Ultrazvučnim senzorima u Teslinim vozilima dani su čini se odbrojani, jer su iz te kompanije najavili postupno ukidanje tih senzora u svojim automobilima. Tesla time radi pomak prema tehnologiji Tesla Vision, za pomoć pri vožnji, koja se sastoji samo od kamera.
Teslin pomak od ultrazvučnih senzora je u suprotnosti s ostatkom autoindustrije, koji se oslanja na kombinaciju LIDAR-a, radara i kamera.
Portal Electrek piše da se ultrazvučni senzori u Teslinim automobilima uglavnom koriste za detekciju kratkog dometa, kao pomoć pri parkiranju i upozorenjima na opasnost od sudara.
Senzori će prvo nestati iz novih vozila Model 3 i Model Y prodanih u listopadu, u Sjevernoj Americi, Europi, Bliskom Istoku i Tajvanu, prije nego što se ukidanje uvede globalno, izvijestili su iz Tesle. Modeli S i X bi istu sudbinu trebali doživjeti iduće godine.
Iz Tesle tvrde da njihov potez neće utjecati na ocjene sigurnosti automobila u slučaju sudara. Međutim, automobili koji se isporučuju bez senzora "privremeno" će izgubiti pristup nekim značajkama, uključujući Park Assist, Autopark, Summon i Smart Summon.
Tesla namjerava vratiti navedene značajke nakon što budu jednako dobre korištenjem njihovog novog sustava temeljenog samo na kamerama.
Valja podsjetiti da je uklanjanje radara iz Teslinih vozila prošle godine rezultiralo isto tako privremenim ograničenjima na pregršt značajki vozila, poput Smart Summona. Tijekom mjeseci ta su ograničenja naknadno ublažena, a Tesla sada kaže da su ti automobili "ili zadržali ili poboljšali svoje ocjene aktivne sigurnosti u SAD-u i Europi" te da su sigurnosne značajke poput automatskog kočenja u nuždi za pješake zapravo bolje s kamerama nego s radarima.
Ipak, ukidanje radarskih senzora tad nije prošao bez problema. Koincidirao je s porastom izvješća o "fantomskom kočenju", odnosno pojavi kada sustavi za pomoć u automobilu aktiviraju kočnice, jer pogrešno misle da će se automobil s nečim sudariti.
Izvor: The Verge