Google je oglase u Gmail uveo prije desetak godina. Iako korisnici nisu bili oduševljeni tim potezom, s vremenom su se navikli da se pri vrhu ulaznih pretinaca u koje se primaju promotivni mailovi, kao i mailovi s društvenih mreža, prikazuju oglasi. Glavni ulazni pretinac, srećom, i dalje je lišen oglasa i nadamo se da će tako ostati i dalje.

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Pretila žena sjedi pored vage, ilustracija Bitna je ravnoteža Otkriven novi igrač u gubitku tjelesne težine, no koliko nosi prednosti, toliko je i opasan

Slika nije dostupna Novi pokušaj borbe protiv spama i prijevara: "Plave kvačice" stižu i na Gmail

Ipak, američka kompanija pokušava pronaći načine kako bi se korisnicima prikazao još veći broj oglasa jer to znači i veću zaradu za njih. Jedan od tih načina koji su nedavno počeli primjenjivati iznenadio je, ali i razljutio brojne korisnike Gmaila, što možemo vidjeti po brojnim objavama na društvenim mrežama.

Naime, ne samo da je Google povećao broj oglasa u spomenutim ulaznim pretincima već ih je umjesto samo pri vrhu sada počeo ubacivati i među mailove koji se nalaze u sredini ili pri dnu stranice. Iako se i pored njih nalazi oznaka koja daje do znanja kako je riječ o oglasima, korisnici kritiziraju kako bi zbog činjenice da se nalazi među brojnim drugim mailovima mogli takav oglas zamijeniti za pravi mail. Također, naravno, kritiziraju i općenito povećanje broja oglasa koji im se prikazuje među pristiglim mailovima.

Na medijske upite iz Googlea su novinarima portala 9to5 Google odgovorili kako konstantno eksperimentiraju s formatima te traže način na koji bi ljudima pomogli u otkrivanju i povezivanju s kompanijama. Naglašavaju kako se u dijelu ulaznog pretinca namijenjenog promotivnim mailovima nalaze i mailovi s oglasima koji bi korisnicima mogli biti zanimljivi.

Slika nije dostupna Pomoć u pisanju mailova i dokumenata: Googleova umjetna inteligencija stiže i u Gmail

Na temelju njihova odgovora možemo zaključiti kako je riječ samo o testiranju većeg broja oglasa u pretincu Gmaila te bi Google od te opcije mogao odustati, ali uvijek postoji mogućnost da je proširi i na sve korisnike, pogotovo jer im ta opcija donosi više novca.