Sajam potrošačke elektronike CES 2018 tek je zatvorio svoja vrata i dojmovi se još sliježu, no već sad možemo reći da je jedan od hrvatskih proizvoda izazvao velik interes i među posjetiteljima i među potencijalnim investitorima.

Albert Gajšak u Las Vegas je otišao pokazati svoju MAKERbuino konzolu i "ispipati" bilo investitorima i prodavateljima. No naišao je na interes koji je premašio sva njegova očekivanja.

Interes posjetitelja je bio vrlo velik i pričali smo s desetcima stranih medija. CES je izniman event zbog toga što osim izvrsne promocije vlastitog proizvoda, možete upoznati zaposlenike tehnoloških divova poput Applea, Microsofta, Googlea itd., ispričao nam je za ZIMO Gajšak nakon sajma. 

Već smo javili kako su interes za MAKERbuinom pokazali Amazon i Indiegogo, a Gajšak nam je otkrio i kako je bilo i drugih ponuda.

Na sajmu nam je prišlo mnogo američkih preprodavača koji su zainteresirani za stavljanje MAKERbuina u svoje online trgovine i fizičke maloprodajne dućane. Kao što ste već čuli, među njima je i američki Amazon kojemu smo "zapeli za oko" i koji je zainteresiran za korištenje MAKERbuina u svojem STEM club programu u kojem preprodaju edukativne proizvode i organiziraju STEM radionice, dodaje Gajšak.

Osim upita za preprodaju uređaja na američkom tlu, Gajšak i njegov MAKERbuino dobili su i brojne ponude da svoju proizvodnju iz Karlovca presele u Ukrajinu, Kinu i Maleziju. Zasad im to nije u planu.

Trenutačni nam je cilj naspavati se i odmoriti od grada koji nikada ne spava te krenuti u realizaciju potencijalnih poslovnih ponuda koje smo dobili na CES-u, rekao je na kraju Gajšak.

Podsjetimo, MAKERbuino igraća je konzola koja se isporučuje u dijelovima i potrebno ju je sastaviti, prateći internetske upute, što je proces u kojem se kod korisnika razvija strast prema programiranju, elektronici i tehnologiji. Tek nakon sastavljanja doista je moguće i igrati se MAKERbuinom.

Dosad je prodano više od tri tisuće primjeraka tog uređaja, a konzola je nedavnom kampanjom na Kickstarteru prikupila 100.000 američkih dolara, nadmašivši unaprijed zacrtani cilj deseterostruko.

Na nedavno održanom start-up natjecanju Zagreb Connect upravo je Gajšak s MAKERbuinom osvojio glavnu nagradu u vrijednosti od 60 tisuća kuna koje dodjeljuje Grad Zagreb, a dobio je i posebnu medijsku nagradu koju dodjeljuje Nova TV, a koja obuhvaća godinu dana medijskog pokroviteljstva.