NASA-ini stručnjaci javno progovorili o NLO-ima: Uočeno je oko 800 neobjašnjivih pojava u zraku

Na rijetko viđenom javnom skupu u Washingtonu panel stručnjaka koje je NASA odabrala da prouče osjetljivo pitanje NLO-a u srijedu je ponovno istaknuo da treba prikupiti više informacija kako bi se mogle objasniti te pojave.

Hina | 01.06.2023. / 08:32

Postojeći podaci i izjave očevidaca nisu dovoljni za donošenje uvjerljivih dokaza o naravi i podrijetlu pojedinog događaja, rekao je David Spergel, astrofizičar koji predsjeda panelom. Trebaju nam visokokvalitetni podaci.

Naljeto se treba objaviti izvješće u kojemu će se opisati kako to ostvariti.

NASA je lani najavila početak istraživanja i u listopadu je u tu svrhu imenovala najmanje 16 stručnjaka. Među njima su ugledni znanstvenici, ali i čelnici američkog regulatora za civilno zrakoplovstvo (FAA) te bivši astronaut Scott Kelly.

NLO snimljen kamerom američkog vojnog drona na Bliskom istoku VIDEO i FOTO Pentagon otkrio snimku NLO-a koji je snimio američki vojni dron iznad Bliskog istoka

Njihova zadaća nije prebrojiti neidentificirane anormalne pojave - kako se službeno nazivaju - da bi se objasnili dosad opaženi pojedini događaji, već dati preporuke NASA-i kako će ubuduće pristupati toj temi.

Do danas je opaženo osamstotinjak neobjašnjivih pojava u zraku, rekao je u srijedu Sean Kirkpatrick, ravnatelj ureda koji se bavi tim pitanjem u okviru ministarstva obrane.

No možda je 2 do 5 posto njih doista anormalno, rekao je.

Tema je veoma ozbiljna, istaknula je u srijedu NASA, jer se istodobno tiče nacionalne sigurnosti i zračnog prometa.

No potiče i veliko zanimanje javnosti zbog pojma neidentificirani leteći objekt (NLO), koji golica maštu.

U ovom trenutku nemamo nikakav jasni dokaz o povezanosti neobjašnjivih anormalnih pojava i izvanzemaljskog života, rekao je David Grinspoon, član stručnog panela.

Nicola Fox, honorarna suradnica u NASA-i, osudila je na početku skupa uznemiravanje na internetu kojega su žrtve članovi panela.

F-22 Raptor Američki general objasnio zašto su neidentificirani leteći objekti odjednom počeli iskakati po nebu iznad Sjeverne Amerike

Sastanak koji je trajao nekoliko sati prenosio se u srijedu izravno na internetu, a jedan njegov dio bio je posvećen pitanjima javnosti koja su unaprijed bila upućena preko interneta.

Transparentnost je prijeko potrebna, ističe američka svemirska agencija, kako bi se skinula stigma s te teme.