Nije dugo trebalo čekati na Sonyjev odgovor Microsoftovoj akviziciji Activision Blizzarda. Iako su se prošli tjedan među potencijalnim metama japanskog tehnološkog diva spominjale kompanije poput EA i Take Twoa, iz Sonyja su jučer objavili planove o preuzimanju tvrtke Bungie. Riječ je o gamerskom studiju koji potpisuje igre poput Destiny 2 i Haloa te je ova akvizicija teška 3,6 milijardi dolara.

Kako je na službenom blogu kompanije naglasio izvršni direktor Sony Interactive Entertainmenta Jim Ryan, razlog preuzimanja Bungieja jest strateški korak prema evoluciji gamerskog iskustva koje njegova kompanija godinama gradi i razvija.

Call of Duty Mobile Nakon velike Microsoftove akvizicije Sony je izgubio čak 20 milijardi dolara tržišne vrijednosti

Također, “vrlo je jasno” poručio gamerskoj zajednici kako će ta kompanija nastaviti raditi kao nezavisni i multiplatformski studio, odnosno da će se njihove igre i dalje moći igrati na različitim platformama i neće razvijati naslove samo za PlayStation.

Slično su komentirali i iz Bungieja iz kojeg su u objavi za medije naglasili da će i dalje samostalno upravljati svojom sudbinom i kao i do sada razvijati i objavljivati svoje igre: Naše igre i dalje će biti tamo gdje je naša zajednica, gdje god ih odluče igrati, što je još jedna poruka da njihovi budući naslovi neće biti ekskluzivno dostupni za PlayStation. Umjesto toga, na ovaj se korak treba gledati u smjeru razvoja Sonyjeve gamerske platforme koja neće biti orijentirana samo na hardver, već i na pretplatničke servise.

PlayStation 4 (Foto: AFP) Zbog nestašica novih modela konzole, Sony će povećati proizvodnju PlayStationa 4

Ovo bi mogao biti tek prvi u nizu Sonyjevih velikih poteza na gamerskom tržištu jer je Ryan u razgovoru za medije koji prate tržište videoigara poručio kako trebaju očekivati još noviteta, što daje naslutiti da pripremaju nove akvizicije.

Izvor: Tech Radar
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju