Jeste li primijetili promjenu? Brojni korisnici frustrirani su promjenama u Gmailu

Iz Googlea kažu kako konstantno eksperimentiraju s formatima te traže način na koji bi ljudima pomogli u otkrivanju i povezivanju s kompanijama.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 09.05.2023. / 11:43 komentari
Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Google je oglase u Gmail uveo prije desetak godina. Iako korisnici nisu bili oduševljeni tim potezom, s vremenom su se navikli da se pri vrhu ulaznih pretinaca u koje se primaju promotivni mailovi, kao i mailovi s društvenih mreža, prikazuju oglasi. Glavni ulazni pretinac, srećom, i dalje je lišen oglasa i nadamo se da će tako ostati i dalje.

tri vijesti o kojima se priča Mladić tipka na mobitel, ilustracija Rizik za sigurnost Imate neku od ovih aplikacija na svom pametnom telefonu? Odmah je izbrišite BYD Seal 06 EV Cjenovni rat Kinezima je cijenom gotovo nemoguće konkurirati: Za jednu Teslu, dobijete 2 BYD-ova nova Seala Boeing 787 Dreamliner Vrhunski zrakoplov za duga putovanja Što znamo o Boeing 787-8 Dreamlineru, koji se srušio na putu za London?

Slika nije dostupna Novi pokušaj borbe protiv spama i prijevara: "Plave kvačice" stižu i na Gmail

Ipak, američka kompanija pokušava pronaći načine kako bi se korisnicima prikazao još veći broj oglasa jer to znači i veću zaradu za njih. Jedan od tih načina koji su nedavno počeli primjenjivati iznenadio je, ali i razljutio brojne korisnike Gmaila, što možemo vidjeti po brojnim objavama na društvenim mrežama.

Naime, ne samo da je Google povećao broj oglasa u spomenutim ulaznim pretincima već ih je umjesto samo pri vrhu sada počeo ubacivati i među mailove koji se nalaze u sredini ili pri dnu stranice. Iako se i pored njih nalazi oznaka koja daje do znanja kako je riječ o oglasima, korisnici kritiziraju kako bi zbog činjenice da se nalazi među brojnim drugim mailovima mogli takav oglas zamijeniti za pravi mail. Također, naravno, kritiziraju i općenito povećanje broja oglasa koji im se prikazuje među pristiglim mailovima.

Na medijske upite iz Googlea su novinarima portala 9to5 Google odgovorili kako konstantno eksperimentiraju s formatima te traže način na koji bi ljudima pomogli u otkrivanju i povezivanju s kompanijama. Naglašavaju kako se u dijelu ulaznog pretinca namijenjenog promotivnim mailovima nalaze i mailovi s oglasima koji bi korisnicima mogli biti zanimljivi.

Slika nije dostupna Pomoć u pisanju mailova i dokumenata: Googleova umjetna inteligencija stiže i u Gmail

Na temelju njihova odgovora možemo zaključiti kako je riječ samo o testiranju većeg broja oglasa u pretincu Gmaila te bi Google od te opcije mogao odustati, ali uvijek postoji mogućnost da je proširi i na sve korisnike, pogotovo jer im ta opcija donosi više novca.
 

Vezane vijesti

Još vijesti