Naša agencija ZIMO Digital početkom godine pokrenula je stranicu s viralnim sadržajem FollowNshare koja je u samo mjesec i pol postala hit i prava viralna stranica.

S obzirom da smo prezauzeti ostalim stvarima morali staviti FollowNshare na stranu, te zatim odlučili ga i prodati, jer i dalje vjerujemo u njegov potencijal. Nakon nekoliko ozbiljnih ponuda, odlučili prodati portal tvrtki Lupon Ventures, koja između ostalog ima podružnicu i u Londonu.

Povodom ove akvizicije popričali smo s Harunom Alisahom, vlasnikom kompanije!

Sada kad ste novi vlasnik FollowNsharea, koji su planovi za dalje?

FollowNshare je za kratko vrijeme postao jedan od najposjećenijih portala u našoj regiji, što nas je potaklo na ideju da krenemo u shopping . Dečki su ostvarili izuzetnu popularnost što nama kao novim vlasnicima daje obavezu više. Planovi su da zadržimo i dalje konstantan rast posjeta i populariziramo ovaj jedinstveni servis.

Kako vi gledate na stranice s viralnim sadržajem. Koliko ima tu prostora za zaradu?

Stranice s viralnim sadržajem su jako atraktivne i to sigurno postaje novi vid oglašavanja različitih viralnih kampanja. Ukoliko želite da dođete do vaše publike na brz i efikasan način, viralni sadržaj je najbrži put. Živimo u svijetu gdje se skoro svakodnevno dešavaju stvari koje zovemo “Za nepovjerovati”, “Ovo još nikad niste vidjeli” i tako dalje. Sadržaj, sigurno neće biti problem a postoji potencijal koji je potrebno vrjednovati na pravi način.

Hoće li FNS zaživjeti i na engleskom jeziku?

U ovom trenutku naš fokus će biti regionalni portal za viralni sadržaj, s tim da nije isključeno pokretanje sadržaja i na engleskom jeziku. Ono što je značajno da smo također vlasnici domene “FollowNshare.me” što sigurno daje jednu novu dimenziju samom projektu koje nije naše govorno područje.

Koji je način zarade za FNS?

Jedan od najefikasnijh načina oglašavanja koji danas ozbiljni klijenti traže jeste viralno oglašavanje. Ovaj servis će biti novi kanal oglašavanja koji ćemo ponuditi kako agencijama, tako i direktno oglašivačima. Na neki način mi smo odavno “tehnički odjel” online oglašavanja za mnoge agencije u regiji. Mi imamo određene platforme i znanje za online oglašavanja koje su dosta specifične što nudimo kao uslugu agencijama, a FNS će biti jedan novi servis.

Imate u portfoliju nekoliko portala, možeš ni nam istaknuti o kojim se portalima radi?

Želimo biti usko specijalizirani za online publishing. Razvili smo vlastiti CMS, koji je uvijek bio "rak rana" skoro svim portalima a naš CMS je sigurno jedna kvalitetna platforma za enterprise publishing koju već koriste razni veliki portali u regiji. Prošle godine smo akvizirali firmu koja se bavi profesionalnim hostingom i optimizacijom serverske infrastrukture za portale, kako bi svaki publisher imao na jednom mjestu potpunu uslugu. Radimo za velike portale razne usluge a jedna od najznačajnijih je Yield Management, gdje smo razvili vlastitu Sell-side platformu koja prodaje oglasni prostor na svjetskoj burzi premium oglašivačima. Bavimo se optimizacijom ali i monetizacijom oglasnog prostora, što je trenutno hit u cijelom svijetu. U mogućnosti smo prodati cjelokupan inventar vašeg portala za najbolju moguću otkupnu cijenu.

Možeš li nam ukratko predstaviti svoju tvrtku i istaknuti čime se bavite.

U sklopu naše firme “Lupon Ventures” nalazi se određen broj firmi koje su specijalizirane za određene usluge, od prošle godine otvorili smo firmu “Lupon Media” sa sjedištem u Londonu, kako bi lakše djelovali na području EU. Pored razvoja vlastitih projekata, s vremena na vrijeme akviziramo potencijalno kvalitetne projekte koji se uklapaju u našu viziju poslovanja. Novi projekti tjeraju nas na proaktivno djelovanje, što je ustvari i naša najveća snaga. Uvijek nam je potreban neki novi izazov, čisto da kvaliteta adrenalina ali i određena "ludost" ostane na vrhunskoj razini. Naša firma pokušava biti lider na polju digitalnog oglašavanja Adriatic regije. Imamo jako dobru suradnju sa Googleom za Double Click proizvode i naš cilj je da uskoro postanemo prvi Google vendor na Balkanu. Trenutno u našoj firmi je zaposleno oko 40 mladih i ambicioznih stručnjaka. Naš moto je da radimo ono što volimo.