Ove godine video je dosegao nove rekorde. YouTube je druga najveća tražilica na svijetu, a čak 40 milijardi videa svaki se mjesec pogleda samo u SAD-u.

tri vijesti o kojima se priča Automobil, ilustracija Kako to?! Ova tehnologija u automobilima spašava živote, no mnogi je vozači - deaktiviraju Netflix, ilustracija We're goin' up, up, up… Jeste li ga pogledali? Ovo je najgledaniji film na Netflixu svih vremena Dobar bot, loš bot, ilustracija Ako ne zaštite djecu Američki državni odvjetnici poslali oštru poruku AI kompanijama: Odgovarat ćete za svoje postupke

Činjenica da 75 milijuna ljudi u SAD-u gleda online video, potaknula je oglašivače da se sve više oglašavaju kroz video platformu, pa tako čak 87% njih koristiti video u svrhu promocije svojih proizvoda i usluga.

Forresterova predviđanja ukazuju na to da će do 2015. na video oglase oglašivači potrošiti 6.3 milijarde dolara. Spomenimo u ovoj sferi i nove igrače poput Instagrama, koji ima 130 milijuna korisnika i Vine koji je skupio 13 milijuna korisnika u samo prvom tjednu.

Facebook se također okreće video oglasima, što je opet podataka za sebe. Video je službeno nova velika i zanimljiva platforma za oglašivače.