Biti poduzetnik, bilo mikro, mali ili srednji, znači svakodnevno se suočavati s brojnim izazovima. Kako bi se s tim izazovima lakše nosili, poduzetnici moraju stalno učiti i educirati se. 

Jedan od načina je pohađanjem specijaliziranih edukacija poput Uplift akademije koja sa svojim radom počinje 11. listopada. Riječ je o sveobuhvatnom edukativnom programu za mikro, male i srednje poduzetnike koji je u prvoj sezoni usmjeren na turistički sektor, a aktualnu generaciju polaznika čini 40 stipendista. Na natječaj za stipendiranje pristigle su ukupno 263 prijave od kojih je stručni tim koji su činili predstavnici iz Mastercarda, Algebre, Ekonomskog instituta, Zagreb te agencije Media Val odbrao one kandidate koji su udovoljavali svim stavkama natječaja te su uz to pokazali entuzijazam, kreativnost i spremnost za usvajanje novih ideja i znanja.

Uplift akademiju pokrenuo je Mastercard, dok je za njezinu provedbu, koja će trajati od listopada 2021. do ožujka 2022., zadužena Algebra. Online program u trajanju od 20 tjedana i više od 200 sati bit će podijeljen u devet cjelina. Tako će polaznici učiti o osnovama kritičkog razmišljanja i rješavanja problema, alatima digitalne transformacije, poduzetništvu i inovacijama, osnovama online marketinga i e-commercea, naprednim prodajnim i cjenovnim strategijama, fondovima za financiranje projekata i razvoja, ali i osnovama financijskog planiranja i menadžerskog računovodstva. Kako je edukacija namijenjena sektoru turizma, tako će im od velikog značaja biti kolegiji poput destinacijskog menadžmenta te kolegija o turizmu i ekonomiji doživljaja.

Osim predavanja, polaznici, koji dolaze iz raznih dijelova Hrvatske, će na raspolaganju imati mentore koji će ih voditi kroz praktične vježbe i zadatke tijekom trajanja akademije. Polaznici Uplift akademije bit će podijeljeni u timove s mentorima, i radit će na konkretnim projektima digitalne transformacije u turizmu, koje će potom moći implementirati i u vlastite poduzetničke projekte. Po završetku akademije timovi će svoje projekte prezentirati pred ulagačima, a najbolji će osvojiti novčanu nagradu.

Polaznici Uplift akademije dolaze iz raznih krajeva Hrvatske, pripadaju različitim dobnim skupinama, a iako se svi bave turizmom ili uslužnom djelatnošću, uži djelokrug djelovanja im je različit pa tako među njima ima vrhunskih slastičara, pekara, proizvođača piva, organizatora privatnih izleta, ali i hotelijera i organizatora festivala.

Kao važan faktor u procesu odabira kojim se vodio stručni žiri je, između ostalog, bilo i to koliko su prijavljeni poduzetnici i njihova poslovna ideja orijentirani prema konceptu iskustvenog turizma koji podrazumijeva zaokret od masovnog turizma prema održivom turizmu, onom koji je dobar prema okolišu u kojem se odvija, i koji gostu pruža jedinstveno iskustvo za pamćenje.

Podrška malim poduzetnicima već je duže vremena među prioritetima Mastercarda. Za cilj smo si postavili da ćemo 50 milijuna malih tvrtki i 25 milijuna žena poduzetnica uvesti u digitalnu ekonomiju do 2025., izjavila je Gea Kariž, voditeljica marketinga u Mastercardu u Hrvatskoj. Uplift akademija samo je jedan od načina da tu podršku pružimo u obliku edukacije, inspiracije i poticanja poduzetnika da ovladaju vještinama potrebnim za razvoj u sve digitalnijem svijetu. Cilj edukacije je stvoriti poduzetnike koji razmišljaju izvan okvira i koji zapravo mogu potpuno samostalno voditi i širiti svoje poslovanje neovisno o tome koliko zaposlenika imaju.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju