Iako su se ambiciozni planovi Mete o metaversu i osvajanju tržišta virtualne stvarnosti zasad pokazali kao priličan debakl, ne treba sumnjati kako će se u budućnosti sve više kompanija (i korisnika) okretati VR-u. Do toga će možda proći više godina nego što neki optimistični analitičari predviđaju, no sigurno je kako će popularnost virtualnih svjetova, na krilima boljeg hardvera i softvera, odnosno boljih virtualnih iskustava, s vremenom sve više rasti.

Metaverse Pad produktivnosti, mučnina i migrena: Istraživanje pokazalo negativne strane rada u virtualnoj stvarnosti

Zuckerberg čak govori da će njegova kompanija početi ozbiljan novac na ovom tržištu zarađivati krajem desetljeća, što jasno govori koliki izazovi stoje pred metasvjetovima.

U osvajanju virtualnih svjetova Zuckerberg će imati i još jednog jakog konkurenta - Kinu. Prema njihovu akcijskom planu, za sljedeće petogodišnje razdoblje virtualna stvarnost označena je ključnom industrijom digitalne ekonomije, pri čemu taj pojam obuhvaća i proširenu stvarnosti i miksanu stvarnost.

Njihovi su planovi, prema Reutersu, dominirati tržištem virtualne stvarnosti, a prvi dio tog plana uključuje isporuku više od 25 milijuna uređaja do 2026. godine. U postizanju svog cilja Peking će posebnu pažnju posvetiti 100 glavnih kompanija, a do tada namjeravaju i pokrenuti deset servisa i platformi za tu industriju.

Meta Quest Pro Zuckerberg predstavio novi VR uređaj Quest Pro

Ipak, nije jasno jest je li riječ o ukupnom broju prodanih uređaja do te godine ili je cilj da prodaja kontinuirano raste svake godine te da se samo u 2026. proda 25 milijuna uređaja. S trenutačnim brojkama ne mogu se baš pohvaliti te je u prvoj polovici godine Kina isporučila nešto više od pola milijuna uređaja za virtualnu i proširenu stvarnost.
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju