Kineski proizvođač automobila Geely, čiji globalni utjecaj uključuje vlasništvo nad Volvom, Polestarom, Lotusom i drugim proizvođačima automobila, napravio je velike stvari pomažući Kini u borbi s epidemijom koronavirusa, uključujući i doniranje 50 vozila koje mogu koristiti timovi hitne službe. No s obzirom na to da da globalna ekonomija pokazuje znakove slabosti pred tom epidemijom, a automobili se i dalje moraju prodavati, Geely je odlučio igrati na sigurno i iskoristiti epidemiju koronavirusa i strah od nje kako bi reklamirao svoj najnoviji SUV.

Uz standardne specifikacije koje idu uz predstavljanje novih vozila, Geely je svoj Icon predstavio i posebnim odlomkom na kraju priopćenja:

Kao odgovor na novu epidemiju koronavirusa, Geely Auto razvio je u rekordnom vremenu novi pametni sustav za pročišćavanje zraka (IAPS) koji nosi i certifikat N95. Taj visokoučinkoviti sustav za pročišćavanje zraka radi u tandemu s Iconovim klima uređajem te izolira i eliminira štetne elemente u putničkom prostoru, uključujući bakterije i viruse.

Sve bi bilo jednostavno kad bi se globalna epidemija koronavirusa zaustavila baš kupnjom Icona, no u stvarnosti, šansa da će vas kupovina tog automobila spasiti od koronavirusa nevjerojatno je mala. Osim ako se netko ne misli zaključati u njega na neko neodređeno vrijeme s povećom zalihom hrane i vode za neko duže vrijeme.

Ovdje je riječ o nabrijanom marketingu koji, kao što smo svjedoci u nekim drugim slučajevima, dovodi ljude u zabludu da se njihovi automobili sami mogu voziti, pa miču ruke s upravljača te na taj način stavljaju u opasnost sebe i sve oko sebe.

Izvor: The Drive