zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Business

Nema krize za hrvatsku gamersku industriju: Playrix Croatia najavljuje nova zapošljavanja

S ekipom iz Playrix Croatia razgovarali smo o novim projektima, promjenama koje su se dogodile nakon što ih je preuzeo Playrix te o trendovima na tržištu mobilnih igara.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 01.04.2021. / 07:30 komentari

Podijeli

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Veliku kvalitetu hrvatskih gamerskih kompanija tijekom protekle godine potvrdile su akvizicije globalnih divova na tržištu videoigara. Švedska Stillfront Grupa za 148 milijuna dolara preuzela je Nanobit u rujnu 2020., dok je nekoliko mjeseci prije toga jedna od tri najveće svjetske tvrtke koje se bave razvojem mobilnih igara, Playrix, preuzela Cateia Games. Riječ je o kompaniji s veteranskim stažem na tržištu videoigara koja se počela razvijati još tijekom devedesetih godina, a službeno su je 2004. u Rijeci osnovali Dejan Radić, Ivan Bralić i Krešimir Špes. Cateia Games do sada je razvio i izdao 40-ak casual i free-to-play igara za PC-je, Macove te mobilne uređaje, a nakon akvizicije poslovanje su nastavili s novim imenom - Playrix Croatia.

tri vijesti o kojima se priča Vojni dronovi, ilustracija Naglasak na djelotvornosti Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja Djelomična pomrčina Sunca, arhiva Jedinstven događaj Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro Haker, ilustracija Najopasnija vrsta propusta Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici trebaju odmah napraviti ovu stvar

Slika nije dostupna Posao vrijedan 148 milijuna dolara: Zagrebački Nanobit postaje dijelom vodeće svjetske gaming kompanije

Alan Sumina, suosnivač Nanobita Jedan od osnivača Nanobita na pohvale iz politike kaže: "Uvijek sam govorio, politika kao takva nam ne treba pomagati, samo da nam ne odmaže"

Od preuzimanja je prošlo desetak mjeseci, a o tome što se promijenilo otkad su u vlasništvu nove kompanije, o stanju na tržištu videoigara te o planovima za budućnost razgovarali smo s izvršnom producenticom u kompaniji Anom Bošković, art direktoricom Lenom Maštruko te prvom osobom ljudskih resursa Milenom Mladenović.

Što se promijenilo od akvizicije i otkad ste postali dio Playrixa? Kakve su vam se nove prilike otvorile, jesu li vam sada dostupna nova tržišta?

Ana Bošković: S postankom dijelom grupacije Playrix došao je cijeli niz pozitivnih promjena. Kao jedan od najvećih benefita bih istaknula vrijeme. S puno većim resursima otvorio se prostor za eksperimentiranje i veći broj iteracija. To možda ne zvuči kao velika stvar, ali kada radite s ograničenim resursima, često nemate priliku nešto isprobati, već svaki segment igre trebate napraviti dobro iz prve. Rezultat će biti dobar, ali uvijek se pitate što ste mogli napraviti da ste imali više vremena.

Kao Playrix Croatia više se to ne moramo pitati. Razni novi benefiti koje nudimo kao Playrix Croatia ujedno nas čine atraktivnim poslodavcima, što nam omogućava priljev talenata i kontinuiran rast.

Nakon akvizicije spominjalo se da se razvija nova mobilna igra – ima li kakvih noviteta u vezi s tim koji se mogu podijeliti s javnosti. Također, na čemu trenutačno radite?

Lena Maštruko: Za sada još ništa konkretno ne možemo podijeliti s javnosti. Možemo podijeliti to da naš cijeli tim radi predano na projektu te željno iščekujemo dan kada ćemo to moći obznaniti javnosti. Cilj nam je napraviti kvalitetan proizvod kojim ćemo svi biti zadovoljni i ponosni. Pazimo na svaki detalj: od toga da sama priča bude zanimljiva, art originalan, a gameplay kvalitetan i user-friendly, što će svim igračima pružiti sate zabave. Playrixove igre možda se na prvu ljudima djeluju jednostavnim, ali ako se pogleda statistika, one su zapravo izuzetno uspješne i zarazne te im je art jako atraktivan.

"Sretni smo što igračima možemo ponuditi nešto pozitivno"

Slika nije dostupna "Znanje se da naučiti, ali za rad u industriji videoigara morate biti timski igrač"

Kako biste opisali svoje korisnike – jesu li to casual gameri, jesu li namijenjene jednako muškarcima i ženama, mlađima i starijima?

Lena Maštruko: Naši su korisnici casual gameri koji igraju igre bilo kad i bilo gdje. Zato je takav žanr igara izrazito popularan jer je pristupačan svima onima koji posjeduju smartphone. Demografija igrača naših igara je raznolika, ali najvećim dijelom su odrasle osobe ženskog spola. Upravo jednostavnost igranja i zanimljiv sadržaj omogućuje tako širok spektar publike.

Kakvi trenutačno trendovi prevladavaju na tržištu mobilnih i casual igara? Je li pandemija nešto promijenila što se tiče trendova?

Ana Bošković: Ne bih rekla da je pandemija donijela velike promjene u kontekstu novih trendova. Casual Puzzle igre vladaju tržištem već dugo vremena te se tu rast samo nastavlja. Pokazatelj toga je i ovogodišnja pozicija Playrixa u top tri mobile game dev tvrtke na svijetu.

Igre su pružile razbibrigu svijetu u vrijeme pandemije. Direktan prikaz toga je što je game industrija ove godine ostvarila znatan porast igrača i prihoda. Kao dio game dev industrije sretni smo što možemo igračima pružiti nešto pozitivno u ovim teškim trenucima.

Većina mobilnih igara danas su free to play naslovi, što znači da te igre nemaju definiran kraj. Upravo zato developeri moraju konstantno pratiti trendove, mijenjati svoj živi proizvod, razvijati nove proizvode i otkrivati nove uspješne žanrove. Otkrivanje novih trendova uključuje dosta analitike, eksperimentiranja i poznavanja svoje publike. Cilj je prepoznati što igrač želi prije njega samog!

Kako ste preživjeli pandemiju i kako je koronakriza utjecala na vašu kompaniju – jeste li se prebacili na rad od kuće i hoće li i vaša kompanija ići u tom smjeru u budućnosti?

Milena Mladenović: Pandemiju smo s poslovne strane dočekali u svojim domovima. Već pri prvoj najavi o mogućoj pandemiji odlučili smo svoj cjelokupni tim poslati na rad od kuće jer smatramo da su sigurnost i zdravlje ljudi, naročito mentalno u novonastalim društvenim okolnostima, ključni i od najvećeg značaja. Bio je izazov i pothvat dosadašnji rad samo iz ureda prilagoditi radnom okruženju u kući. Očuvati povezanost i konekciju ljudi, transparentnost i pravovremenost u komuniciranju promjena i svih informacija iz poslovanja, pojačati brigu o ljudima i kako se snalaze u svemu, odgovoriti na sve logističke i vremenske izazove. I uspjeli smo, uz pojačani angažman svih nas, dobru organizaciju sastanaka, dobru volju i raspoloženje, i prije svega odgovornost, uspješno radimo, družimo se i tu smo jedni za druge.

Osim što smo potpuno prešli na rad od kuće, uveli smo i fleksibilno radno vrijeme te svaki pojedinac može samostalno planirati kada mu najviše odgovara raditi tijekom dana, s izuzetkom zajednički dogovorenog vremena kada smo svi dostupni za sastanke, zadatke i suradnju.

Potvrda kvalitete hrvatske gamerske industrije

Kako komentirate razvoj gaming industrije u Hrvatskoj, pogotovo u posljednjih godinu dana? Iako gamerske kompanije u Hrvatskoj posluju već duže vremena, u posljednje vrijeme vidimo da sve više zauzimaju medijske naslovnice. SCUM je postao veliki hit, vašu je kompaniju preuzeo Playrix, prodan je i Nanobit…

Ana Bošković: Presretna sam zbog takvog razvoja događaja, vjerujem da će zbog toga dosta mladih vidjeti da game dev u Hrvatskoj itekako postoji te poželjeti postati dijelom ove priče. Kad razmišljam o svom ulasku u video game industriju sjetim se koliko je bilo teško naći osnovne informacije o industriji i steći potrebna znanja za uspješno zaposlenje. Sada kao Playrix Croatia sudjelujemo u razvoju studijskih programa u kojima će studenti imati priliku steći praktična znanja te puno lakše naći svoje mjesto u industriji. Budućnost video game industrije je sjajna i lijep je osjećaj biti dijelom te priče.

Možete li opisati kako izgleda rad u jednoj gamerskoj kompaniji? Kako uopće nastaje jedna igra, što je sve i tko je sve uključen u taj proces i koliko traje razvoj od ideje do realizacije?

Lena Maštruko: Rad u gaming industriji prije svega je timski rad. Kako bi se napravila kvalitetna igra koja se može uspješno plasirati na tržištu, u njezinoj izradi sudjeluju mnogi stručnjaci u svim poljima. Odjeli koji sudjeluju u izradi mobilne videoigre su: programerski odjel, art odjel, game dizajn odjel, narative odjel, QA odjel te producenti koji to sve drže unutar dogovorenih okvira vizije projekta.

Unatoč tome što ne sudjeluju direktno u razvoju projekta, HR odjel je jako potreban jer nam pomaže u održavanju zdrave atmosfere te dovođenju novih iskusnih članova tima. Cilj cijelog tima je održavanje balansa između rada na uspješnosti projekta i zadovoljstva u firmi.

Nastanak mobilne igre plod je zajedničkog brainstormanja te isprobavanja različitih ideja koje su popraćene skicama, videima ili programiranim prototipovima. Nakon dugotrajnog procesa formiranja ideje kroz art, programiranje, naraciju i game design, u suradnji s HQ-om odlučujemo se za ideju koja će služiti kao baza za planiranje i izvedbu cijelog projekta.

Što se tiče vremena koje je potrebno za razvijanje mobilne igre od ideje do realizacije, uzevši u obzir moje dosadašnje iskustvo, rekla bih da je to otprilike godina dana. To je neka moja procjena, ali zbog mnogo faktora može trajati i dulje, tako da je teško točno odgovoriti na to pitanje.

Kao zaposlenici Playrix Croatia imamo prilike biti u kontaktu i surađivati s velikim stručnjacima u mobilnoj video game industriji. Playrix je izuzetno uspješna firma na globalnoj razini te sam osobno ponosna biti dio te velike i uspješne grupacije. Osim što smo sada dio Playrix grupacije i međusobno razmjenjujemo znanje, kao zaposlenici dobili smo bolje uvjete i benefite.

Ana Bošković: Video game industrija je ogromna te žanrovi, platforme i vrijeme diktiraju veličinu projektnog tima. Izradi videoigre najčešće doprinosi više odjela: art (2D i/ili 3D), programming, game design, narrative design, qa itd. Što je projekt kompleksniji, to je veća diverzifikacija uloga. Igre je moguće napraviti u mjesec dana i kraće, dok kod nekih naslova produkcija traje duže od 4 godine, a neke igre nikad ne ugledaju svjetlo dana. Razlog tome je tržište, velik broj igara izbačen je na dnevnoj bazi te je uz dobar proizvod potrebno imati izvrstan marketing.

Kao Playrix Croatia imamo privilegij biti dio Playrix grupacije, što uključuje dijeljenje mnogih resursa i znanja. Playrix se može pohvaliti velikim brojem live igara (Homescapes, Gardenscapes, Fishdom, itd.) koje su na tržištu već godinama te njihov uspjeh ne jenjava. Taj uspjeh rezultat je izvrsnog proizvoda i marketinga. U Playrixu se kultivira zdrava atmosfera u kojoj transparentnost, dijeljenje znanja i razni benefiti igraju ključne uloge; što je više nego impresivno kada se uzme u obzir da to uključuje više od 3000 ljudi. Uzbudljivo je biti dio te priče!

Potražnja za novim zaposlenicima

Victor Popa (Foto: Zimo) Htjeli biste raditi u industriji videoigara? Evo koje su vještine najtraženije i što poslodavci najviše žele vidjeti

Jedan od problema hrvatskih tehnoloških kompanija jest nedostatak kvalitetnog kadra. Imate li i vi problema s pronalaskom ljudi? Jeste li zapošljavali nakon akvizicije i tražite li i dalje nove zaposlenike?

Milena Mladenović: Nakon akvizicije sama 2020. godina protekla je u prilagodbi i adaptaciji na nove standarde rada, nove vrijednosti, gdje smo imali slobodu i autonomiju ono najbolje iz Playrix grupacije preuzeti i prilagoditi našim lokalnim potrebama i uvjetima rada, od dobre prakse rada, brojnih kreativnih rješenja, znanja i iskustva. To nam je jako pomoglo u postavljanju naših procesa rada, tehnologija, procedura i razvoja naših ljudi. Uz sve to, trebalo je i širiti timove, zapošljavati, i to jako puno. Tijekom 2020. godine narasli smo za novih desetak zaposlenika, a plan za 2021. i dalje ostaje rasti i proširiti se za još 15-20 ljudi. U prvom kvartalu već nam se pridružilo nekoliko novih zaposlenika te su selekcije jedan od prioriteta u HR timu. I HR tim se proširio upravo za potrebe strateških ciljeva firme, a to su rast i razvoj timova. Nadamo se da ćemo do kraja godine sve svoje odjele pojačati novim, vrijednim članovima.

Najviše zapošljavamo u produkcijskim odjelima - artu, programmingu, game & narrative designu, QA-u, a plan selekcije mijenja se ovisno o promjenama i potrebama na projektu. Razvijamo i business related odjele - HR, Accounting, Branding. Osim zapošljavanja, ono što se aktivno događa unutar produkcijskih timova jesu restrukturiranja, promjene uloga, definiranje nekih novih uloga ili čitavih timova, ovisno o vrsti projekta, ili određenim tehnologijama.

Nama naročito velik izazov u zapošljavanju dolazi iz toga što tražimo seniore i experienced kandidate za većinu pozicija, često i lead i manager level. U game developmentu se to ne svodi samo na iskustvo već i specifična znanja i vještine vezane za određene tehnologije rada, softvera, interes i samog kandidata za tip igara koje radimo, programski jezik, art stil, ili narativni pravac naših igara, sve u ovisnosti o kojoj poziciji govorimo. I na kraju, ali možda najbitniji segment, jest culture fit uvjet, koji je obostrano bitan i kandidatima i nama kao poslodavcu - razumijevanje u komunikaciji, dijeljenje vrijednosti i pristupa u radu.

Mi se za sada držimo. Veliki je izazov s art i programming pozicijama, ali uvijek je bio, sada su samo i jači “igrači” na tržištu, i veće neizvjesnosti i prepreke pri zapošljavanju, a naši standardi po pitanju kvalitete rada, znanja i iskustva sve veći jer poziciju leadera na svjetskom tržištu mobilnih igara teško je držati bez najboljih kadrova.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici odmah trebaju nadograditi softver
Najopasnija vrsta propusta
Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici trebaju odmah napraviti ovu stvar
Električni automobili nisu problem: Evo koja su najopasnija vozila za pješake
Nova studija
Električni automobili nisu problem: Evo koja su najopasnija vozila za pješake
U Njemačkoj provedena anketa o zabrani društvenih mreža za mlađe od 16: Rezultati su znakoviti
Jesu li oni sljedeći na redu?
U Njemačkoj provedena anketa o zabrani društvenih mreža za mlađe od 16: Rezultati su znakoviti
AI izazvala paniku u školi, pozvana i policija: Razlog je razbjesnio roditelje
Je li moguće?
AI izazvala paniku u školi, pozvana i policija: Razlog je razbjesnio roditelje
Nova analiza o sigurnosti cjepiva pokazala da ne postoji uzročna veza između cijepljenja i autizma
Objavili iz WHO-a
Nova analiza o sigurnosti cjepiva pokazala da ne postoji uzročna veza između cijepljenja i autizma
Zabrinjavajuća i uspješna hakerska taktika: Pretvaraju se da su policija i traže osobne podatke
Mnogi su nasjeli
Zabrinjavajuća i uspješna hakerska taktika: Pretvaraju se da su policija i traže osobne podatke
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
Naglasak na djelotvornosti
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici odmah trebaju nadograditi softver
Najopasnija vrsta propusta
Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici trebaju odmah napraviti ovu stvar
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
Jedinstven događaj
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
Američka vojska će se za veću ubojitost na bojištu oslanjati na umjetnu inteligenciju, a Googleov Gemini je prvi u redu
AI će odlučivati o životima?
Američka vojska će se za veću ubojitost na bojištu oslanjati na umjetnu inteligenciju, a Googleov Gemini je prvi u redu
Terapija koja je donedavno bila znanstvena fantastika sada spašava živote od dosad neizlječivog oblika raka
Nova nada za pacijente
Terapija koja je donedavno bila znanstvena fantastika sada spašava živote od dosad neizlječivog oblika raka
AI izazvala paniku u školi, pozvana i policija: Razlog je razbjesnio roditelje
Je li moguće?
AI izazvala paniku u školi, pozvana i policija: Razlog je razbjesnio roditelje

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Muškarac koji je ubio suprugu pa sebe nedavno se vratio iz Njemačke
velika tragedija
Muškarac koji je ubio suprugu pa sebe vratio se iz Njemačke: "Imali su četvero djece, kupio im je namještaj i evo..."
Ubijena žena i njezin suprug više puta prijavljivani zbog nasilja u obitelji: "Bili su u tretmanu, a kada smo zaključili da je došlo do poboljšanja..."
tragedija u Zagorju
Ubijena žena i njezin suprug više puta prijavljivani zbog nasilja u obitelji: Iz kuće odvedeno četvero djece
Strava u Međimurju: Žena zvala policiju jer ju brat zlostavlja, umro je tijekom njihove intervencije
napao i službenike
Strava u Međimurju: Žena zvala policiju jer ju brat zlostavlja, umro tijekom intervencije
show
Marijan Kustić i Nika Perenčević potvrdili vezu?
bili u društvu Dalića
Više ne skrivaju vezu? Predsjednik HNS-a i jedna od najbogatijih Hrvatica snimljeni zajedno na koncertu!
Antonela Srna snimljena na zagrebačkoj špici
snimljena na cvjetnom
Tko je ova prekrasna brineta? Njezinog slavnog strica i brata svi znamo
Pobjednik Dječjeg Eurosonga 2025. je Francuska
Što kažete?
Francuska je pobjednik Dječjeg Eurosonga, evo kako se plasirao naš Marino!
zdravlje
Ovo je jedina kombinacija koja dokazano topi najopasniju masnoću u tijelu!
Visceralna mast
Ovo je jedina kombinacija koja dokazano topi najopasniju masnoću u tijelu!
Ovaj neobičan simptom može predvidjeti srčani udar – provjerite ga na vrijeme!
Alarmantni rezultati nove studije
Ovaj neobičan simptom može predvidjeti srčani udar – provjerite ga na vrijeme!
KOPB simptomi: 8 upozorenja koja nikako ne smijete zanemariti
Među 10 je najčešćih uzroka smrti
KOPB simptomi: 8 upozorenja koja nikako ne smijete zanemariti
zabava
Pogledao kroz prozor na zgradi, a ono što je vidio morao je podijeliti s drugima
Zanimljivo
Pogledao kroz prozor na zgradi, a ono što je vidio morao je podijeliti s drugima
Neobičan posjetitelj zgrozio kupce trgovine! Pogledajte tko se sakrio među peciva
Pronađite uljeza
Neobičan posjetitelj zgrozio kupce trgovine! Pogledajte tko se sakrio među peciva
Haker otkrio kako do vaših podataka može doći pomoću samo jednog kabla, a nikada to ne biste posumnjali
Bolje biti oprezan!
Haker otkrio kako do vaših podataka može doći pomoću samo jednog kabla, a nikada to ne biste posumnjali
tech
Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici odmah trebaju nadograditi softver
Najopasnija vrsta propusta
Appleovi uređaji i Googleov Chrome na udaru hakera: Svi korisnici trebaju odmah napraviti ovu stvar
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
Naglasak na djelotvornosti
Jedan vojnik, čitav roj dronova: Ukrajina ponovno ispisuje nova pravila modernog ratovanja
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
Jedinstven događaj
Otkriće NASA-e: Zemlja ovo u 100 godina nije doživjela, dogodit će se uskoro
sport
Fruk ima novu destinaciju, Rijeka već spremila zamjenu: Stiže li zvijezda Vatrenih s Eura u Francuskoj?
BIT ĆE POSLA
Fruk ima novu destinaciju, Rijeka već spremila zamjenu: Stiže li zvijezda Vatrenih s Eura u Francuskoj?
Joško Jeličić: "Uz dužno poštovanje Fruku, Jagušiću i nekadašnjem Livaji, Bennacer je druga kategorija..."
Naklonio se
Jeličić: "Uz dužno poštovanje Fruku, Jagušiću i nekadašnjem Livaji, on je druga kategorija..."
Drama uoči utakmice: Gorjeli automobili i skuteri, policajci ozlijeđeni, ispaljeni i suzavci
Ogromni neredi
FOTO Drama uoči utakmice: Gorjeli automobili, policajci ozlijeđeni, ispaljeno više suzavaca
tv
MasterChef: Iza Stjepana je zanimljiv i neobičan put do kuhinje! "Ne znam koliko ljudi zna, ali..."
KAKVA PRIČA!
Iza Stjepana je zanimljiv i neobičan put do kuhinje! "Ne znam koliko ljudi zna, ali..."
MasterChef: Mark otkrio svoje planove nakon odlaska iz MasterChefa: "Postoji cijela priča!"
ELIMINIRAN
Mark otkrio svoje planove nakon odlaska iz MasterChefa: "Postoji cijela priča!"
Supertalent: Poznati svi finalisti 12. sezone Supertalenta!
ARENA ZAGREB IH ČEKA!
Poznati svi finalisti 12. sezone Supertalenta!
putovanja
Skriveni zimski raj na 2 i pol sata od Zagreba koji turisti još uvijek nisu otkrili
Za vikend-izlet
Skriveni zimski raj na manje od dva sata od granice koji turisti još uvijek nisu otkrili
10 pogrešaka koje Nijemci ne opraštaju: Pravila ponašanja na autocesti, u liftu, trgovinama...
Neke su i protuzakonite
10 pogrešaka koje Nijemci ne opraštaju: Pravila ponašanja na autocesti, u liftu, trgovinama...
Podlijevati ili ne? Trik za savršeno pečenu puricu bez straha od presušenog mesa
S hrskavom kožicom
Podlijevati ili ne? Trik za savršeno pečenu puricu bez straha od presušenog mesa
novac
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Slovenac hakirao ruter i putem YouTubea dobio gotovo milijun eura
uspjeh iz susjedstva
Slovenac hakirao ruter i putem YouTubea dobio gotovo milijun eura
Rimac Technology s partnerima razvija novu generaciju baterija. Prva primjena u Bugattiju?
stvaraju budućnost
Rimac Technology s partnerima razvija novu generaciju baterija. Prva primjena u Bugattiju?
lifestyle
Recept za šubare ili ruske kape s kokosom i čokoladom
FINI I SOČNI
Recept za šubare: Kremasti blagdanski kolačići s kokosom i čokoladom
Sonja Jandroković u cipelama s leopardovim uzorkom
BAŠ SU EFEKTNE
Sonja Jandroković u cipelama koje najavljuju odvažan zimski trend
Zagreb špica: Klasične crne čizme u street style izdanju
KOMBINACIJA ZA PETICU
Čizme ljepotice iz Zagreba možda nisu hit, ali ni jedan trend ne može im ništa
sve
Marijan Kustić i Nika Perenčević potvrdili vezu?
bili u društvu Dalića
Više ne skrivaju vezu? Predsjednik HNS-a i jedna od najbogatijih Hrvatica snimljeni zajedno na koncertu!
Fruk ima novu destinaciju, Rijeka već spremila zamjenu: Stiže li zvijezda Vatrenih s Eura u Francuskoj?
BIT ĆE POSLA
Fruk ima novu destinaciju, Rijeka već spremila zamjenu: Stiže li zvijezda Vatrenih s Eura u Francuskoj?
Joško Jeličić: "Uz dužno poštovanje Fruku, Jagušiću i nekadašnjem Livaji, Bennacer je druga kategorija..."
Naklonio se
Jeličić: "Uz dužno poštovanje Fruku, Jagušiću i nekadašnjem Livaji, on je druga kategorija..."
 

Nastavi čitati

Business
SAD i EU, ilustracija
Stav je jasan

Velika pravila, velike kazne: EU tjera američki Big Tech da se pokori europskom tržištu, a pritisak iz SAD-a sve je manje bitan

piše Branimir Vorša
Business
Volkswagen
Fokus na Njemačku i Europu

VW signalizira skromnija ulaganja do 2030.

piše Hina
Business
Ivona Poljak
Startaj Hrvatska 2025.

Spoj emocija i okusa: Keksići koji podižu raspoloženje i nude predah od rutine

piše Zimo
Business
Fintech, ilustracija
Balint Fischer, Dorsum

Intervju sa stručnjakom za fintech: "AI i fintech neće uništiti banke. Pretvorit će ih u nešto bolje"

piše Martina Čizmić
Business
Amazonov paket, ilustracija
I nije jedini

Amazon platio 180 milijuna eura zbog talijanske istrage o mogućoj poreznoj prijevari

piše Hina
Business
Mark Zuckerberg
Gube novac

Meta mijenja strategiju: Metaverse više nije bitan?

piše Branimir Vorša
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima