Kako izgleda 20 minuta na Facebooku?

Kako danas završava 2010., tako društvene mreže iznose zapanjujuće brojke svojih korisnika. Britanska inicijativa za političku kampanju -- Democracy UK, objavila je brojke Facebooka na temelju njihovih 500+ mil. korisnika.

Zimo Zimo Zimo | 31.12.2010. / 17:50

Kako izgleda 20 minuta na Facebooku?

Kako danas završava 2010., tako društvene mreže iznose zapanjujuće brojke svojih korisnika. Britanska inicijativa za političku kampanju -- Democracy UK, objavila je brojke Facebooka na temelju njihovih 500+ mil. korisnika.

TechCrunch prenosi kako je Facebook izvjestio da je 43,869,800 korisnika svoj ljubavni status promijenilo na 'Single', da je 3,025,791 korisnik promijenio status na 'It's complicated', 28.460,516 korisnika promijenilo je svoj status na 'In relationship', 5,974,574 korisnika se zaručilo i 35,774,801 korisnika se oženilo.

Iako su ovo brojke vezane uz ljubavne statuse, Facebookove statistike na temelju 'kako izgleda 20 minuta na Facebooku' su prilično zanimljive. Naime, milijun linkova podijeli se na Facebooku svakih 20 minuta, dok ostale brojke izgledaju ovako:

  • 1.3 milijuna tagiranih fotki
  • 1.5 miljuna poziva na događaj
  • 1.8 milijuna ažuriranja statusa
  • 1.97 milijuna zahtjeva prijateljstva
  • 2.7 milijuna uploadanih fotki
  • 10.2 milijuna komentara
  • 4.6 milijuna privatnih poruka

Osim ove statistike, TechCrunch javlja kako su najlikeane (čudna riječ), poznate ličnosti Lady Gaga sa 27.712169 likeova, Eminem sa 23,729,700 likeova, a slijede ih Megan Fox, Vin Diesel, Rihanna, Barack Obama, itd.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti