U Sonyju su zabrinuti zbog Microsoftove akvizicije Activision Blizzarda

Prema ekipi iz japanske kompanije, CoD je toliko snažan brend da bi mogao utjecati na odluku gamera oko kupovine konzola - ako bi bio dostupan samo na Xboxu.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 02.08.2022. / 09:45

CoD: Modern Warfare (Foto: Call of Duty)

Microsoft je početkom godine iznenadio najavom velike akvizicije na gamerskom tržištu teške čak 68,7 milijardi dolara. Nije teško zaključiti kako ekipa iz Sonyja nije bila oduševljena preuzimanjem Activision Blizzarda, a naknadno su i sami odgovorili Microsoftu akvizicijom tvrtke Bungie za 3,6 milijardi dolara. Taj gamerski studio najpoznatiji je po igrama poput Haloa i Destiny 2, koje su popularne među gamerima, ali se naravno ne mogu mjeriti s perjanicom Activisiona - igrom Call of Duty.

Slika nije dostupna Microsoft kupuje izdavača Call of Duty za impresivnih 70 milijardi dolara

Na temelju podataka brazilskog Upravnog vijeća za gospodarsku obranu koje je provelo istragu oko akvizicije te su zatražili komentare od svih strana na koje bi ta situacija mogla utjecati, saznali smo zašto su u Sonyju prilično zabrinuti nakon spomenutog poteza Microsofta - za koji se i dalje čekaju regulatorna odobrenja te bi posao mogao biti zgotovljen 2023. Naime, u japanskoj kompaniji smatraju kako je Call of Duty tako velika i poznata franšiza s milijunima obožavatelja da bi samo ta jedna igra mogla utjecati na odluke ljubitelja videoigara oko kupovine konzola.

Dakle, ako bi jednom CoD postao ekskluzivna franšiza za Xbox, mnogi bi samo radi toga zamijenili svoje PlayStatione s Microsoftovim konzolama, što je scenarij od kojeg strahuju u Sonyju. Članovima brazilskog vijeća rekli su kako ta igra definira svoju kategoriju te kada bi čak i konkurent s velikim budžetom razvio sličan proizvod, s njim ne bi mogli konkurirati Call of Dutyju koji je jedno od najvećih imena u gamingu. Razvojni ciklus jedne ogre traje 3 do 5 godina, a kako se svake godine izbacuje nova igra za to je potrebno ulaganje od nekoliko stotina milijuna dolara, za što niti jedan drugi developer ne može posvetiti vrijeme i stručnost, upozoravaju iz Sonyja.

Ubisoft Nove potencijalne akvizicije na gamerskom tržištu: Sljedeća meta mogao bi biti Ubisoft

U Microsoftu se, naravno, ne slažu s tim te smatraju da Call of Duty, jednako kao i ostale poznate igre iz kataloga Activision Blizzarda na tržištu konkuriraju velikom broju drugih naslova.

Izvor: Windows Central
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti