Kakva je trenutačno situacija u Netflixu najbolje nam pokazuje kretanje cijene dionice od studenog prošle godine do danas. Dok je prije sedam mjeseci njena cijena skoro dosegla 700 dolara, ona danas iznosi nešto više od 180 dolara, dok vrijednost same kompanije iznosi 81 milijardu dolara - u studenom je ona bila veća od 300 milijardi dolara.

Netflix (Foto: AFP) U Netflixu razmišljaju o uvođenju nove zanimljive opcije

S obzirom na višemjesečno crvenilo na burzi, Netflix sa svojim minusom nije izuzetak, no analitičari posebno upozoravaju na jednu stvar koja se sigurno neće svidjeti ljudima u toj kompaniji. Riječ je o prvom gubitku korisnika koji su zabilježili tijekom prvog kvartala. Tijekom tog tromjesečnog razdoblja oko 3,6 milijuna korisnika otkazalo je pretplatu Netflixu, što je više nego milijun više u odnosu na posljednjih pet kvartala kada se ta brojka kretala oko 2,5 milijuna.

No ono što je naročito zabrinjavajuće i puno opasnije od tih brojki jest udio dugogodišnjih pretplatnika (onih koji koriste Netflix 3 ili više godina) koji su stisnuli cancel za pretplatu. U istom kvartalu prije dvije godine taj je udio iznosio 5 posto, prošle godine u prvom kvartalu popeo se na deset posto, a ove godine u prva tri mjeseca čak na 13 posto. To povećanje moglo bi biti naznaka trenda da dugogodišnji korisnici, oni koji godinama svaki mjesec plaćaju pretplatu, više nisu zadovoljni s tim servisom i sadržajem na njemu.

Razlozi za gubitak pretplatnika su različiti - od činjenice da je Netflix izgubio popularnost koju je stekao tijekom pandemije kada su mnogi bili u svoja četiri zida i puno vremena provodili gledajući filmove i serije pa do sve veće konkurencije, ali i povećanja troškova života i inflacije.

Netflix Netflix će do kraja godine dodatno naplaćivati dijeljenje lozinki, a razmišljaju i o uvođenju TV oglasa

No dio analitičara smatra kako bi jedan od razloga mogao bi biti što je Netflix jednostavno došao do vrhunca svog broja pretplatnika nakon čega se ukupan broj pretplatnika samo može smanjivati. Naravno, i to se može promijeniti predstavljanjem neke popularne serije koja će privući nove korisnike, kao što je npr. prošle godine Squid Game privukao milijune gledatelja, među kojima i mnoge nove pretplatnike.

Izvor: TechSpot


 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju