Kako uspjeti u medijskom krajoliku sutrašnjice? TV i audio tvrtke dogovorile se oko pet prioriteta

Nova industrijska povelja ocrtava kolektivnu ambiciju i zajedničke obveze multiplatformskih TV i audio tvrtki diljem svijeta.

Zimo Zimo | 14.06.2024. / 12:28

Katty Roberfroid, egta (Foto: egta)

Egta, međunarodno trgovačko tijelo za višeplatformske TV i audio tvrtke najavila je pokretanje svoje Povelje industrije, čime će obilježiti značajnu prekretnicu u svojoj 50-godišnjoj povijesti. Jednoglasno prihvaćen od strane više od 180 tvrtki na više od 40 tržišta, ovaj značajan dokument ocrtava vizionarski putokaz za nastavak uspjeha multiplatformske televizije i zvuka u današnjoj, brzorastućoj, medijskoj industriji.

Kolektivna vizija za multiplatformsku TV i audio

Egtina Povelja industrije predstavlja jedinstvenu viziju i zajedničku predanost u ime višeplatformskih TV i audio tvrtki diljem svijeta. U eri brze medijske transformacije i fragmentacije, članovi egta-e posvećeni su vođenju industrije naprijed s povjerenjem i svrhom.
Povelja se fokusira na pet prioriteta koji su ključni za uspjeh multiplatformskih TV i audio tvrtki u medijskom i reklamnom krajoliku budućnosti:

Stvaranje kvalitetnih iskustava

  • Korištenje kreativnosti, inovativnosti i tehnologije za pružanje ugodnih iskustava za publiku na više platformi, uz isporuku prilagođenih rješenja koja su u skladu s poslovnim ciljevima robnih marki.

Poboljšanje mjerenja

  • Fokusiranje na mjerenje gledanosti na različitim uređajima kako bi se razumio inkrementalni doseg, razvijanje KPI-jeva temeljenih na ishodu, suradnja na cjelovitim rješenjima za mjerenje videa i zvuka s vlasnicima medija koji su predani povjerenju i transparentnosti, te težnja prema mjerenju više medija kao dugoročnom cilju.

Optimiziranje kupovnih procesa

  • Pomaganje klijentima u maksimiziranju multiplatformskih TV i audio ulaganja usklađivanjem s definicijama proizvoda i standardima, nuđenjem strateških savjeta za poticanje stvaranja vrijednosti, olakšavanjem lakšeg pristupa zalihama i promicanjem upotrebe podataka koja štiti privatnost.

Dokazivanje utjecaja i učinkovitosti

  • Zagovaranje pristupa usmjerenih na rezultate, predlaganje rješenja koja su u skladu s poslovnim ciljevima, razvoj alata za uvide u rezultate medijske kampanje temeljene na podacima, poticanje suradnje na studijama učinkovitosti i promicanje vrijednosti multiplatformske televizije i zvuka.

Promicanje i sudjelovanje u ESG-u

  • Podrška organizacijama u integraciji ciljeva upravljanja okolišem i društvom (ESG) u njihovo poslovanje, pružanje rješenja za robne marke kako bi ispunili svoje ciljeve ESG-a, poticanje ekološki održivih praksi oglašavanja i zalaganje za uključivanje i pristupačnost u industriji.

Službeno predstavljanje: Otvoreni poziv za suradnju

Industrijska povelja egta jednoglasno je usvojena na ovogodišnjoj godišnjoj generalnoj skupštini i objavljena tijekom sastanka na vrhu izvršnih direktora povodom 50. obljetnice egta u Londonu.

Egta poziva sve industrijske partnere koji dijele njezine vrijednosti i ambicije da se pridruže ovom transformativnom putovanju. Usklađivanjem oko ovih ključnih prioriteta, egta ima za cilj poticati suradnju koja pokreće dugoročni rast i održivost multiplatformskih TV i audio poslovanja.

Proslava 50. obljetnice egta zahtijevala je simbolične i značajne inicijative. Redefiniranje egta kao međunarodnog trgovačkog tijela multiplatformskih TV i audio poslova bio je bitan prvi korak. Definiranje i dogovaranje o pet ključnih prioritetnih područja na koja ćemo usredotočiti naše napore, uskladiti definicije, standarde i ambicije i pozvati na suradnju u cijeloj industriji oko jasno utvrđenih ciljeva činilo se kao očita bitna stvar koju treba učiniti. Kao industrijska organizacija, ponosni smo na ovo postignuće i nadamo se da svi možemo, kao partneri, doprinijeti budućem uspjehu našeg sektora, istaknula je Katty Roberfroid, glavna direktorica tvrtke egta

Vezane vijesti

Još vijesti