Još jedan europski brend mobitela postaje kineski

Nakon 7 godina partnerstva francuski brend i kineski proizvođač postaju jedna tvrtka.

Martina Čizmić | 09.02.2018. / 08:02 komentari
Wiko (Foto: Wiko) (Foto: Wiko)

Kineski proizvođači pametnih telefona sve češće svoja partnerstva s europskim brendovima pretvaraju u preuzimanja ili spajanja. Tako su, nakon sedam godina partnerstva, francuski brend Wiko i kineski proizvođač Tinno objavili međusobno spajanje poduzeća.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote Samsung Galaxy S25 serija - 11 Nakon Britanaca, pozvali i Amerikance Iz Samsunga pozvali korisnike na aktivaciju važne opcije na telefonima

Kako su priopćili, partnerstvo je uspješno funkcioniralo jer je Wiko imao jedinstvenu organizaciju prodaje i strategiju usmjerenu na potrošače, dok je Tinno imao vlastito industrijsko znanje i iskustvo u proizvodnji. Od početka suradnje 2011. godine, Tinno je povećao vlastitu stručnost u istraživanju i razvoju, projektiranju i proizvodnji, s 4 centra za istraživanje i razvoj dvaju proizvodnih pogona. Istovremeno, Wiko je prepoznat u više od 30 zemalja diljem svijeta i zauzeo je mjesto među pet vodećih brendova pametnih telefona u Zapadnoj Europi.

Spajanje Wika i Tinna predstavlja prirodni korak prema izgradnji još snažnijeg partnerskog odnosa. Tako će zajedničku tvrtku voditi Wiko, a imenovano je i novo rukovodstvo - predsjednik James Lin, glavni potpredsjednik Laurent Dahan te  potpredsjednici Michel Assadourian i Julien Heang.

Ovo zbližavanje zabilježeno je u industrijskim i dioničkim razlozima. Tinno je naš partner već od pokretanja društva Wiko i sada se zajedno možemo pohvaliti s više od 30 milijuna korisnika u više od 30 zemalja diljem svijeta. Ova nova faza temeljni je korak u ostvarenju potreba i zahtjeva naših potrošača kojima ćemo ponuditi široki spektar inovativnih proizvoda, istaknuo je Laurent Dahan.

Wiko je izvanredan brend koji danas pruža sve potrebne prednosti za osvajanje novih potrošača diljem svijeta. Jačanje suradnje s društvom Tinno vrlo će nam skoro omogućiti da zakoračimo u nove pohode, čime će Wiko postati prepoznatljiv brend diljem svijeta, dodao je James Lin.

Vezane vijesti