zimo mobile logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
Upravljaj obavijestima
  • Prijavi se na newsletter
  • Imaš priču? Pošalji
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
Nova TV
  • Vijesti
  • Video
  • Zadovoljna
  • Tech
  • Blog
  • Nova TV
  • Doma TV
  • zimo logo
  • Tehnologija
  • Znanost
  • Društvene mreže
  • Esport
  • Business
Prati nas:
  • Dnevnik.hr
  • Vijesti
  • Sport
  • Showbizz
  • Lifestyle
  • Putovanja
  • Zdravlje
  • Biznis
  • Zabava
  • Teen
  • Tv
Business

Nema krize za hrvatsku gamersku industriju: Playrix Croatia najavljuje nova zapošljavanja

S ekipom iz Playrix Croatia razgovarali smo o novim projektima, promjenama koje su se dogodile nakon što ih je preuzeo Playrix te o trendovima na tržištu mobilnih igara.

Hrvoje Jurman
Hrvoje Jurman | 01.04.2021. / 07:30 komentari

Podijeli

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Veliku kvalitetu hrvatskih gamerskih kompanija tijekom protekle godine potvrdile su akvizicije globalnih divova na tržištu videoigara. Švedska Stillfront Grupa za 148 milijuna dolara preuzela je Nanobit u rujnu 2020., dok je nekoliko mjeseci prije toga jedna od tri najveće svjetske tvrtke koje se bave razvojem mobilnih igara, Playrix, preuzela Cateia Games. Riječ je o kompaniji s veteranskim stažem na tržištu videoigara koja se počela razvijati još tijekom devedesetih godina, a službeno su je 2004. u Rijeci osnovali Dejan Radić, Ivan Bralić i Krešimir Špes. Cateia Games do sada je razvio i izdao 40-ak casual i free-to-play igara za PC-je, Macove te mobilne uređaje, a nakon akvizicije poslovanje su nastavili s novim imenom - Playrix Croatia.

tri vijesti o kojima se priča Palmer Luckey, osnivač Andurila Loše prošli i na testovima Problemi za oružje budućnosti: Ukrajinska vojska prestala je koristiti Andurilovu tehnologiju Ruski Geran-2 dron Nova primjena Rusi počeli dronovima loviti ukrajinske zrakoplove i helikoptere: "To je velika prijetnja i svakim danom postaje veći problem" Pogled na ruski dron Geran-3 iz ukrajinskog presretača Uspješan presretač Ukrajina pokazala dokaz da ima rješenje za ruske najopasnije dronove na mlazni pogon

Slika nije dostupna Posao vrijedan 148 milijuna dolara: Zagrebački Nanobit postaje dijelom vodeće svjetske gaming kompanije

Alan Sumina, suosnivač Nanobita Jedan od osnivača Nanobita na pohvale iz politike kaže: "Uvijek sam govorio, politika kao takva nam ne treba pomagati, samo da nam ne odmaže"

Od preuzimanja je prošlo desetak mjeseci, a o tome što se promijenilo otkad su u vlasništvu nove kompanije, o stanju na tržištu videoigara te o planovima za budućnost razgovarali smo s izvršnom producenticom u kompaniji Anom Bošković, art direktoricom Lenom Maštruko te prvom osobom ljudskih resursa Milenom Mladenović.

Što se promijenilo od akvizicije i otkad ste postali dio Playrixa? Kakve su vam se nove prilike otvorile, jesu li vam sada dostupna nova tržišta?

Ana Bošković: S postankom dijelom grupacije Playrix došao je cijeli niz pozitivnih promjena. Kao jedan od najvećih benefita bih istaknula vrijeme. S puno većim resursima otvorio se prostor za eksperimentiranje i veći broj iteracija. To možda ne zvuči kao velika stvar, ali kada radite s ograničenim resursima, često nemate priliku nešto isprobati, već svaki segment igre trebate napraviti dobro iz prve. Rezultat će biti dobar, ali uvijek se pitate što ste mogli napraviti da ste imali više vremena.

Kao Playrix Croatia više se to ne moramo pitati. Razni novi benefiti koje nudimo kao Playrix Croatia ujedno nas čine atraktivnim poslodavcima, što nam omogućava priljev talenata i kontinuiran rast.

Nakon akvizicije spominjalo se da se razvija nova mobilna igra – ima li kakvih noviteta u vezi s tim koji se mogu podijeliti s javnosti. Također, na čemu trenutačno radite?

Lena Maštruko: Za sada još ništa konkretno ne možemo podijeliti s javnosti. Možemo podijeliti to da naš cijeli tim radi predano na projektu te željno iščekujemo dan kada ćemo to moći obznaniti javnosti. Cilj nam je napraviti kvalitetan proizvod kojim ćemo svi biti zadovoljni i ponosni. Pazimo na svaki detalj: od toga da sama priča bude zanimljiva, art originalan, a gameplay kvalitetan i user-friendly, što će svim igračima pružiti sate zabave. Playrixove igre možda se na prvu ljudima djeluju jednostavnim, ali ako se pogleda statistika, one su zapravo izuzetno uspješne i zarazne te im je art jako atraktivan.

"Sretni smo što igračima možemo ponuditi nešto pozitivno"

Slika nije dostupna "Znanje se da naučiti, ali za rad u industriji videoigara morate biti timski igrač"

Kako biste opisali svoje korisnike – jesu li to casual gameri, jesu li namijenjene jednako muškarcima i ženama, mlađima i starijima?

Lena Maštruko: Naši su korisnici casual gameri koji igraju igre bilo kad i bilo gdje. Zato je takav žanr igara izrazito popularan jer je pristupačan svima onima koji posjeduju smartphone. Demografija igrača naših igara je raznolika, ali najvećim dijelom su odrasle osobe ženskog spola. Upravo jednostavnost igranja i zanimljiv sadržaj omogućuje tako širok spektar publike.

Kakvi trenutačno trendovi prevladavaju na tržištu mobilnih i casual igara? Je li pandemija nešto promijenila što se tiče trendova?

Ana Bošković: Ne bih rekla da je pandemija donijela velike promjene u kontekstu novih trendova. Casual Puzzle igre vladaju tržištem već dugo vremena te se tu rast samo nastavlja. Pokazatelj toga je i ovogodišnja pozicija Playrixa u top tri mobile game dev tvrtke na svijetu.

Igre su pružile razbibrigu svijetu u vrijeme pandemije. Direktan prikaz toga je što je game industrija ove godine ostvarila znatan porast igrača i prihoda. Kao dio game dev industrije sretni smo što možemo igračima pružiti nešto pozitivno u ovim teškim trenucima.

Većina mobilnih igara danas su free to play naslovi, što znači da te igre nemaju definiran kraj. Upravo zato developeri moraju konstantno pratiti trendove, mijenjati svoj živi proizvod, razvijati nove proizvode i otkrivati nove uspješne žanrove. Otkrivanje novih trendova uključuje dosta analitike, eksperimentiranja i poznavanja svoje publike. Cilj je prepoznati što igrač želi prije njega samog!

Kako ste preživjeli pandemiju i kako je koronakriza utjecala na vašu kompaniju – jeste li se prebacili na rad od kuće i hoće li i vaša kompanija ići u tom smjeru u budućnosti?

Milena Mladenović: Pandemiju smo s poslovne strane dočekali u svojim domovima. Već pri prvoj najavi o mogućoj pandemiji odlučili smo svoj cjelokupni tim poslati na rad od kuće jer smatramo da su sigurnost i zdravlje ljudi, naročito mentalno u novonastalim društvenim okolnostima, ključni i od najvećeg značaja. Bio je izazov i pothvat dosadašnji rad samo iz ureda prilagoditi radnom okruženju u kući. Očuvati povezanost i konekciju ljudi, transparentnost i pravovremenost u komuniciranju promjena i svih informacija iz poslovanja, pojačati brigu o ljudima i kako se snalaze u svemu, odgovoriti na sve logističke i vremenske izazove. I uspjeli smo, uz pojačani angažman svih nas, dobru organizaciju sastanaka, dobru volju i raspoloženje, i prije svega odgovornost, uspješno radimo, družimo se i tu smo jedni za druge.

Osim što smo potpuno prešli na rad od kuće, uveli smo i fleksibilno radno vrijeme te svaki pojedinac može samostalno planirati kada mu najviše odgovara raditi tijekom dana, s izuzetkom zajednički dogovorenog vremena kada smo svi dostupni za sastanke, zadatke i suradnju.

Potvrda kvalitete hrvatske gamerske industrije

Kako komentirate razvoj gaming industrije u Hrvatskoj, pogotovo u posljednjih godinu dana? Iako gamerske kompanije u Hrvatskoj posluju već duže vremena, u posljednje vrijeme vidimo da sve više zauzimaju medijske naslovnice. SCUM je postao veliki hit, vašu je kompaniju preuzeo Playrix, prodan je i Nanobit…

Ana Bošković: Presretna sam zbog takvog razvoja događaja, vjerujem da će zbog toga dosta mladih vidjeti da game dev u Hrvatskoj itekako postoji te poželjeti postati dijelom ove priče. Kad razmišljam o svom ulasku u video game industriju sjetim se koliko je bilo teško naći osnovne informacije o industriji i steći potrebna znanja za uspješno zaposlenje. Sada kao Playrix Croatia sudjelujemo u razvoju studijskih programa u kojima će studenti imati priliku steći praktična znanja te puno lakše naći svoje mjesto u industriji. Budućnost video game industrije je sjajna i lijep je osjećaj biti dijelom te priče.

Možete li opisati kako izgleda rad u jednoj gamerskoj kompaniji? Kako uopće nastaje jedna igra, što je sve i tko je sve uključen u taj proces i koliko traje razvoj od ideje do realizacije?

Lena Maštruko: Rad u gaming industriji prije svega je timski rad. Kako bi se napravila kvalitetna igra koja se može uspješno plasirati na tržištu, u njezinoj izradi sudjeluju mnogi stručnjaci u svim poljima. Odjeli koji sudjeluju u izradi mobilne videoigre su: programerski odjel, art odjel, game dizajn odjel, narative odjel, QA odjel te producenti koji to sve drže unutar dogovorenih okvira vizije projekta.

Unatoč tome što ne sudjeluju direktno u razvoju projekta, HR odjel je jako potreban jer nam pomaže u održavanju zdrave atmosfere te dovođenju novih iskusnih članova tima. Cilj cijelog tima je održavanje balansa između rada na uspješnosti projekta i zadovoljstva u firmi.

Nastanak mobilne igre plod je zajedničkog brainstormanja te isprobavanja različitih ideja koje su popraćene skicama, videima ili programiranim prototipovima. Nakon dugotrajnog procesa formiranja ideje kroz art, programiranje, naraciju i game design, u suradnji s HQ-om odlučujemo se za ideju koja će služiti kao baza za planiranje i izvedbu cijelog projekta.

Što se tiče vremena koje je potrebno za razvijanje mobilne igre od ideje do realizacije, uzevši u obzir moje dosadašnje iskustvo, rekla bih da je to otprilike godina dana. To je neka moja procjena, ali zbog mnogo faktora može trajati i dulje, tako da je teško točno odgovoriti na to pitanje.

Kao zaposlenici Playrix Croatia imamo prilike biti u kontaktu i surađivati s velikim stručnjacima u mobilnoj video game industriji. Playrix je izuzetno uspješna firma na globalnoj razini te sam osobno ponosna biti dio te velike i uspješne grupacije. Osim što smo sada dio Playrix grupacije i međusobno razmjenjujemo znanje, kao zaposlenici dobili smo bolje uvjete i benefite.

Ana Bošković: Video game industrija je ogromna te žanrovi, platforme i vrijeme diktiraju veličinu projektnog tima. Izradi videoigre najčešće doprinosi više odjela: art (2D i/ili 3D), programming, game design, narrative design, qa itd. Što je projekt kompleksniji, to je veća diverzifikacija uloga. Igre je moguće napraviti u mjesec dana i kraće, dok kod nekih naslova produkcija traje duže od 4 godine, a neke igre nikad ne ugledaju svjetlo dana. Razlog tome je tržište, velik broj igara izbačen je na dnevnoj bazi te je uz dobar proizvod potrebno imati izvrstan marketing.

Kao Playrix Croatia imamo privilegij biti dio Playrix grupacije, što uključuje dijeljenje mnogih resursa i znanja. Playrix se može pohvaliti velikim brojem live igara (Homescapes, Gardenscapes, Fishdom, itd.) koje su na tržištu već godinama te njihov uspjeh ne jenjava. Taj uspjeh rezultat je izvrsnog proizvoda i marketinga. U Playrixu se kultivira zdrava atmosfera u kojoj transparentnost, dijeljenje znanja i razni benefiti igraju ključne uloge; što je više nego impresivno kada se uzme u obzir da to uključuje više od 3000 ljudi. Uzbudljivo je biti dio te priče!

Potražnja za novim zaposlenicima

Victor Popa (Foto: Zimo) Htjeli biste raditi u industriji videoigara? Evo koje su vještine najtraženije i što poslodavci najviše žele vidjeti

Jedan od problema hrvatskih tehnoloških kompanija jest nedostatak kvalitetnog kadra. Imate li i vi problema s pronalaskom ljudi? Jeste li zapošljavali nakon akvizicije i tražite li i dalje nove zaposlenike?

Milena Mladenović: Nakon akvizicije sama 2020. godina protekla je u prilagodbi i adaptaciji na nove standarde rada, nove vrijednosti, gdje smo imali slobodu i autonomiju ono najbolje iz Playrix grupacije preuzeti i prilagoditi našim lokalnim potrebama i uvjetima rada, od dobre prakse rada, brojnih kreativnih rješenja, znanja i iskustva. To nam je jako pomoglo u postavljanju naših procesa rada, tehnologija, procedura i razvoja naših ljudi. Uz sve to, trebalo je i širiti timove, zapošljavati, i to jako puno. Tijekom 2020. godine narasli smo za novih desetak zaposlenika, a plan za 2021. i dalje ostaje rasti i proširiti se za još 15-20 ljudi. U prvom kvartalu već nam se pridružilo nekoliko novih zaposlenika te su selekcije jedan od prioriteta u HR timu. I HR tim se proširio upravo za potrebe strateških ciljeva firme, a to su rast i razvoj timova. Nadamo se da ćemo do kraja godine sve svoje odjele pojačati novim, vrijednim članovima.

Najviše zapošljavamo u produkcijskim odjelima - artu, programmingu, game & narrative designu, QA-u, a plan selekcije mijenja se ovisno o promjenama i potrebama na projektu. Razvijamo i business related odjele - HR, Accounting, Branding. Osim zapošljavanja, ono što se aktivno događa unutar produkcijskih timova jesu restrukturiranja, promjene uloga, definiranje nekih novih uloga ili čitavih timova, ovisno o vrsti projekta, ili određenim tehnologijama.

Nama naročito velik izazov u zapošljavanju dolazi iz toga što tražimo seniore i experienced kandidate za većinu pozicija, često i lead i manager level. U game developmentu se to ne svodi samo na iskustvo već i specifična znanja i vještine vezane za određene tehnologije rada, softvera, interes i samog kandidata za tip igara koje radimo, programski jezik, art stil, ili narativni pravac naših igara, sve u ovisnosti o kojoj poziciji govorimo. I na kraju, ali možda najbitniji segment, jest culture fit uvjet, koji je obostrano bitan i kandidatima i nama kao poslodavcu - razumijevanje u komunikaciji, dijeljenje vrijednosti i pristupa u radu.

Mi se za sada držimo. Veliki je izazov s art i programming pozicijama, ali uvijek je bio, sada su samo i jači “igrači” na tržištu, i veće neizvjesnosti i prepreke pri zapošljavanju, a naši standardi po pitanju kvalitete rada, znanja i iskustva sve veći jer poziciju leadera na svjetskom tržištu mobilnih igara teško je držati bez najboljih kadrova.

PODIJELJENO 0 PUTA

Podijeli

aktualno najčitanije
Budućnost šopinga? Trgovine bi mogle prilagoditi cijene pojedinačnim kupcima na temelju podataka koje imaju o njima
Iz NY-a kažu - ne može!
Budućnost šopinga? Trgovine bi mogle prilagoditi cijene pojedinačnim kupcima na temelju podataka koje imaju o njima
Ljudski mozak mijenja se tijekom života čak pet puta: Evo kako i točno kada!
Novo doba razvoja
Ljudski mozak mijenja se tijekom života čak pet puta: Evo kako i točno kada!
Proizvođači pametnih telefona u neugodnom položaju: Moraju instalirati državnu aplikaciju za kibernetičku sigurnost na svoje uređaje
Korisnici ju neće moći obrisati
Proizvođači pametnih telefona u neugodnom položaju: Moraju instalirati državnu aplikaciju za kibernetičku sigurnost na svoje uređaje
Googleov šef najavio veliki projekt: Počinje svemirska utrka tehnoloških kompanija
Već za 2 godine
Googleov šef najavio veliki projekt: Počinje svemirska utrka tehnoloških kompanija
Novi dokazi pokazuju koliko je zapravo po zdravlje opasno biti slavan
Uspjeh pod svaku cijenu?
Novi dokazi pokazuju koliko je zapravo po zdravlje opasno biti slavan
Otkrivena neočekivana ranjivost AI chatbotova: Odgovaraju na apsolutno sve upite ako im se govori ovim riječnikom
Zanimljivo i zabrinjavajuće
Otkrivena neočekivana ranjivost AI chatbotova: Odgovaraju na apsolutno sve upite ako im se govori ovim riječnikom
Problemi za oružje budućnosti: Ukrajinska vojska prestala je koristiti Andurilovu tehnologiju
Loše prošli i na testovima
Problemi za oružje budućnosti: Ukrajinska vojska prestala je koristiti Andurilovu tehnologiju
Ukrajina pokazala dokaz da ima rješenje za ruske najopasnije dronove na mlazni pogon
Uspješan presretač
Ukrajina pokazala dokaz da ima rješenje za ruske najopasnije dronove na mlazni pogon
Rusi počeli dronovima loviti ukrajinske zrakoplove i helikoptere: "To je velika prijetnja i svakim danom postaje veći problem"
Nova primjena
Rusi počeli dronovima loviti ukrajinske zrakoplove i helikoptere: "To je velika prijetnja i svakim danom postaje veći problem"
Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom
Neočekivani problemi
Stanovnici se pobunili protiv robotaksija: Ne mogu spavati i pod stalnim su stresom
VIDEO Novi ukrajinski kopneni borbeni dron pokazuje što slijedi na modernim ratištima
Velika vatrena moć, nula rizika za ljudstvo
VIDEO Novi ukrajinski kopneni borbeni dron pokazuje što slijedi na modernim ratištima
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"
Kakvo iznenađenje
VIDEO Vuk iznenadio znanstvenike: "Nisam mogao vjerovati vlastitim očima kad smo vidjeli snimku s kamere"

Vezane vijesti

Ne propustite ni ovo

vijesti
Slučaj ozlijeđene časne sestre
predavala u školi
Časnu sestru nitko nije napao? Policija šuti o slučaju, procurio dokument iz bolnice
Muškarac (34) pokušao pobjeći policijskoj ophodnji pa napadao policijske službenike
OZLIJEĐENI POLICAJCI
Kaos na sjeveru Hrvatske: Pokušali uhititi muškarca, na njih nasrnulo više ljudi
Drama u Splitu: Muškarac preminuo nakon uhićenja
Naložena obdukcija
Drama u policiji: Muškarac preminuo nakon privođenja!
show
Preminuo Mirko Perković Poky
tužna vijest
Pjevač omiljen među hrvatskim iseljenicima pronađen mrtav u hotelskoj sobi
Intervju s Ivančicom Pahor
''nakon niza pretraga...''
Naša bivša misica boluje od karcinoma: ''Tijelo je slalo signale...''
Pjevačica Ivana Lovrić mamila poglede na zagrebačkoj špici
Izdanje za pamćenje
Za pjevačicom Colonije u minici okretali su se svi u centru naše metropole!
zdravlje
Kada i kako piti omega-3 kapsule? Ovo morate znati prije nego ih krenete uzimati
Piše nutricionistica
Kada i kako piti omega-3 kapsule? Ovo morate znati prije nego ih krenete uzimati
Što se događa s vašim krvnim tlakom kada uzimate dodatke vitamina D?
Evo što pokazuju istraživanja
Što se događa s vašim krvnim tlakom kada uzimate dodatke vitamina D?
Koje meso ima najviše proteina? Pogledajte tablicu
Uključujući i ribu
Koje meso ima najviše proteina? Pogledajte tablicu
zabava
Prizor u Bosni natjerao ga je da se okrene i sve snimi! Pogledajte zašto
Urnebesno
Prizor u Bosni natjerao ga je da se okrene i sve snimi! Pogledajte zašto
Pokušao opljačkati umirovljenika na bankomatu, ovakav rasplet nije očekivao
Svirepi lopov
Pokušao opljačkati umirovljenika na bankomatu, ovakav rasplet nije očekivao
"Kad vozači sami izmisle svoja prometna pravila": Prizor iz Zagreba pokazao opasno ponašanje
Što to izvodi?
"Kad vozači sami izmisle svoja prometna pravila": Prizor iz Zagreba pokazao opasno ponašanje
tech
Ukrajina pokazala dokaz da ima rješenje za ruske najopasnije dronove na mlazni pogon
Uspješan presretač
Ukrajina pokazala dokaz da ima rješenje za ruske najopasnije dronove na mlazni pogon
Problemi za oružje budućnosti: Ukrajinska vojska prestala je koristiti Andurilovu tehnologiju
Loše prošli i na testovima
Problemi za oružje budućnosti: Ukrajinska vojska prestala je koristiti Andurilovu tehnologiju
Rusi počeli dronovima loviti ukrajinske zrakoplove i helikoptere: "To je velika prijetnja i svakim danom postaje veći problem"
Nova primjena
Rusi počeli dronovima loviti ukrajinske zrakoplove i helikoptere: "To je velika prijetnja i svakim danom postaje veći problem"
sport
Neviđen potez FIFA-e nakon ždrijeba skupina: Ovo se nikada nije prenosilo uživo!
opa!
Neviđen potez FIFA-e nakon ždrijeba skupina: Ovo se nikada nije prenosilo uživo!
Gigi Becali poludio na vijest da je Željko Kopić kandidat za izbornika Rumunjske
Rigao vatru na Savez
Kontroverzni gazda podivljao na spomen Hrvata: "Ljudi, ubijte se! To znači da smo bezvrijedni"
Alonso pred otkazom? Real već ima spremnu zamjenu, Pérez cilja na poznato lice
trese mu se stolica
Alonso pred otkazom? Real već ima spremnu zamjenu, Pérez cilja na poznato lice
tv
MasterChef: Večeras ne propustite napeti gastroduel! Što će toliko uznemiriti Barbaru?!
TOP 10
Večeras ne propustite napeti gastroduel! Što će toliko uznemiriti Barbaru?!
MasterChef: ANKETA: Renatina odluka nikome nije bila jasna! Što vi mislite?
OTKRIJTE NAM!
ANKETA: Renatina odluka nikome nije bila jasna! Što vi mislite?
U dobru i zlu: Došla mu je s prijedlogom – hoće li prihvatiti pomoć?
U DOBRU I ZLU
U dobru i zlu: Došla mu je s prijedlogom – hoće li prihvatiti pomoć?
putovanja
Tjedni jelovnik zimska jela od 1.12. do 7.12. 2025.
Tjedni jelovnik
Bez puno kompliciranja i truda: 7 jela savršenih za zimu za svaki dan ovoga tjedna
Najljepši kolodvor na svijetu: Željeznička katedrala u europskom "gradu dijamanata"
"Lijepi mali kolodvor"
Najljepši kolodvor na svijetu: Željeznička katedrala u europskom "gradu dijamanata"
Spektakl iz pećnice: Jedini savjeti koji će vam ikada trebati za savršeno pečeno povrće
Dobro je znati
Spektakl iz pećnice: Jedini savjeti koji će vam ikada trebati za savršeno pečeno povrće
novac
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
ostalo 6 poslovnica
Poznati trgovački lanac odjeće i obuće na putu do bankrota. Sumnje vjerovnika izazvale su domino-efekt
Tvrtka žene kontroverznog ugostitelja dobila održavanje LNG broda vrijedno 4,72 milijuna eura
Milijuni tvrtki s jednim zaposlenim
Tvrtka žene kontroverznog ugostitelja dobila održavanje LNG broda vrijedno 4,72 milijuna eura
Ovo je 14 najboljih zemalja u kojima parovi mogu lijepo živjeti za 1000 eura mjesečno, pet ih je u Europi
neke su blizu
Ovo je 14 najboljih zemalja u kojima parovi mogu lijepo živjeti za 1000 eura mjesečno, pet ih je u Europi
lifestyle
Parfemi koji se na koži osjete satima
ISPLATIVA KUPOVINA
Ovih 12 parfema na koži se osjete 8, 10 pa i 12 sati. I uvijek su nam na listi želja
Doris Dragović u bež kaputu brenda DeLight
MODEL BEZ KONKURENCIJE
Ni Doris Dragović nije odoljela najpopularnijem zimskom kaputu
Josipa Pavičić u ženstvenim čizmama i smeđem kaputu
Dva modna aduta
Josipa Pavičić: Ženstvene čizme i kaput na vezanje za izdanje koje osvaja klasičnom elegancijom
sve
Preminuo Mirko Perković Poky
tužna vijest
Pjevač omiljen među hrvatskim iseljenicima pronađen mrtav u hotelskoj sobi
Intervju s Ivančicom Pahor
''nakon niza pretraga...''
Naša bivša misica boluje od karcinoma: ''Tijelo je slalo signale...''
Pjevačica Ivana Lovrić mamila poglede na zagrebačkoj špici
Izdanje za pamćenje
Za pjevačicom Colonije u minici okretali su se svi u centru naše metropole!
 

Nastavi čitati

Business
Martina Ćustić, Derma Support
Startaj Hrvatska 2025.

Za svoju bebu napravila je vlastitu kremu: "Ideja je došla kada sam osjetila očaj i nemoć"

piše Zimo
Business
Automobilski čipovi, ilustracija
Opskrba čipova

Iz Kine dolaze nove loše vijesti za automobilsku industriju

piše Hina
Business
Okrugli stol HGK
Borba protiv piratstva u digitalnom dobu

Susjedi imaju rješenje? U Hrvatskoj je potrebna hitna akcija protiv piratstva jer financijski gubici su ogromni

piše Hrvoje Jurman
Business
Otvaranje 20. ATD-a
ATD20

Kako AI i agentski AI utječu na inovacije, kako se transformira uloga inženjera u poslovnim procesima i kakvo je cyber stanje nacije?

piše Martina Čizmić
Business
Money Motion 2025
Money Motion 2026.

Sve što trebate znati o snažnoj godini rasta za FinTech: Ova tri genijalna stručnjaka morate poslušati

piše Zimo
Business
TSMC
Stručno osposobljavanje

SAD ima posebnu misiju u Tajvanu: Traži poduku za Američke radnike u tehnološkim sektorima

piše Hina
  • Pišite nam
  • Uredništvo
  • Oglašavanje i marketing
  • Uvjeti korištenja
  • Politika zaštite privatnosti
  • Politika o kolačićima
  • Dnevnik
  • Nova Plus
  • Gol.hr
  • Zadovoljna
  • Kreni Zdravo
  • NovaTV
  • DomaTV
Upravljaj obavijestima