McDonald's u svojim restoranima testira NFC za djecu

U McDonald'sovom restoranu u Singapuru provodi se interni pilot projekt uvođenja NFC-a (near-field communications) u restorane kako bi se pojačao angažman potrošača i marke

Zimo
Zimo
Filip Šturman | 27.08.2013. / 18:50 komentari
McDonald's u svojim restoranima testira NFC za djecu

U McDonald'sovom restoranu u Singapuru provodi se interni pilot projekt uvođenja NFC-a (near-field communications) u restorane kako bi se pojačao angažman potrošača i marke. Ideja je postaviti na sve stolove NFC naljepnicu posebno dizajnirano za djecu, s obzirom da su u ovoj kampanji oni ciljana skupina. Djeci će nakon što prislone svoje mobilne telefone biti dana mogućnosti igranja mobilne igrica McDonald's tematike, poput MdDonaldLand te Hamburglar i Captain Crook.  

tri vijesti o kojima se priča Širenje stanica raka Radi se na novim lijekovima Otkriveno tajno oružje raka: Evo što tumorima daje energiju za širenje u tijelu Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Nezadovoljstvo, ilustracija I Hrvati su počeli primati obavijesti Šok za korisnike Fejsa i Instagrama: Evo što ih čeka ako ne počnu plaćati pretplatu i ne žele dati podatke Meti

Stol je nazvan Happy Table, a njime kompanija želi izazvati veći angažman i to onih svojih najvitalnijih, ali i najmanje racionalnih potrošača, a to su djeca. Na ovaj način, djeca će htjeti dulje boraviti u restoranu i češće dolaziti, što u McDonald'su tumače i kao povećani prihod.

Strategija apsolutno ima smisla uzevši u obzir sve veću ulogu i korištenje mobilnih tehnologija, pogotovo u toj demografskoj skupini. McDonald's je umjesto da svoje postojeće i nove potrošače neefikasnim display oglašavanjem pokušava privući  u svoje restorane kako bi ostvarili transakciju, odlučio se okrenuti onim potrošačima koji su već u njihovim prostorima te im donose nekakav prihod. Time su im ponudili veću vrijednost, a potrošači će to vratiti povećanom potrošnjom.

Kad malo bolje promislimo, ova tehnika zadržavanja kupaca i povećanje njihove potrošnje u srži nije ništa različitija od promotivnih kupona i loyalty programa, jedino što se mijenja je oblik i medij komunikacije, sukladno vremenima koja dolaze.

Vezane vijesti