Najava smartwatcha Pixel? Google posegnuo duboko u džep i kupio kompaniju s kojom kreće u utrku s Appleom

Google je kupio Fitbit za 2,1 milijardu dolara u potezu koji bi trebao označiti njihov agresivniji pristup na tržištu nosivih uređaja, pogotovo pametnih satova kojim dominira Apple.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 02.11.2019. / 07:09

Fitbit Versa Lite (Foto: Fitbit)

Google na tržištu nosivih uređaja nije uspio ponoviti uspjeh koji ima s Androidom na tržištu pametnih telefona. Iako su na vrijeme prepoznali potencijal nosivih uređaja, (trenutačno) su odustali od razvoja Pixel pametnog sata, a s operativnim sustavom Wear OS nisu uspjeli napraviti dovoljno dobar softver.

Za razliku od Googlea, Apple je posljednjih godina nadograđivao hardver i softver te mogu biti iznimno zadovoljni prodajom Apple Watcha, kao što su i njihovi korisnici većinom zadovoljni s kvalitetom hardvera. Google je odlučio promijeniti takvu situaciju te su na svom blogu objavili kupovinu jedne od najvećih kompanija na tržištu pametnih satova i narukvica za fitness – Fitbita.

Fitbit Charge 3 (Foto: Fitbit) (Foto: Fitbit)

Fitbit, čiji su uređaji popularni i u Hrvatskoj i koji je dosad prodao više od 100 milijuna uređaja, poznat je po odličnom hardveru, odnosno narukvicama za fitness i pametnim satovima Versa, ali i softveru za praćenje i analizu aktivnosti i zdravlja. Prilikom objave akvizicije koja je teška 2,1 milijardu dolara, stariji Googleov potpredsjednik kategorije uređaja i servisa Rick Osterloh komentirao je kako su dosad napravili veliki napredak s partnerima na području Wear OS-a i Googlea Fit, dok im nova akvizicija predstavlja "priliku za dodatno investiranje u Wear OS, kao i predstavljanje novih nosivih uređaja `Made by Google` na tržištu".

Fitbit Versa 2 Može li Fitbitov novi pametni sat ugroziti dominaciju Applea?

Trenutačno nisu poznati konkretni planovi Googlea, odnosno hoće li hardver i softver u potpunosti integrirati u svoje uređaje tako da će s vremenom nestati brend Fitbit ili će nastaviti s prodajom uređaja pod istim brendom, dok će zaposlenici prijeći u Google i također raditi na Googleovim proizvodima. Ono što su prilikom objave preuzimanja komentirali iz Fitbita jest da se brojni podaci o aktivnostima i zdravlju korisnika koje prikupljaju neće koristiti za oglase koji će se prikazivati na Googleu.

Prije dovršetka akvizicije koja se očekuje 2020. godine, prvo regulatorna tijela moraju dati odobrenje za njeno provođenje.

Izvor: Business Insider
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti