Podcasti postaju sve ozbiljniji biznis te su velike streaming platforme uložile veliki novac kako bi privukli kreatore, ali i slušatelje. Iz Applea su odlučili monetizirati takvu popularnost podcasta te su ovaj tjedan predstavili novu opciju s kojom će kreatorima omogućiti uvođenje pretplate na epizode podcasta koje objavljuju. Naravno, kao i u svemu što rade, Apple će pri tome uzeti svoju proviziju. Za prvu godinu ona će iznositi 30 posto, a nakon toga 15 posto, a kreatori će i dalje morati plaćati 20 dolara godišnje u sklopu Podcasters Programa.
tri vijesti o kojima se priča


Uvođenjem pretplate vjerojatno će najviše profitirati najpopularniji voditelji podcasta koji će sada dobiti novi izvor zarade te, naravno, Apple, no planove Cookovoj kompaniji mogao bi pomrsiti Spotify. Iako još nema službene obavijesti, The Wall Street Journal objavio je kako Spotify za sljedeći tjedan također priprema uvođenje pretplate za podcaste. No za razliku od Applea, Spotify kreatorima ne bi trebao uzimati proviziju tako da će sav novac koji zarade ostati u rukama voditelja podcasta, a ništa neće ići streaming kompaniji.
Ponuda Spotifya, naravno, puno je primamljivija kreatorima, a još jedna prednost ovog servisa jest što je dostupan na brojnim platformama. Dok su Appleovi podcasti dio Appleova ekosustava, Spotify je dostupan i na Appleovim uređajima, Androidima i drugim pametnim uređajima tako da je broj potencijalnih korisnika, odnosno slušatelja puno veći na toj platformi.
Dio Appleova plana za privlačenje novih korisnika i slušatelja, navode također na WSJ-u, uključuje i produkciju podcasta koji će biti ekskluzivni za njihovu platformu te navodno već pregovaraju s nekim popularnim kreatorima.
Izvor: 9to5Mac
Vezane vijesti

Luksuz bez grižnje savjesti! Sve što si možete priuštiti kao dm active beauty milijunaš...

Testirali smo VIP popuste: Može li se s malim budžetom složiti high-end ljetna garderoba?...

Plakati po gradu privukli pažnju Dinamovih navijača: "Jeste li spremni?"...
