Kakvo je stanje videa u 2013. godini?

Ove godine video je dosegao nove rekorde. YouTube je druga najveća tražilica na svijetu, a čak 40 milijardi videa svaki se mjesec pogleda samo u SAD-u.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 15.08.2013. / 10:51 komentari
Kakvo je stanje videa u 2013. godini?

Ove godine video je dosegao nove rekorde. YouTube je druga najveća tražilica na svijetu, a čak 40 milijardi videa svaki se mjesec pogleda samo u SAD-u.

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Činjenica da 75 milijuna ljudi u SAD-u gleda online video, potaknula je oglašivače da se sve više oglašavaju kroz video platformu, pa tako čak 87% njih koristiti video u svrhu promocije svojih proizvoda i usluga.

Forresterova predviđanja ukazuju na to da će do 2015. na video oglase oglašivači potrošiti 6.3 milijarde dolara. Spomenimo u ovoj sferi i nove igrače poput Instagrama, koji ima 130 milijuna korisnika i Vine koji je skupio 13 milijuna korisnika u samo prvom tjednu.

Facebook se također okreće video oglasima, što je opet podataka za sebe. Video je službeno nova velika i zanimljiva platforma za oglašivače.

Vezane vijesti