Kako uspjeti u medijskom krajoliku sutrašnjice? TV i audio tvrtke dogovorile se oko pet prioriteta

Nova industrijska povelja ocrtava kolektivnu ambiciju i zajedničke obveze multiplatformskih TV i audio tvrtki diljem svijeta.

Zimo Zimo | 14.06.2024. / 12:28

Katty Roberfroid, egta (Foto: egta)

Egta, međunarodno trgovačko tijelo za višeplatformske TV i audio tvrtke najavila je pokretanje svoje Povelje industrije, čime će obilježiti značajnu prekretnicu u svojoj 50-godišnjoj povijesti. Jednoglasno prihvaćen od strane više od 180 tvrtki na više od 40 tržišta, ovaj značajan dokument ocrtava vizionarski putokaz za nastavak uspjeha multiplatformske televizije i zvuka u današnjoj, brzorastućoj, medijskoj industriji.

Kolektivna vizija za multiplatformsku TV i audio

Egtina Povelja industrije predstavlja jedinstvenu viziju i zajedničku predanost u ime višeplatformskih TV i audio tvrtki diljem svijeta. U eri brze medijske transformacije i fragmentacije, članovi egta-e posvećeni su vođenju industrije naprijed s povjerenjem i svrhom.
Povelja se fokusira na pet prioriteta koji su ključni za uspjeh multiplatformskih TV i audio tvrtki u medijskom i reklamnom krajoliku budućnosti:

Stvaranje kvalitetnih iskustava

  • Korištenje kreativnosti, inovativnosti i tehnologije za pružanje ugodnih iskustava za publiku na više platformi, uz isporuku prilagođenih rješenja koja su u skladu s poslovnim ciljevima robnih marki.

Poboljšanje mjerenja

  • Fokusiranje na mjerenje gledanosti na različitim uređajima kako bi se razumio inkrementalni doseg, razvijanje KPI-jeva temeljenih na ishodu, suradnja na cjelovitim rješenjima za mjerenje videa i zvuka s vlasnicima medija koji su predani povjerenju i transparentnosti, te težnja prema mjerenju više medija kao dugoročnom cilju.

Optimiziranje kupovnih procesa

  • Pomaganje klijentima u maksimiziranju multiplatformskih TV i audio ulaganja usklađivanjem s definicijama proizvoda i standardima, nuđenjem strateških savjeta za poticanje stvaranja vrijednosti, olakšavanjem lakšeg pristupa zalihama i promicanjem upotrebe podataka koja štiti privatnost.

Dokazivanje utjecaja i učinkovitosti

  • Zagovaranje pristupa usmjerenih na rezultate, predlaganje rješenja koja su u skladu s poslovnim ciljevima, razvoj alata za uvide u rezultate medijske kampanje temeljene na podacima, poticanje suradnje na studijama učinkovitosti i promicanje vrijednosti multiplatformske televizije i zvuka.

Promicanje i sudjelovanje u ESG-u

  • Podrška organizacijama u integraciji ciljeva upravljanja okolišem i društvom (ESG) u njihovo poslovanje, pružanje rješenja za robne marke kako bi ispunili svoje ciljeve ESG-a, poticanje ekološki održivih praksi oglašavanja i zalaganje za uključivanje i pristupačnost u industriji.

Službeno predstavljanje: Otvoreni poziv za suradnju

Industrijska povelja egta jednoglasno je usvojena na ovogodišnjoj godišnjoj generalnoj skupštini i objavljena tijekom sastanka na vrhu izvršnih direktora povodom 50. obljetnice egta u Londonu.

Egta poziva sve industrijske partnere koji dijele njezine vrijednosti i ambicije da se pridruže ovom transformativnom putovanju. Usklađivanjem oko ovih ključnih prioriteta, egta ima za cilj poticati suradnju koja pokreće dugoročni rast i održivost multiplatformskih TV i audio poslovanja.

Proslava 50. obljetnice egta zahtijevala je simbolične i značajne inicijative. Redefiniranje egta kao međunarodnog trgovačkog tijela multiplatformskih TV i audio poslova bio je bitan prvi korak. Definiranje i dogovaranje o pet ključnih prioritetnih područja na koja ćemo usredotočiti naše napore, uskladiti definicije, standarde i ambicije i pozvati na suradnju u cijeloj industriji oko jasno utvrđenih ciljeva činilo se kao očita bitna stvar koju treba učiniti. Kao industrijska organizacija, ponosni smo na ovo postignuće i nadamo se da svi možemo, kao partneri, doprinijeti budućem uspjehu našeg sektora, istaknula je Katty Roberfroid, glavna direktorica tvrtke egta

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti