Ako pratite poznate i utjecajne osobe na YouTubeu, vjerojatno vam je dobro poznato tko je KSI, mladić iz Velike Britanije koji je tijekom desetak godina online staža stekao više od 21 milijun pratitelja na tom videoservisu. Zahvaljujući novcu od oglašavanja i sponzora, ali i drugim oblicima zarade koje je ostvario zahvaljujući popularnosti s YouTubea, procjenjuje se da je danas težak oko 16 milijuna funti.

No za ovog danas 26-godišnjaka roditelji su imali drukčije planove. Naime, kada su razgovarali o tome što bi njihov sin mogao raditi u budućnosti, željeli su da bude doktor ili pravnik i pokušali su ga usmjeriti na to. Svoju ušteđevinu uložili su u njegovo obrazovanje i upisali ga u privatnu školu, a sljedeći korak trebao je biti fakultet. U razgovoru za britanske medije rekao je kako nije uspio upasti na željeni fakultet, pa su ga roditelji poslali na dvogodišnji program s kojim bi, nakon diplome prvostupnika, mogao upisati željeni diplomski studij.

Paralelno s tim, on je od 2009. razvijao i karijeru na YouTubeu. Još kao tinejdžer počeo se snimati igrajući FIFA-u te su s godinama njegova popularnost, kao i broj pratitelja sve više rasli. Karijeru je proširio i na sport i glazbu te snima rap-pjesme, a boksao se s drugim poznatim youtuberom Loganom Paulom. Cijelo vrijeme ipak je imao grižnju savjesti što nije uspio upisati fakultet koji su htjeli njegovi roditelji, smatrajući da ih je iznevjerio. No do promjene je došlo kada je, nakon 18 mjeseci studiranja, shvatio da na YouTubeu zarađuje više novca od svoga profesora.

Tada je shvatio da je YouTube zlatni rudnik koji će mu omogućiti ne samo financijski uspjeh već će i njegovi roditelji biti ponosni na njega, iako nije postao doktor ili odvjetnik. Novinarima je rekao da, dok god on može riješiti sve njihove dugove i omogućiti im lagodan život, ništa drugo nije važno, ni obrazovanje, ni diplome.

Naravno, njegova je priča jedinstvena. Danas milijuni mladih diljem svijeta pokušavaju ostvariti karijere youtubera i influencera, no mjeseci i godine snimanja i raznih objava većini se ne isplate te na kraju ne uspiju profitirati financijski niti postanu popularni i poznati na internetu.

Vjerujemo da i dalje većina roditelja preferira obrazovanje i studiranje ispred videoigara, YouTubea i zarade na društvenim mrežama.

Izvor: BBC

  

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju