Kineski proizvođač automobila Geely, čiji globalni utjecaj uključuje vlasništvo nad Volvom, Polestarom, Lotusom i drugim proizvođačima automobila, napravio je velike stvari pomažući Kini u borbi s epidemijom koronavirusa, uključujući i doniranje 50 vozila koje mogu koristiti timovi hitne službe. No s obzirom na to da da globalna ekonomija pokazuje znakove slabosti pred tom epidemijom, a automobili se i dalje moraju prodavati, Geely je odlučio igrati na sigurno i iskoristiti epidemiju koronavirusa i strah od nje kako bi reklamirao svoj najnoviji SUV.

tri vijesti o kojima se priča Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi Pretila žena sjedi pored vage, ilustracija Bitna je ravnoteža Otkriven novi igrač u gubitku tjelesne težine, no koliko nosi prednosti, toliko je i opasan

Uz standardne specifikacije koje idu uz predstavljanje novih vozila, Geely je svoj Icon predstavio i posebnim odlomkom na kraju priopćenja:

Kao odgovor na novu epidemiju koronavirusa, Geely Auto razvio je u rekordnom vremenu novi pametni sustav za pročišćavanje zraka (IAPS) koji nosi i certifikat N95. Taj visokoučinkoviti sustav za pročišćavanje zraka radi u tandemu s Iconovim klima uređajem te izolira i eliminira štetne elemente u putničkom prostoru, uključujući bakterije i viruse.

Sve bi bilo jednostavno kad bi se globalna epidemija koronavirusa zaustavila baš kupnjom Icona, no u stvarnosti, šansa da će vas kupovina tog automobila spasiti od koronavirusa nevjerojatno je mala. Osim ako se netko ne misli zaključati u njega na neko neodređeno vrijeme s povećom zalihom hrane i vode za neko duže vrijeme.

Ovdje je riječ o nabrijanom marketingu koji, kao što smo svjedoci u nekim drugim slučajevima, dovodi ljude u zabludu da se njihovi automobili sami mogu voziti, pa miču ruke s upravljača te na taj način stavljaju u opasnost sebe i sve oko sebe.

Izvor: The Drive