Možda na prvi pogleda ovaj naslov i nema prevelike veze s onim što inače pišemo, no ipak iza svega toga stoji jedna dobro nam poznata tehnološka kompanija i nešto briljantnih marketinških umova. 

Naime, Philips je, kako bi pokazao moć svog novog ultimativnog sokovnika, doslovno pomiješao iliti križao različite vrste voća. Angažirana je stručnjakinja na području nutricionizma i molekularne gastronomije koje je istraživala molekularnu strukturu voća i mogućnosti križanja istih, da bi nakon 3 mjeseca uspjela 'proizvesti' ananas s okusom i bojom grožđa, banane s okusom i bojom jagode te mnoge druge. 

Proces se odvija tako da se prvo tekućina od jednog voća zagrije da se razbiju molekule, a drugo se voće djelomično izbode te uroni u koncentrat prvog voća nakon čega se pakira u vakuumske pakete te ostavlja na niskoj temperaturi kako bi pokupilo okus i boju.

Takvo je voće prezentirano na tržnici u Brazilu na sveopće oduševljenje svih koji su imali priliku probati. Nakon što su kušali i ostali oduševljeni, potrošačima su podijeljeni letci koje sponzorira Philips sa svojim Walita Avance sokovnikom, unutar kojih se nalaze recepti i procedura kreiranja ovakvog voća, ali ovog puta u moćnom sokovniku naravno.