zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Business

Nema krize za hrvatsku gamersku industriju: Playrix Croatia najavljuje nova zapošljavanja

S ekipom iz Playrix Croatia razgovarali smo o novim projektima, promjenama koje su se dogodile nakon što ih je preuzeo Playrix te o trendovima na tržištu mobilnih igara.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 01.04.2021. / 07:30 komentari

Podijeli

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Veliku kvalitetu hrvatskih gamerskih kompanija tijekom protekle godine potvrdile su akvizicije globalnih divova na tržištu videoigara. Švedska Stillfront Grupa za 148 milijuna dolara preuzela je Nanobit u rujnu 2020., dok je nekoliko mjeseci prije toga jedna od tri najveće svjetske tvrtke koje se bave razvojem mobilnih igara, Playrix, preuzela Cateia Games. Riječ je o kompaniji s veteranskim stažem na tržištu videoigara koja se počela razvijati još tijekom devedesetih godina, a službeno su je 2004. u Rijeci osnovali Dejan Radić, Ivan Bralić i Krešimir Špes. Cateia Games do sada je razvio i izdao 40-ak casual i free-to-play igara za PC-je, Macove te mobilne uređaje, a nakon akvizicije poslovanje su nastavili s novim imenom - Playrix Croatia.

tri vijesti o kojima se priča Rilo komarca korišteno kao mlaznica za 3D printanje Tehnologija iz prirode Komarce mrzimo zbog njihovog alata za sisanje krvi, no znanstvenici su otkrili da se isti može upotrijebiti na čudesan način Vučica izvlači klopku za rakove na obalu Kakvo iznenađenje VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere" Asteroidni pojas, ilustracija Nakon novih analiza Neočekivano otkriće u Kuiperovu pojasu mijenja pogled na povijest Sunčeva sustava

Slika nije dostupna Posao vrijedan 148 milijuna dolara: Zagrebački Nanobit postaje dijelom vodeće svjetske gaming kompanije

Alan Sumina, suosnivač Nanobita Jedan od osnivača Nanobita na pohvale iz politike kaže: "Uvijek sam govorio, politika kao takva nam ne treba pomagati, samo da nam ne odmaže"

Od preuzimanja je prošlo desetak mjeseci, a o tome što se promijenilo otkad su u vlasništvu nove kompanije, o stanju na tržištu videoigara te o planovima za budućnost razgovarali smo s izvršnom producenticom u kompaniji Anom Bošković, art direktoricom Lenom Maštruko te prvom osobom ljudskih resursa Milenom Mladenović.

Što se promijenilo od akvizicije i otkad ste postali dio Playrixa? Kakve su vam se nove prilike otvorile, jesu li vam sada dostupna nova tržišta?

Ana Bošković: S postankom dijelom grupacije Playrix došao je cijeli niz pozitivnih promjena. Kao jedan od najvećih benefita bih istaknula vrijeme. S puno većim resursima otvorio se prostor za eksperimentiranje i veći broj iteracija. To možda ne zvuči kao velika stvar, ali kada radite s ograničenim resursima, često nemate priliku nešto isprobati, već svaki segment igre trebate napraviti dobro iz prve. Rezultat će biti dobar, ali uvijek se pitate što ste mogli napraviti da ste imali više vremena.

Kao Playrix Croatia više se to ne moramo pitati. Razni novi benefiti koje nudimo kao Playrix Croatia ujedno nas čine atraktivnim poslodavcima, što nam omogućava priljev talenata i kontinuiran rast.

Nakon akvizicije spominjalo se da se razvija nova mobilna igra – ima li kakvih noviteta u vezi s tim koji se mogu podijeliti s javnosti. Također, na čemu trenutačno radite?

Lena Maštruko: Za sada još ništa konkretno ne možemo podijeliti s javnosti. Možemo podijeliti to da naš cijeli tim radi predano na projektu te željno iščekujemo dan kada ćemo to moći obznaniti javnosti. Cilj nam je napraviti kvalitetan proizvod kojim ćemo svi biti zadovoljni i ponosni. Pazimo na svaki detalj: od toga da sama priča bude zanimljiva, art originalan, a gameplay kvalitetan i user-friendly, što će svim igračima pružiti sate zabave. Playrixove igre možda se na prvu ljudima djeluju jednostavnim, ali ako se pogleda statistika, one su zapravo izuzetno uspješne i zarazne te im je art jako atraktivan.

"Sretni smo što igračima možemo ponuditi nešto pozitivno"

Slika nije dostupna "Znanje se da naučiti, ali za rad u industriji videoigara morate biti timski igrač"

Kako biste opisali svoje korisnike – jesu li to casual gameri, jesu li namijenjene jednako muškarcima i ženama, mlađima i starijima?

Lena Maštruko: Naši su korisnici casual gameri koji igraju igre bilo kad i bilo gdje. Zato je takav žanr igara izrazito popularan jer je pristupačan svima onima koji posjeduju smartphone. Demografija igrača naših igara je raznolika, ali najvećim dijelom su odrasle osobe ženskog spola. Upravo jednostavnost igranja i zanimljiv sadržaj omogućuje tako širok spektar publike.

Kakvi trenutačno trendovi prevladavaju na tržištu mobilnih i casual igara? Je li pandemija nešto promijenila što se tiče trendova?

Ana Bošković: Ne bih rekla da je pandemija donijela velike promjene u kontekstu novih trendova. Casual Puzzle igre vladaju tržištem već dugo vremena te se tu rast samo nastavlja. Pokazatelj toga je i ovogodišnja pozicija Playrixa u top tri mobile game dev tvrtke na svijetu.

Igre su pružile razbibrigu svijetu u vrijeme pandemije. Direktan prikaz toga je što je game industrija ove godine ostvarila znatan porast igrača i prihoda. Kao dio game dev industrije sretni smo što možemo igračima pružiti nešto pozitivno u ovim teškim trenucima.

Većina mobilnih igara danas su free to play naslovi, što znači da te igre nemaju definiran kraj. Upravo zato developeri moraju konstantno pratiti trendove, mijenjati svoj živi proizvod, razvijati nove proizvode i otkrivati nove uspješne žanrove. Otkrivanje novih trendova uključuje dosta analitike, eksperimentiranja i poznavanja svoje publike. Cilj je prepoznati što igrač želi prije njega samog!

Kako ste preživjeli pandemiju i kako je koronakriza utjecala na vašu kompaniju – jeste li se prebacili na rad od kuće i hoće li i vaša kompanija ići u tom smjeru u budućnosti?

Milena Mladenović: Pandemiju smo s poslovne strane dočekali u svojim domovima. Već pri prvoj najavi o mogućoj pandemiji odlučili smo svoj cjelokupni tim poslati na rad od kuće jer smatramo da su sigurnost i zdravlje ljudi, naročito mentalno u novonastalim društvenim okolnostima, ključni i od najvećeg značaja. Bio je izazov i pothvat dosadašnji rad samo iz ureda prilagoditi radnom okruženju u kući. Očuvati povezanost i konekciju ljudi, transparentnost i pravovremenost u komuniciranju promjena i svih informacija iz poslovanja, pojačati brigu o ljudima i kako se snalaze u svemu, odgovoriti na sve logističke i vremenske izazove. I uspjeli smo, uz pojačani angažman svih nas, dobru organizaciju sastanaka, dobru volju i raspoloženje, i prije svega odgovornost, uspješno radimo, družimo se i tu smo jedni za druge.

Osim što smo potpuno prešli na rad od kuće, uveli smo i fleksibilno radno vrijeme te svaki pojedinac može samostalno planirati kada mu najviše odgovara raditi tijekom dana, s izuzetkom zajednički dogovorenog vremena kada smo svi dostupni za sastanke, zadatke i suradnju.

Potvrda kvalitete hrvatske gamerske industrije

Kako komentirate razvoj gaming industrije u Hrvatskoj, pogotovo u posljednjih godinu dana? Iako gamerske kompanije u Hrvatskoj posluju već duže vremena, u posljednje vrijeme vidimo da sve više zauzimaju medijske naslovnice. SCUM je postao veliki hit, vašu je kompaniju preuzeo Playrix, prodan je i Nanobit…

Ana Bošković: Presretna sam zbog takvog razvoja događaja, vjerujem da će zbog toga dosta mladih vidjeti da game dev u Hrvatskoj itekako postoji te poželjeti postati dijelom ove priče. Kad razmišljam o svom ulasku u video game industriju sjetim se koliko je bilo teško naći osnovne informacije o industriji i steći potrebna znanja za uspješno zaposlenje. Sada kao Playrix Croatia sudjelujemo u razvoju studijskih programa u kojima će studenti imati priliku steći praktična znanja te puno lakše naći svoje mjesto u industriji. Budućnost video game industrije je sjajna i lijep je osjećaj biti dijelom te priče.

Možete li opisati kako izgleda rad u jednoj gamerskoj kompaniji? Kako uopće nastaje jedna igra, što je sve i tko je sve uključen u taj proces i koliko traje razvoj od ideje do realizacije?

Lena Maštruko: Rad u gaming industriji prije svega je timski rad. Kako bi se napravila kvalitetna igra koja se može uspješno plasirati na tržištu, u njezinoj izradi sudjeluju mnogi stručnjaci u svim poljima. Odjeli koji sudjeluju u izradi mobilne videoigre su: programerski odjel, art odjel, game dizajn odjel, narative odjel, QA odjel te producenti koji to sve drže unutar dogovorenih okvira vizije projekta.

Unatoč tome što ne sudjeluju direktno u razvoju projekta, HR odjel je jako potreban jer nam pomaže u održavanju zdrave atmosfere te dovođenju novih iskusnih članova tima. Cilj cijelog tima je održavanje balansa između rada na uspješnosti projekta i zadovoljstva u firmi.

Nastanak mobilne igre plod je zajedničkog brainstormanja te isprobavanja različitih ideja koje su popraćene skicama, videima ili programiranim prototipovima. Nakon dugotrajnog procesa formiranja ideje kroz art, programiranje, naraciju i game design, u suradnji s HQ-om odlučujemo se za ideju koja će služiti kao baza za planiranje i izvedbu cijelog projekta.

Što se tiče vremena koje je potrebno za razvijanje mobilne igre od ideje do realizacije, uzevši u obzir moje dosadašnje iskustvo, rekla bih da je to otprilike godina dana. To je neka moja procjena, ali zbog mnogo faktora može trajati i dulje, tako da je teško točno odgovoriti na to pitanje.

Kao zaposlenici Playrix Croatia imamo prilike biti u kontaktu i surađivati s velikim stručnjacima u mobilnoj video game industriji. Playrix je izuzetno uspješna firma na globalnoj razini te sam osobno ponosna biti dio te velike i uspješne grupacije. Osim što smo sada dio Playrix grupacije i međusobno razmjenjujemo znanje, kao zaposlenici dobili smo bolje uvjete i benefite.

Ana Bošković: Video game industrija je ogromna te žanrovi, platforme i vrijeme diktiraju veličinu projektnog tima. Izradi videoigre najčešće doprinosi više odjela: art (2D i/ili 3D), programming, game design, narrative design, qa itd. Što je projekt kompleksniji, to je veća diverzifikacija uloga. Igre je moguće napraviti u mjesec dana i kraće, dok kod nekih naslova produkcija traje duže od 4 godine, a neke igre nikad ne ugledaju svjetlo dana. Razlog tome je tržište, velik broj igara izbačen je na dnevnoj bazi te je uz dobar proizvod potrebno imati izvrstan marketing.

Kao Playrix Croatia imamo privilegij biti dio Playrix grupacije, što uključuje dijeljenje mnogih resursa i znanja. Playrix se može pohvaliti velikim brojem live igara (Homescapes, Gardenscapes, Fishdom, itd.) koje su na tržištu već godinama te njihov uspjeh ne jenjava. Taj uspjeh rezultat je izvrsnog proizvoda i marketinga. U Playrixu se kultivira zdrava atmosfera u kojoj transparentnost, dijeljenje znanja i razni benefiti igraju ključne uloge; što je više nego impresivno kada se uzme u obzir da to uključuje više od 3000 ljudi. Uzbudljivo je biti dio te priče!

Potražnja za novim zaposlenicima

Victor Popa (Foto: Zimo) Htjeli biste raditi u industriji videoigara? Evo koje su vještine najtraženije i što poslodavci najviše žele vidjeti

Jedan od problema hrvatskih tehnoloških kompanija jest nedostatak kvalitetnog kadra. Imate li i vi problema s pronalaskom ljudi? Jeste li zapošljavali nakon akvizicije i tražite li i dalje nove zaposlenike?

Milena Mladenović: Nakon akvizicije sama 2020. godina protekla je u prilagodbi i adaptaciji na nove standarde rada, nove vrijednosti, gdje smo imali slobodu i autonomiju ono najbolje iz Playrix grupacije preuzeti i prilagoditi našim lokalnim potrebama i uvjetima rada, od dobre prakse rada, brojnih kreativnih rješenja, znanja i iskustva. To nam je jako pomoglo u postavljanju naših procesa rada, tehnologija, procedura i razvoja naših ljudi. Uz sve to, trebalo je i širiti timove, zapošljavati, i to jako puno. Tijekom 2020. godine narasli smo za novih desetak zaposlenika, a plan za 2021. i dalje ostaje rasti i proširiti se za još 15-20 ljudi. U prvom kvartalu već nam se pridružilo nekoliko novih zaposlenika te su selekcije jedan od prioriteta u HR timu. I HR tim se proširio upravo za potrebe strateških ciljeva firme, a to su rast i razvoj timova. Nadamo se da ćemo do kraja godine sve svoje odjele pojačati novim, vrijednim članovima.

Najviše zapošljavamo u produkcijskim odjelima - artu, programmingu, game & narrative designu, QA-u, a plan selekcije mijenja se ovisno o promjenama i potrebama na projektu. Razvijamo i business related odjele - HR, Accounting, Branding. Osim zapošljavanja, ono što se aktivno događa unutar produkcijskih timova jesu restrukturiranja, promjene uloga, definiranje nekih novih uloga ili čitavih timova, ovisno o vrsti projekta, ili određenim tehnologijama.

Nama naročito velik izazov u zapošljavanju dolazi iz toga što tražimo seniore i experienced kandidate za većinu pozicija, često i lead i manager level. U game developmentu se to ne svodi samo na iskustvo već i specifična znanja i vještine vezane za određene tehnologije rada, softvera, interes i samog kandidata za tip igara koje radimo, programski jezik, art stil, ili narativni pravac naših igara, sve u ovisnosti o kojoj poziciji govorimo. I na kraju, ali možda najbitniji segment, jest culture fit uvjet, koji je obostrano bitan i kandidatima i nama kao poslodavcu - razumijevanje u komunikaciji, dijeljenje vrijednosti i pristupa u radu.

Mi se za sada držimo. Veliki je izazov s art i programming pozicijama, ali uvijek je bio, sada su samo i jači “igrači” na tržištu, i veće neizvjesnosti i prepreke pri zapošljavanju, a naši standardi po pitanju kvalitete rada, znanja i iskustva sve veći jer poziciju leadera na svjetskom tržištu mobilnih igara teško je držati bez najboljih kadrova.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Do 10.000 puta masivnije od Sunca: Astronomi otkrili tragove prvih supermasivnih zvijezda
Svemirski giganti
Do 10.000 puta masivnije od Sunca: Astronomi otkrili tragove prvih supermasivnih zvijezda
Odlučili ignorirati problem? Meta navodno "zakopala" dokaze o štetnosti Facebooka i Instagrama
Podignuta tužba
Odlučili ignorirati problem? Meta navodno "zakopala" dokaze o štetnosti Facebooka i Instagrama
Sunce postalo najveći izvor električne energije u EU, u Hrvatskoj - ni blizu: "Uvozimo mađarsko sunce, iako naše jače sja"
Energetska (ne)suverenost
Sunce postalo najveći izvor električne energije u EU, u Hrvatskoj - ni blizu: "Uvozimo mađarsko sunce, iako naše jače sja"
Dijabetes tipa 1 izliječen novom hibridnom terapijom
Testiranje na miševima
Dijabetes tipa 1 izliječen novom hibridnom terapijom
FBI želi najubojitije dronove s prve linije bojišta u Ukrajini u svom arsenalu
Učinkoviti i nezaustavljivi
FBI želi najubojitije dronove s prve linije bojišta u Ukrajini u svom arsenalu
Vještine iz videoigara u borbi: Ovi popularni kontroleri oblikuju NATO obranu od dronova
Koštaju manje od 30 eura
Vještine iz videoigara u borbi: Ovi popularni kontroleri oblikuju NATO obranu od dronova
Neočekivano otkriće u Kuiperovu pojasu mijenja pogled na povijest Sunčeva sustava
Nakon novih analiza
Neočekivano otkriće u Kuiperovu pojasu mijenja pogled na povijest Sunčeva sustava
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Kakvo iznenađenje
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Komarce mrzimo zbog njihovog alata za sisanje krvi, no znanstvenici su otkrili da se isti može upotrijebiti na čudesan način
Tehnologija iz prirode
Komarce mrzimo zbog njihovog alata za sisanje krvi, no znanstvenici su otkrili da se isti može upotrijebiti na čudesan način
Veliki pad bitcoina: Analitičar tvrdi kako bi vrijednost mogla pasti na samo 10 tisuća dolara
Koliko je to uopće realno?
Veliki pad bitcoina: Analitičar tvrdi kako bi vrijednost mogla pasti na samo 10 tisuća dolara
Jesmo li pronašli izgubljenu Atlantidu? Ovaj istraživač tvrdi da zna gdje je
Sad je potrebno iskopavati
Jesmo li pronašli izgubljenu Atlantidu? Ovaj istraživač tvrdi da zna gdje je
Znanstvenici došli do nevjerojatnog otkrića kako tumori sprječavaju imunološki sustav da ih uništi
Ključ za buduće terapije
Znanstvenici došli do nevjerojatnog otkrića kako tumori sprječavaju imunološki sustav da ih uništi

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Podignuta optužnica protiv mladića (20). Napravio je dijete 14-godišnjakinji
Odbio dati iskaz
Mladić optužen za teško spolno zlostavljanje: 14-godišnjakinja rodila njegovo dijete
Trojica braće čistila tavan nakon majčine smrti: Ono što su pronašli u kutiji donijelo im je milijune
zaboravljen desetljećima
Trojica braće čistila tavan nakon majčine smrti: Ono što su pronašli u kutiji, šokiralo ih je
Boris Jokić o požaru Vjesnika i utjecaju društvenih mreža na mlade
Za Dnevnik Nove TV
Jokić o opasnim izazovima i Vjesniku: "Požar nije slučajan, nego je rezultat dvije stvari"
show
Meri Goldašić otkrila razloge razvoda sa suprugom Jurom
''nikad nismo skrivali''
Meri Goldašić otkrila razloge razvoda kojim je šokirala Hrvatsku: ''Pustili smo jedno drugo u tom trenutku...''
Thompson u Osijeku ispunio želju publici i otpjevao pjesmu koja nije bila na repertoaru
svi su to htjeli!
Thompson u Osijeku ispunio želju publici i otpjevao pjesmu koja nije bila na repertoaru!
Thompson zaustavio koncert zbog baklje
morao upozoriti
Thompson bio prisiljen zaustaviti koncert! "Molim vas, nemojte to raditi"
zdravlje
Kad probava stane: Što piti da se tijelo opet pokrene?
Pokrovitelj Donat
Kad probava stane: Što piti da se tijelo opet pokrene?
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
Za očuvanje mišićne i koštane snage
7 namirnica bogatih proteinima koje žene starije od 50 godina trebaju jesti svaki tjedan
7 psihosomatskih bolesti: Gdje boli kad duša boli? Ovako psiha utječe na tijelo
Piše psihologinja
7 psihosomatskih bolesti: Gdje boli kad duša boli? Ovako psiha utječe na tijelo
zabava
Ovakvo prijevoza ima samo u Hrvatskoj! Pogledajte kako je osigurao teret
Zanimljivo rješenje
Ovakvog prijevoza ima samo u Hrvatskoj! Pogledajte kako je osigurao teret
Kad su mačke vidjele što im je vlasnica poslužila za objed, nastao je tajac…
LOL
Kad su mačke vidjele što im je vlasnica poslužila za objed, nastao je tajac…
Kako ga je nokautirala! Presudila obračun između muškaraca odlučnim udarcem pa pobrala ovacije
Ups...
Kako ga je nokautirala! Presudila obračun između muškaraca odlučnim udarcem pa pobrala ovacije
tech
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Kakvo iznenađenje
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Neočekivano otkriće u Kuiperovu pojasu mijenja pogled na povijest Sunčeva sustava
Nakon novih analiza
Neočekivano otkriće u Kuiperovu pojasu mijenja pogled na povijest Sunčeva sustava
Komarce mrzimo zbog njihovog alata za sisanje krvi, no znanstvenici su otkrili da se isti može upotrijebiti na čudesan način
Tehnologija iz prirode
Komarce mrzimo zbog njihovog alata za sisanje krvi, no znanstvenici su otkrili da se isti može upotrijebiti na čudesan način
sport
Luka Modrić i Petar Sučić imali su crvene mrlje na licu: Znate li zbog čega?
RESPECT!
Luka Modrić i Petar Sučić imali su crvene mrlje na licu na velikom derbiju: Znate li zašto?
Luka Modrić uvršten u najbolju momčad 21 stoljeća: Pogledajte prvih 11
kakva imena!
Luka Modrić uvršten u najbolju momčad 21. stoljeća: Pogledajte prvih 11
Na Skupštini Reala "pojavio" se Modrić, cijela dvorana erumpirala: "On pripada srcu kluba"
"Dragi Luka..."
Na Skupštini Reala "pojavio" se Modrić, cijela dvorana erumpirala: "On pripada srcu kluba"
tv
MasterChef: Mario Mihelj napustio studio bez objašnjenja i zbunio kandidate - gdje je otišao?!
ŠTO SE DOGAĐA?
Mario Mihelj napustio studio bez objašnjenja i zbunio kandidate - gdje je otišao?!
Kumovi: Iskre frcaju na sve strane - tko će se sve zaljubiti ne propustite saznati u novim epizodama serije "Kumovi"
KUMOVI
Iskre frcaju na sve strane - tko će se sve zaljubiti ne propustite saznati u novim epizodama serije "Kumovi"
U dobru i zlu: Svi imaju skrivene osjećaje – hoće li ih oni skupo koštati ne propustite otkriti u novim epizodama serije "U dobru i zlu"
U DOBRU I ZLU
Svi imaju skrivene osjećaje – hoće li ih oni skupo koštati ne propustite otkriti u novim epizodama serije "U dobru i zlu"
putovanja
Otok Migingo je najnaseljeniji otok na svijetu
A gdje je kladionica!?
4 kafića, javna kuća i ljekarna: Je li ovo najnaseljeniji otok na svijetu?
Štetniji su nego što se mislilo: 7 proizvoda koje je bolje preskočiti nego kupiti
Ultra-prerađeno
Štetniji su nego što se mislilo: 7 proizvoda koje je bolje preskočiti nego kupiti
Najviše naseljeno mjesto u Hrvatskoj: Gorska idila u kojoj ćete se preporoditi
Jedinstveno
Najviše naseljeno mjesto u Hrvatskoj: Gorska idila u kojoj ćete se preporoditi
novac
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Mađarska ostaje bez ruske nafte - i sada se mora pomiriti s Hrvatskom
brak iz interesa
Mađarska ostaje bez ruske nafte - i sada se mora pomiriti s Hrvatskom
Krenuli su iz Splita i iz distribucije prešli u proizvodnju, a sada najavljuju i pogon pored Zagreba
Preuzeli Katran
Krenuli su iz Splita i iz distribucije prešli u proizvodnju, a sada najavljuju i pogon pored Zagreba
lifestyle
Mirela Holy u Steve Madden Cobra gležnjačama s neobičnim kišobranom 2025.
Uvijek privlači poglede
Gležnjače Mirele Holy hrabar su izbor za skliske zagrebačke ulice, ali ipak ih je zasjenio – kišobran
Ulična moda Zagreb čupavi zimski kaput
Najveći zimski trend
Brineta sa zagrebačke špice zna dobar trik za naglašavanje figure – čak i kad nosi čupav zimski kaput
Ella Dvornik i The Pounch torba Bottege Venete 2025.
Uz tenisice i štikle
Uz ovu torbu nemoguće je ostati nezamijećen, Ella Dvornik nosi je već tri godine – i baš je posebna
sve
Mirela Holy u Steve Madden Cobra gležnjačama s neobičnim kišobranom 2025.
Uvijek privlači poglede
Gležnjače Mirele Holy hrabar su izbor za skliske zagrebačke ulice, ali ipak ih je zasjenio – kišobran
Otok Migingo je najnaseljeniji otok na svijetu
A gdje je kladionica!?
4 kafića, javna kuća i ljekarna: Je li ovo najnaseljeniji otok na svijetu?
Ulična moda Zagreb čupavi zimski kaput
Najveći zimski trend
Brineta sa zagrebačke špice zna dobar trik za naglašavanje figure – čak i kad nosi čupav zimski kaput
 

Nastavi čitati

Business
Biznis, ilustracija
Svaka čast

Na Deloitteovu popisu najbrže rastućih tehnoloških tvrtki srednje Europe nalazi se i 7 hrvatskih

piše Hina
Business
Elon Musk
Svaka čast

Musk zna gdje leži novac: Samo 2 godine od osnutka kompanije vrijednost raste suludom brzinom

piše Hrvoje Jurman
Business
Startaj Hrvatska 23.11.
Startaj Hrvatska 2025.

Brat i sestra Habada ostaju u Slavoniji, uzgajaju lješnjak i stvaraju vrhunske proizvode!

piše Zimo
Business
ChalLEANge 2025.
ChalLEANge 2025.

Na jednom mjestu o najaktualnijim temama koje definiraju budućnost poslovanja

piše Zimo
Business
Larry Summers
Otvara se nova istraga

Larry Summers istupio iz odbora OpenAI-ja nakon objave Epsteinovih e-mailova

piše Hina
Business
BYD
Dugoročna strategija lokalizacije

Kineski proizvođač automobila planira udvostručiti broj svojih autosalona u Europi

piše Hina
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima