Posljednjih nekoliko mjeseci korisnici su mogli najbolje iskusiti što znači imati stabilnu internetsku vezu, ali i utvrditi što im točno treba za život i rad u uvjetima "novog normalnog". A1 Hrvatska stoga je  predstavio novi pristup korisniku s fokusom na njegovim novim navikama i potrebama u digitalno doba.

Istraživanje koje je za A1 Hrvatska na uzorku od 406 ispitanika iz cijele Hrvatske provela agencija Ipsos u srpnju pokazalo je da 91,1 posto ispitanika očekuje transparentnu ponudu bez skrivenih troškova. Njih 88,2 posto želi jednostavno aktivirati i deaktivirati usluge u skladu s trenutačnim potrebama, a za 80,9 posto važno je samostalno u aplikaciji ili na portalu upravljati tarifama i opcijama. Mogućnost ostvarivanja dodatnih pogodnosti za povezivanje više usluga prioritet je za 86,2 posto ispitanika. Mogućnost da kroz TV sučelje pristupe drugim sadržajima na internetu poput Youtubea ili Youtube Kidsa želi 61,1% korisnika.

Istraživanje \"Što korisnici žele?\" (Foto: A1)

Naša iskustva tijekom epidemije koronavirusa, kao i brojke proizišle iz istraživanja, potvrđuju da su se korisnici prilagodili, digitalno se transformiraju i znaju što žele, a mi im to omogućavamo i olakšavamo. Stoga se i naša nova ponuda temelji na jednostavnosti i fleksibilnosti uz koju mogu mijenjati i prilagođavati usluge kako i kad im odgovara te ostvariti dodatne pogodnosti povezivanjem više usluga i bez ugovorne obveze, objasnila je Ivana Marković, glavna direktorica za privatne i male poslovne korisnike A1 Hrvatska.

Na optičkom pristupu omogućene su po prvi put u Hrvatskoj brzine pristupa internetu do 1 Gbit/s, dok je na hibridnom (HFC) pristupu već u osnovnom paketu omogućena brzina od 200 Mbit/s. Najveća novost za korisnike fiksnih usluga je što, ovisno o željenom sadržaju i potrebama, sami upravljaju fiksnim uslugama i TV paketima. Ponuda TV sadržaja je pojednostavljena na tri paketa - Obiteljski, Filmski i Sportski - koje mogu mijenjati svaki mjesec bez dodatne naknade. TV usluga je značajno unaprijeđena novim, interaktivnim sučeljem i aplikacijom TV u pokretu – A1 XploreTV:GO. Osim što je sučelje jednostavnije i intuitivno, ono nudi i personalizirani sadržaj te pristup YouTubeu i YouTube Kids aplikacijama.

Sve nove mobilne tarife, Mala, Dobra, Savršena i Bezbrižna, sadrže neograničene minute razgovora prema svim mrežama, a Savršena i Bezbrižna i neograničen internet promet. Dodatna novost je mogućnost promjene lokacije Homebox usluge za korištenje interneta, bez najave i dodatne naknade uz neograničen internet i brzinu do 200 Mbit/s.

Direktorica marketinga za privatne i male poslovne korisnike Monika Majstorović pojasnila je kako digitalna tehnologija unaprjeđuje životni stil korisnika u Hrvatskoj, međutim, ona ne može zamijeniti stvarnu osobu i društvo.

Uz to se povezivanjem A1 korisnika i usluga u MOZAIK ostvaruju značajne uštede. Na primjer, povezivanjem četiri usluge, s ili bez ugovorne obveze, ostvaruje se 120 kuna popusta mjesečno.

Po prvi put, zahvaljujući provedenoj digitalnoj transformaciji poslovanja, u potpuno agilnoj organizaciji zaokružen je kompletan razvoj proizvoda i usluga s fokusom na tržišne promjene, potrebe korisnika, korisničko iskustvo i digitalne kanale, i to u samo nekoliko mjeseci.