Nakon što je Microsoft napravio najveću akviziciju na tržištu videoigara te platio skoro 70 milijardi dolara za Activision Blizzard, postavilo se pitanje što bi to moglo značiti za Sony. Hoće li postojeće popularne Activisionove igre u budućnosti biti dostupne na PlayStationa, hoće li budući naslovi biti rezervirani samo za Xbox ili se možda ništa neće promijeniti, to ćemo tek saznati, a dio analitičara vjeruje kako šefovi Sonyja neće ostati pasivni na ove značajne promjene na tržištu.

Microsoft i Activision Blizzard Microsoft kupuje izdavača Call of Duty za impresivnih 70 milijardi dolara

Odmah nakon informacije o Microsoftovom preuzimanju Activisiona tako su se mrežom raširile informacije o potencijalnim Sonyjevim akvizicijama na gamerskom tržištu.

Prema razmišljanju analitičara iz Enders Analysisa, ako Sony želi napraviti neki veliki potez na ovom tržištu te ako razmišljaju o preuzimanjima, najzanimljivijim se čini akvizicija Electronic Artsa. Time bi u svoj portfelj doveli brojne naslove koji su iznimno popularni među gamerima, no naravno, za tako nešto treba izdvojiti jako puno novaca. Trenutačna vrijednost kompanije iznosi 37 milijardi dolara, a cijena potencijalnog preuzimanja sigurno bi bila puno veća.

Ako zaista razmišljaju o preuzimanjima na tržištu videoigara, u Sonyju bi se ipak mogli odlučiti na neko cjenovno povoljnije rješenje poput Take-Twoa ili Ubisofta čije tržišne vrijednosti iznose 18,33, odnosno nešto manje od 7 milijardi dolara.

Xbox (Foto: AFP) Microsoft se odlučio na drukčiju taktiku u odnosu na Sony: Prekinuli su proizvodnju Xboxa One

No dio analitičara smatra kako bi ovo tržište moglo postati zanimljivo i nekim igračima koje ne povezujemo s videoigrama. Npr. na TechSpotu prenose mišljenje analitičara Erica Handlera koji smatra da bi Disney mogao biti zainteresiran za EA čijim bi preuzimanjem mogli “graditi svoju digitalnu budućnost”. Za značajan korak na gaming tržištu mogao bi biti spreman i Netflix. Najpopularniji servis za streaming na svijetu već je počeo s investicijama u videoigre, no ako njihovi apetiti porastu, ne treba isključiti mogućnost preuzimanja neke od postojećih gamerskih kompanija kako bi proširili portfelj proizvoda i privukli nove korisnike.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju