Meta i Google u novom izvješću prozvani zbog ograničenja oglasa za reproduktivno zdravlje te širenje dezinformacija

Optužbe protiv Mete i Googlea u vezi s njihovim djelovanjem u ograničavanju pristupa informacijama o reproduktivnom zdravlju izazvale su zabrinutost oko širenja točnih informacija i utjecaja na javno zdravlje u različitim regijama.

Branimir Vorša | 29.03.2024. / 13:09

Meta
Meta (Foto: Afp)

Pojavile su se optužbe u vezi s navodnom umiješanošću Mete i Googlea u ograničavanje reklama za reproduktivno zdravlje te širenje dezinformacija, a optužbe se protežu diljem Azije, Afrike i Latinske Amerike.

Nedavna studija, koju su proveli MSI Reproductive Choices i Center for Countering Digital Hate, istaknula je postupke Mete i Googlea u ograničavanju pristupa informacijama o reproduktivnom zdravlju u tim regijama. U izvješću se navodi da su ti tehnološki divovi spriječili oglašavanje lokalnih pružatelja usluga pobačaja i omogućili širenje dezinformacija.

Štetan utjecaj ograničenja na žene i djevojčice

Metina ograničenja reklamnog sadržaja povezanog s pobačajem ometala su MSI-jeve napore u širenju vitalnih informacija vezanih za pobačaj. Lokalna izvješća sugeriraju da je sadržaj povezan sa seksualnim i reproduktivnim zdravljem također izložen cenzuri.

Whitney Chinogwenya, marketinška stručnjakinja u MSI Reproductive Choices, naglasila je štetan utjecaj na žene i djevojčice zbog velikih tehnoloških platformi koje daju prednost profitu nad javnom dobrobiti. Naglasila je važnost točnih internetskih informacija za pojedince koji traže reproduktivnu skrb.

Chinogwenya je izrazila zabrinutost zbog omogućavanja i stvaranja profita štetnom propagandom od strane skupina koje su protiv izbora za pobačaj na internetu, pri čemu platforme poput Googlea i Mete igraju ulogu u širenju takvih narativa.

MSI se suočio s izazovima u komunikaciji s Metom u nekoliko zemalja, uključujući Ganu, Keniju i Nepal, a u vezi s ograničenjima za njihove oglase. Napori da se komunicira s Metom i Googleom kako bi se riješili ti problemi navodno su naišli na kašnjenja ili zanemarivanje.

Meta proučava izvješće

Meta trenutačno pregledava nalaze navedene studije, a glasnogovornik Ryan Daniels izjavio je da dopuštaju postove i oglase koji promoviraju zdravstvene usluge, uključujući reproduktivno zdravlje. Međutim, sadržaj mora biti u skladu s njihovim propisima o lijekovima na recept i dezinformacijama.

Oglasi koji promiču proizvode ili usluge reproduktivnog zdravlja ograničeni su na osobe u dobi od 18 i više godina, a Meta izričito zabranjuje oglase koji sadrže dezinformacije. Obećali su da će temeljito pregledati sadržaj izvješća.

Izvor: Tech Times
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti