Kako će izgledati budućnost kozmetičke industrije? Studenti mogu dati svoje kreativno rješenje

Zadatak za ovu godinu posebno je izazovan – kreiranje rješenja koje bi redefiniralo budućnost profesionalne ljepote upotrebom tehnologije.

Martina Čizmić | 05.03.2024. / 16:33

Tehnologija u industriji ljepote (Foto: L\'Oreal) (Foto: L\'Oreal)

Kako će izgledati kozmetička industrija u budućnosti i koja će kreativna rješenja biti u upotrebi? Upravo će na ta pitanja svoje odgovore moći dati studenti u sklopu svjetskog natjecanja L'Oréal Brandstorm. 

Tročlani timovi imaju zadatak osmisliti inovativna rješenja za budućnost kozmetičke industrije, a deset najboljih imat će priliku svoja rješenja predstaviti na regionalnom finalu, koje će se održati u travnju ove godine. Pobjednički tim plasirat će se na veliko međunarodno finale, koje će se u lipnju održati u Londonu. Glavna nagrada je plaćena tromjesečna praksa u kreativnom središtu tvrtke L'Oréal u Parizu u okviru koje će raditi na provođenju svoje ideje u djelo.

Poziv na Brandstorm natjecanje otvoren je za sve studente mlađe od 30 godina, neovisno o godini i području studiranja. Zainteresirani timovi mogu se prijaviti do 25. ožujka 2024. godine putem online platforme.

Zadatak za ovu godinu posebno je izazovan – kreiranje rješenja koje bi redefiniralo budućnost profesionalne ljepote upotrebom tehnologije. Sudionici bi u tročlanim timovima trebali raditi na razvoju svoje ideje, a sudjelovanjem u ovom programu studentima je omogućeno mentorstvo, L’Oréal Master Class predavanja, te pristup vrijednim materijalima i platformama za učenje.

L'Oréal Brandstorm je tijekom tri desetljeća izrastao u najveće svjetsko studentsko natjecanje koje svake godine okupi gotovo 100.000 sudionika, nudeći im profesionalno iskustvo koje će im omogućiti profesionalni rast i razvoj.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti