Korisnici objeručke prihvatili nove mogućnosti iOS-a, a to bi moglo biti problematično za oglašivače

Facebook, koji je bio veoma glasan protivnik uvođenju ovakve prakse, već je pokušao pridobiti korisnike da mu dopuste praćenje navodeći će su aplikacije Facebook i Instagram zahvaljujući tome besplatni za korištenje.

Martina Čizmić | 10.05.2021. / 16:23

iPhone 11 (Foto: AFP)

 Apple je pred otprilike dva tjedna u opticaj pustio posljednju verziju svog operativnog sustava iOS 14.5 koja je donijela velike promjene u načinu na koji korisnici mogu upravljati odobrenjima aplikacijama za praćenje njihovih aktivnosti.

Slika nije dostupna Koje aplikacije prikupljaju i prodaju najviše podataka? Mogli biste se jako iznenaditi

Iako su iz Applea u nekoliko navrata napominjali kako su uveli tu mogućnosti ne bi li zaštitili privatnost svojih korisnika i omogućili im da blokiraju neželjeno praćenje. Također su napomenuli kako će način na koji developeri objasne zašto im trebaju ti podaci, uvelike utjecati na to hoće li korisnici dopustiti praćenje ili ne.

Međutim, prvi podaci koje je objavila tvrtka za analizu podataka Flurry, pokazuje kako je samo četiri posto korisnika iPhonea u SAD-u dopustilo aplikacijama da ih prate nakon ažuriranja svojih uređaja na iOS 14.5. Gledano na razini cijelog svijeta, ta se brojka penje na 12 posto.

 

 

Ako je suditi po rezultatima nakon prvih tjedana, čini se kako će oglašivači, koji su obilno iskorištavali podatke koje su aplikacije prikupljale i potom prodavale dalje, imati priličan problem s plasiranjem ciljanih oglasa.

Facebook, koji je bio veoma glasan protivnik uvođenju ovakve prakse, već je pokušao pridobiti korisnike da mu dopuste praćenje navodeći će su aplikacije Facebook i Instagram zahvaljujući tome besplatni za korištenje.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti