Kompanije već uvode umjetnu inteligenciju i to najviše u ovim područjima

Umjetna inteligencija trenutno je tema u većini kompanija.

Hina | 03.08.2023. / 12:51 komentari
Čovjek i umjetna inteligencija, ilustracija (Foto: Getty Images)

  Oko 13 posto njemačkih tvrtki trenutno koristi umjetnu inteligenciju (AI), a oko devet posto njih planira je uvesti u upotrebu, pokazalo je istraživanje instituta za ekonomska istraživanja ifo.

tri vijesti o kojima se priča Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Kineski hipersonični projektili "Kill web" Amerikanci paničare jer Kina ima sustav za ciljanje zbog kojeg američke snage nisu sigurne ni na "sigurnoj" udaljenosti

Nešto više od trećine anketiranih kompanija, njih 36,7 posto, razmatra mogućnosti njezine upotrebe, a 40 posto njih trenutno uopće ne razmišlja o toj temi, utvrdio je ifo.

Slika nije dostupna LinkedIn priprema novi AI alat koji bi korisnicima trebao pomoći u potrazi za novim poslom

Industrija je otkrila najširu lepezu primjene, prema 17,3 posto anketiranih kompanija koje već koriste umjetnu inteligenciju i 12,9 posto njih s konkretnim planovima upotrebe.

U uslužnom sektoru i maloprodaji AI koristi po 12,2 posto kompanija, a nešto više od sedam posto njih navodi da ju planira koristiti.

Najmanje je pak AI zastupljen u građevinskom sekktoru, gdje ga već koristi 7,1 posto kompanija, a planira ga koristiti njih još 7,9 posto.

Robot u kafiću Kome će sve roboti oteti posao? Evo koje su profesije više, a koje manje izložene riziku da ih zamijene umjetnom inteligencijom

Sustavi koji se temelje na umjetnoj inteligenciji obrađuju velike količine podataka uz pomoć algoritama i donose odluke u kratkom vremenu, nakon automatizirane analize podataka, podsjeća institut.

Umjetna inteligencija trenutno je tema u većini kompanija u Njemačkoj, zaključuje ifova stručnjakinja Anna Wolf.

Vezane vijesti