Konferencija Konverzija okuplja najbolje regionalne stručnjake iz digitalnog marketinga

Osnovne teme “Konverzije” veoma su aktualne - Facebook i Google oglašavanje, SEO i Google analitika.

Zimo Zimo | 27.03.2018. / 16:03

Konferencija Konverzija (Foto: PR) (Foto: PR)

Svijet digitalnog marketinga bogatiji je za još jedan kvalitetni edukativni događaj – konferenciju “Konverzija” koja se održava 14. travnja u Banjoj Luci i okuplja vrhunske stručnjake spremne na dinamično i bezrezervno dijeljenje znanja.

 

Konferencija “Konverzija” nastala je prošle godine upravo sa željom da okupi digitalne marketingaše s bogatim iskustvom i spremnošću da svoje znanje podijele s prisutnima. Tako su se na listi predavača našla neka dobro poznata imena, poput Miroslava Varge (certificiranog Googleova predavača), Roberta Petkovića (Google analitičara), Ivana Bildija (stručnjaka za marketing na Facebooku), Krešimira Končića (Chatbot stručnjaka) i Darka Brzice (SEO stručnjaka).

 

Osim domaćih, na konferenciji će predavati i dva inozemna predavača, oba sa izuzetnim iskustvom i priznanjima – Patrick Dermak, osnivač Adbaker agencije, koja je direktni partner Facebooka, kao i Fabian Rossbacher, SEO stručnjak i pokretač čuvene njemačke konferencije SEOday.

 

Osnovne su teme “Konverzije” Facebook i Google oglašavanje, SEO i Google analitika, a predavanja su podijeljena u dvije dvorane, od kojih je u jednoj fokus na Googleu, a u drugoj na Facebooku, zbog čega je sudionicima omogućen lakši odabir predavanja.

Konferencija Konverzija (Foto: PR) (Foto: PR)

 

Bilo da ste predstavnik kompanije koja ima redovne marketinške djelatnosti ili spadate u krug ljudi koji se bave digitalnim marketingom (agencijski ili freelancerski), boravak na “Konverziji” omogućit će unaprjeđenje znanja, praćenje trendova, upoznavanje s procesima koji donose rezultate, ali i povezivanje s ljudima iz branše i potencijalnim suradnicima.

 

U sklopu programa organiziran je i Business Speed Dating kojem je cilj kratko međusobno upoznavanje sudionika, u poslovnom smislu, i razmjenu kontakata ako postoji mogućnost za buduću suradnju.

 

Uz konferenciju, održat će se i dvije radionice - prva s temom optimizacije za pretraživače (SEO), koju će voditi Nedim Šabić kao jedan od vodećih SEO stručnjaka u Europi s više od 15 godina iskustva, te druga s temom Facebook oglašavanja, koju će voditi Ivana Petrović, koja na međunarodnom, ali i domaćem tržištu za svoje klijente vodi jako uspješne PPC kampanje. Broj sudionika na radionicama, kao i na samoj konferenciji, ograničen je.

 

Ako vas zanima kompletan događaj, posjetite www.konverzija.org i Facebook stranicu kako biste se upoznali sa detaljima i kupovinom ulaznica. U svakom slučaju, savjetujemo vam da požurite jer  do 1. travnja možete uz kupon ZIMOHR ostvariti popust od 13 % na konferenciju i 7 % na radionice.

 

Prošle su godine posjetitelji bili izuzetno zadovoljni i pozitivno iznenađeni kvalitetom kompletnog događaja. “Konverzija” je zasigurno jedna od rijetkih na kojoj je primjenjivo znanje na prvom mjestu, a na drugom networking i odličan konferencijski party.  Želite li vrhunsku edukaciju - dođite na Konverziju.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti