Koliko vjerujete tehnološkim kompanijama i kojoj tehnološkoj kompaniji najmanje vjerujete kada su u pitanju vaši privatni podaci? Ako je vaš odgovor Facebook, onda ste u većini jer je nedavno provedeno istraživanje u SAD-u pokazalo da ljudi zaista najmanje vjeruju Marku Zuckerbergu i njegovoj kompaniji, tj. društvenoj mreži.

Prema tom istraživanju kojeg je provela kompanija za istraživanje tržišta Toluna, a koje je obavljeno prije nedavnih informacija o posebnim privilegijama koje su imale određene velike kompanije kojima je Facebook dopuštao pristup privatnim podacima korisnika bez njihovog znanja, za čak 40 posto Facebook je kompanija kojoj najmanje vjeruju. Hakerski napadi, skandal vezan uz Cambridge Analyticu, kao i brojni prijašnji problemi s privatnosti o kojima se govori još od osnivanja ove društvene mreže, neki su od razloga zbog kojih su korisnici pokazali Zuckerbergu palac dolje.

Facebook je na ovoj nepopularnoj listi daleko odmakao od konkurencije te drugo mjesto dijele još jedna društvena mreža (Twitter) i kompanija najbogatijeg čovjeka na svijetu, Bezosov Amazon. Ovim kompanijama ne vjeruje 8 posto ispitanih korisnika, a nakon njih slijedi Uber (7 posto) te Google i Lyft kojima ne vjeruje 6 posto korisnika.

Sljedeći na popisu su Snap i Apple kojima najmanje vjeruje 4 posto ispitanih, slijedi najvrjednija kompanija na svijetu Microsoft (2 posto) i na kraju ovog popisa kompanija kojima ljudi najmanje vjeruju nalaze se Netflix i Tesla s po 1 posto.

Izvor: PC Mag