Tehnolološke inovacije odavno su postale integralni dio profesionalnih sportskih klubova, stoga ovakvi oblici suradnje postaju sve češći, što ne čudi s obzirom na ekstremnu popularnost nogometnih klubova. 

Na zov milijuna obožavatelja klubova i nogometaša nitko nije imun, tehnološki giganti upravo na ovom tržišnom segmentu prepoznaju prigodu za novi poslovni i marketinški iskorak, tako smo nedavno pisali o suradnji Microsofta i Real Madrida. Danas je pak španjolski ili bolje rečeno katalonski ponos i jedan od najpopularnijih klubova na planeti, Barcelona, potpisao sponzorski ugovor s Intelom. Vijest je i službeno potvrđena na stranicama  američkog proizvođača čipova, koji je izrazio oduševljenje potpisanim ugovorom.

"Ovo je više od sponzorstva za nas", rekla je Deborah Conrad, direktorica marketinga u Intelu i nastavila: "Tehnologija i implementacija raznih programskih rješenja sve su više involvirani u sport, naš je cilj napraviti od Barcelone tehnološki jedan od najnaprednijih nogometnih klubova na svijetu, jer nogometno su već najbolji". U skladu s popularnim sloganom Intel inside sponzorski logo će se utisnuti na unutrašnjost Barcinih dresova, što je prvi takav slučaj u povijesti nogometnih sponzorstava!

Barcelona će nove dresove, na kojima se pojavljuje logo Intela predstaviti već u subotu, 14. prosinca na utakmici protiv Villareala. Jednu od najtemeljitijih primjena ovaj će sponzorski ugovor doživjeti u mitskoj nogometnoj akademiji Barcelone, popularnoj La Masiji, gdje će se tehnološka rješenja koristiti u razvoju mladih, talentiranih igrača. Osim toga, svi igrači i treneri Barcelone će dobiti posljednju generaciju Intelovih "2-u-1" uređaja, novi koncept tehnološkog razvoja biti će usmjeren i na vojsku navijača koji posjećuju Nou Camp, stadion Barce. 

Look inside Barcelona - Intel i katalonski ponos potpisali ugovor o sponzorstvu

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju