Microsoft je Sonyju ponudio 10-godišnju licencu za Call of Duty na PlayStationu

Regulatorna tijela i dalje istražuju Microsoftovu akviziciju gamerskog diva Activision Blizzarda, kojoj se najsnažnije protivi Sony.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 06.12.2022. / 11:37

CoD: Modern Warfare (Foto: Call of Duty)

Prošlo je skoro godinu dana od Microsoftova preuzimanja gamerskog diva Activision Blizzard, no taj posao i dalje nije finaliziran jer se čekaju odobrenja regulatornih tijela. Regulatori u SAD-u, Velikoj Britaniji i EU-u istražuju kako će ta akvizicija djelovati na tržište i hoće li utjecati na tržištu utakmicu, na što posebno upozoravaju iz Sonyja.

CoD: Modern Warfare U Sonyju su zabrinuti zbog Microsoftove akvizicije Activision Blizzarda

Njihova je računica jasna. Ako igre Activisiona, uključujući i najpopularniju Call of Duty, više ne budu dostupne na PlayStationu, u strahu su od toga da će se dio gamera koji su inače kupovali Sonyjeve konzole samo zbog te igre okrenuti konkurentima i, umjesto plejke, kupiti Xbox.

Sony zato pritišće regulatore i ne želi da Microsoftu daju zeleno svjetlo za finalizaciju preuzimanja, dok Microsoft pokušava napraviti sve kako bi ispunio zahtjeve regulatornih tijela, ali i japanske kompanije. Tako su prije nekoliko mjeseci Sonyju ponudili da, nakon što istekne trenutačni ugovor, Call of Duty na PlayStationu ostane još tri godine, što je Jim Ryanb iz Sonyja - odbio.

Microsoft, prema novim informacijama tehnoloških medija, sada ima novu ponudu - navodno su Sonyju ponudili desetogodišnji ugovor prema kojem bi se svako novo izdanje Call of Dutyja na PlayStationu pojavilo isti dan kao i na Xboxu. Prema predsjedniku Microsofta Bradu Smithu, za njegovu kompaniju nema nikakva ekonomskog smisla da Call of Duty više ne bude dostupan na PlayStationu jer Activision zarađuje veliki novac od prodaje igara putem Sonyjevih konzola.

Slika nije dostupna Šef Microsofta želi Call of Duty i na Nintendo Switchu

U razgovoru za The Wall Street Journal rekao je da zato Sonyjevi argumenti o Microsoftu kao antikompetitivnoj kompaniji padaju u vodu jer je njima u interesu da se igre prodaju i na PlayStationu.

Od ostalih informacija vezanih za Microsoft i videoigre spomenut ćemo i jednu lošu vijest za vlasnike Xboxa, a to je da će cijena novih igara za tu konzolu od sljedeće godine porasti sa 60 na 70 dolara.

Izvor: The Verge
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti