Na internetu možemo pronaći brojne savjete o tome kako uspjeti u životu, bolje živjeti i više zarađivati, no savjeti nekih ljudi sigurno imaju veću težinu i vrijednost u odnosu na brojne life coacheve i druge (često) teoretičare, a to su savjeti osoba poput Jeffa Bezosa, Billa Gatesa, Warrena Buffeta i drugih uspješnih poslovnih ljudi. Na prošlotjednoj konferenciji re:MARS gostovao je najbogatiji čovjek na svijetu Jeff Bezos, koji je, među inim, s okupljenima podijelio i neke savjete za dugoročan uspjeh koji su njemu pomogli u vođenju kompanije i donošenju odluka.

Prvi takav savjet o kojem bi trebali razmisliti svi direktori i oni koji žele biti poslovni lideri odnosi se na promjene – tehnologija danas radikalno mijenja brojne industrije te pravila koja vrijede danas, za nekoliko godina možda više neće vrijediti pa se ljudi i kompanije konstantno moraju pripremati za takve promjene. No ipak se neće baš sve promijeniti i Bezos kaže da bi svi koji traže dugoročan uspjeh trebali razmišljati ne o tome što će promijeniti, već o stvarima koje se neće promijeniti tijekom sljedećeg desetljeća.

Strast i rizik

Ako tako razmišljate i znate što se neće promijeniti, onda će sav trud i rad koji ulažete danas i tijekom sljedećih godina isplatiti i za deset godina jednako kao i sada – pri tome ne treba izmišljati toplu vodu jer je ionako riječ o stvarima koje su dobro poznate. Npr. kada je Amazon u pitanju, Bezos zna da će sada i za deset godina korisnici i dalje tražiti niske cijene, brzu dostavu i veliki izbor proizvoda.

"Kada identificirate takve velike ideje koje su stabilne tijekom vremena, to je obično ono što korisnici traže", smatra Bezos.

Također, za sve poduzetnike je poduzetnike veoma važna strast za onim čime se bave te – rizik. Poslovica kaže "tko ne riskira, ne profitira" i s tim se Bezos u potpunosti slaže te podsjeća kako Amazon konstantno povlači riskantne poteze, pa makar to značilo i velike promašaje i gubitke, no bez takvih failova koji donose i neprocjenjivo iskustvo, teško da kompanije mogu ostvariti veliki uspjeh.

Izvor: ZDnet