Minijeva pomalo jeziva AI kampanja: Vaše lice i vaš glas vas nagovaraju na kupnju vozila

Minijeva najnovija AI kampanja podiže marketing automobila na nove visine snimajući vaše lice i glas, stvarajući jezivo entuzijastičnu verziju vas samih, koja vas potiče da kupite njihova električna vozila.

Branimir Vorša | 15.07.2023. / 10:20

Mini-Logue
Mini-Logue (Foto: Mini USA/Youtube)

Marketinški tim tvrtke Mini predstavio je novu kampanju pod nazivom "Vjeruj svom unutarnjem Mini-Logueu", koja uključuje snimanje lica i glasova kupaca kako bi se generirale AI-generirane verzije njih samih, koje izražavaju entuzijazam za kupnju novog električnog Minija. Kampanja ima za cilj pokušati iskoristiti prikrivenu zabavnu i znatiželjnu narav kupaca tijekom procesa kupnje automobila.

Minijevom AI alatu Mini-Logue se može pristupiti na njihovoj američkoj web stranici.

Kako bi suprotstavili često ozbiljan i praktičan način razmišljanja, koji dolazi s kupnjom novog vozila, kampanja 'Vjeruj svom unutarnjem Mini-Logueu' ima za cilj zadovoljiti one koji vole zabavu, traže uzbuđenje i koji popuštaju samoudovoljavajućem glasu koji živi u svima nama, piše u Minijevom priopćenju za tisk.

Minijeva ideja je međutim dobila kritike zbog svojih upitnih implikacija na privatnost i potencijalno jezivog sadržaja.

Usput budi rečeno, Screen Actors Guild trenutno štrajka SAD-u, dijelom kao odgovor na prijedlog holivudskih studija koji podsjeća na nešto iz popularne TV serije "Black Mirror". Holivudski studiji predlažu snimanje lica pozadinskih glumaca za daljnja korištenja generirana umjetnom inteligencijom na neodređeno vrijeme, u zamjenu za jednodnevnu plaću.

Izgledaa da su neki pojedinci iz iste poslovne škole, koji su možda podržali gornji prijedlog holivudskih studija završili u Minijevom marketinškom odjelu, piše portal The Drive.

Kampanja "Mini-Logue" izazvala je zabrinutost i izvan svojih implikacija na privatnost umjetne inteligencije. Ideja da vas nitko ne može uvjeriti da kupite Mini bolje od vas samih je inherentno komična, ali samo kada se na nju samo pomisli samo letimično.

Izvor: The Drive

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti