Jeste li ikad kušali ananas s okusom grožđa?

Možda na prvi pogleda ovaj naslov i nema prevelike veze s onim što inače pišemo, no ipak iza svega toga stoji jedna dobro nam poznata tehnološka kompanija i nešto briljantnih marketinških umova.

Zimo
Zimo
Filip Šturman | 31.05.2013. / 19:27 komentari
Jeste li ikad kušali ananas s okusom grožđa?

Možda na prvi pogleda ovaj naslov i nema prevelike veze s onim što inače pišemo, no ipak iza svega toga stoji jedna dobro nam poznata tehnološka kompanija i nešto briljantnih marketinških umova. 

tri vijesti o kojima se priča Kineski ekranoplan Tehnologija Hladnog rata FOTO U javnosti se pojavile prve fotografije kineskog "Čudovišta iz Bohajskog mora" Haker, ilustracija I pretvorili u kriptovalute Jedna od najvećih digitalnih pljački u povijesti: U manje od tri sata, hakeri ukrali oko 140 milijuna dolara iz banaka Rijetki fenomen Astronautkinja na Međunarodnoj svemirskoj postaji uhvatila "crvenog duha"

Naime, Philips je, kako bi pokazao moć svog novog ultimativnog sokovnika, doslovno pomiješao iliti križao različite vrste voća. Angažirana je stručnjakinja na području nutricionizma i molekularne gastronomije koje je istraživala molekularnu strukturu voća i mogućnosti križanja istih, da bi nakon 3 mjeseca uspjela 'proizvesti' ananas s okusom i bojom grožđa, banane s okusom i bojom jagode te mnoge druge. 

Proces se odvija tako da se prvo tekućina od jednog voća zagrije da se razbiju molekule, a drugo se voće djelomično izbode te uroni u koncentrat prvog voća nakon čega se pakira u vakuumske pakete te ostavlja na niskoj temperaturi kako bi pokupilo okus i boju.

Takvo je voće prezentirano na tržnici u Brazilu na sveopće oduševljenje svih koji su imali priliku probati. Nakon što su kušali i ostali oduševljeni, potrošačima su podijeljeni letci koje sponzorira Philips sa svojim Walita Avance sokovnikom, unutar kojih se nalaze recepti i procedura kreiranja ovakvog voća, ali ovog puta u moćnom sokovniku naravno.

Vezane vijesti