amazona – nezadovoljni!

Najbogatiji čovjek na svijetu smatra kako napredak čovječanstva nije ostvaren zato što su ljudi bili zadovoljni, već zbog toga što su uvijek tražili nešto bolje i upravo to tjera Amazon na konstantan napredak

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 20.04.2018. / 14:59 komentari
Bezos i robotski pas (Foto: Twitter) (Foto: Platforma X)

Očekivanja korisnika Amazona nikada nisu statična – oni uvijek traže više i bolje jer je to u ljudskoj prirodi, napomenuo je u pismu dioničarima šef kompanije Jeff Bezos. Iako njegova kompanija općenito dobiva odlične ocjene od korisnika njihovih usluga, Bezos kaže kako je ono što ga veseli kod Amazonovih korisnika činjenica što su nezadovoljni jer smatra kako napredak čovječanstva još od dana kada su ljudi bili lovci, nije ostvaren zato što su ljudi bili zadovoljni, već zbog toga što su uvijek tražili nešto bolje.

tri vijesti o kojima se priča Kineski ekranoplan Tehnologija Hladnog rata FOTO U javnosti se pojavile prve fotografije kineskog "Čudovišta iz Bohajskog mora" Neobičan bljesak na Saturnu Znanstvenici se nadaju FOTO Je li djelatnik NASA-e i astronom amater prvi put dosad zabilježio neuhvatljivi događaj na Saturnu? Sustav protuzračne obrane Patriot u Ukrajini Američki stručnjaci upozoravaju Ovaj američki sustav protuzračne obrane postao je top-oružje, ali i top-meta za Ruse

Takva je situacija i danas s tehnologijom – kako se ona razvija i napreduje, rastu i očekivanja korisnika i to brže nego ikad prije pa se kompanije moraju brzo prilagođavati kako bi ispunili te zahtjeve i očekivanja.

Ono čemu se ljudi danas dive kao nečemu novom i revolucionarnom, sutra će postati nešto najobičnije i to će zamijeniti neka nova tehnologija i inovacija. To je ono što tjera Amazona i Bezosa na konstantan progres jer su svjesni da, ako ne se ne prilagode korisnicima i tržištu, oni će ih brzo zaboraviti.

Ne živi se na staroj slavi, to u današnje doba brzih tehnoloških promjena ne prolazi, smatra Bezos te je u pismu dioničarima napomenuo kako se Amazon cijelo ovo vrijeme držao visokih standarda u poslovanju, što im je uvelike pomoglo u uspjehu među korisnicima.

No, dio tog uspjeha i napretka su i – greške, a Amazonove greške bile su teške milijarde dolara (sjetimo se samo njihovog pametnog telefona), no na njima se može puno naučiti i to znanje iskoristiti u razvoju budućih proizvoda ili u boljem razumijevanju potreba korisnika.

Izvor: Business Insider
 

Vezane vijesti