LinkedIn predstavio novu uslugu - Sponzorirana ažuriranja

Kako bi svojim Premium članovima, prvenstveno kompanijama, omogućio čim veću interakciju s čim više potencijalnih klijenata, LinkedIn je predstavio svoju novu uslugu – Sponzorirana ažuriranja.

Zimo
Zimo
Tomislav Ćuto | 24.07.2013. / 07:23 komentari
LinkedIn predstavio novu uslugu - Sponzorirana ažuriranja

Kako bi svojim Premium članovima, prvenstveno kompanijama, omogućio čim veću interakciju s čim više potencijalnih klijenata, LinkedIn je predstavio svoju novu uslugu – Sponzorirana ažuriranja.

tri vijesti o kojima se priča Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Princip je vrlo jednostavan i usmjeren je prema kompanijama koje imaju svoj profil na LinkedInu, a na ovaj način će više od tri milijuna kompanija dobiti mogućnost promicanja svojih proizvoda. Jer, sa Sponzoriranim ažuriranjima svaka će se kompanija moći predstaviti i onim korisnicima koji nisu njezini „sljedbenici“, a to nudi ogroman marketinški potencijal.

„Sa Sponzoriranim ažuriranjima, trgovci će moći distribuirati svoj sadržaj svima na LinkedInu. Na taj način mogu predstaviti svoj relevantan sadržaj isto tako relevantnoj publici. Govorimo o više od 225 milijuna članovima koji koriste našu Premium uslugu, stoga smo uvjereni kako će kompanijama ova usluga biti iznimno zanimljiva“, rekao je David Hahn, LinkedInov potpredsjednik za upravljanje proizvodima.

Ova nova usluga neodoljivo podsjeća na ono što već svojim članovima nude Facebook i Twitter. Tako Facebook ima Sponzorirane priče, a Twitter uslugu Promotivni & trendy tweetovi. Mnogi će reći kako ovo nije prvi puta da LinkedIn „kopira“ neke značajke najpopularniji društvenih mreža, jer su u posljednjih nekoliko godina redizajnirali svoju početnu stranicu, da bi korisnici mogli postavljati vijesti, feedove, označavati obnove statusa, raspravljati s drugim korisnicima ili kompanijama...

Ipak, činjenica je kako LinkedIn ima nešto drugačiju, „ozbiljniju“ publiku i većinu svojih prihoda generira od zapošljavanja, odnosno Premium članstva, stoga je ovakav potez sasvim razumljiv.

 

Vezane vijesti