Dolazak Marisse Mayer na čelo Yahooa 2012. trebao je označiti veliku prekretnicu i povratak kompanije u vrh tehnološke industrije. Početak ovog desetljeća, među inim, označio je uspon i veliku popularnost društvenih mreža, a Mayer je smatrala da bi upravo to mogla biti karika koja nedostaje Yahoou pa je 2013. odlučila kupiti Tumblr za čak 1,1 milijardi dolara, što je cifra koja je tada iznenadila većinu analitičara.

Iako se Tumblr nije mogao mjeriti s Facebookom i Twitterom, mreža je imala veliku korisničku bazu te, smatrala je Mayer, snažan potencijal da jednom možda čak zaprijeti i Facebooku. No stvari su se u stvarnosti odigrale potpuno drukčije, pa je Mayer je s vremenom napustila kompaniju, dok je Yahoo prodan Verizonu za nešto manje od 5 milijardi dolara.

Tumblr je i dalje prilično popularna stranica s 475 milijuna blogova, no nije profitabilan, zbog čega se, nakon Yahooa, i Verizon odlučio na prodaju, te društvena mreža od ovog tjedna ima novog vlasnika. Automattic, kompanija koja stoji iza WordPressa, kupila je Tumblr po, kako su objavili u priopćenju za javnost, "nominalnoj cijeni". Cifre, dakle, nisu objavljene te većina medija govori o manje od 20, a neki čak govore kako je Automattic platio manje od 10 milijuna dolara. To je zaista nevjerojatno mala cifra za kompaniju koja je prije šest godina vrijedila više od milijarde dolara.

Osim samih blogova, u akviziciju je uključeno i svih 200-tinjak zaposlenika Tumblra koji će se priključiti novom poslodavcu. U Verizonu ističu zadovoljstvo tim poslom te vjeruju da će novi vlasnik "omogućiti nove i uzbudljive mogućnosti za Tumblr i njegove korisnike". U Automatticu ne najavljuju neke velike promjene te je njihov izvršni direktor Matt Mullenweg rekao da će poslovanje biti "business as usual", uz neke nužne promjene s kojima će standardizirati Tumblr na WordPressu.

Izvor: Axios