Jedna od kompanija koja je višestruko profitirala tijekom pandemije bio je Netflix. Kako su mnogi bili u svojim kućama, vrijeme su kratili gledajući videosadržaj na tom servisu pa je rastao broj korisnika, kao i vrijeme koje su provodili sa serijama, dokumentarcima i filmovima. Na krilima takve popularnosti cijena dionica popela se skoro na 700 dolara u studenom prošle godine, no od tada dionica je konstantno u crvenom.

Netflix Netflix će do kraja godine dodatno naplaćivati dijeljenje lozinki, a razmišljaju i o uvođenju TV oglasa

O kakvom je padu riječ najbolje možemo vidjeti prema jučerašnjem stanju na burzi, nakon čijeg je zatvaranja cijena dionice iznosila manje od 190 dolara. Također, u proteklom je kvartalu prvi put zabilježen gubitak broja korisnika.

Zbog takve situacije koja je za Netflix, kao vjerojatno i za sve na burzi, došla prilično neočekivano, tvrtka mora napraviti određene poteze kako bi se popravilo stanje, odnosno povećao broj korisnika i prihodi. Za dvije opcije koje pripremaju već znamo i o njima se piše već neko vrijeme - jedna je povećana kontrola s kojom bi se spriječilo dijeljenje lozinki, a druga je uvođenje reklama.

Još jedna opcija o kojoj se govori posljednjih dana jest i - livestreaming. Prema izvorima upoznatim sa situacijom u kompaniji, ova je opcija u ranoj fazi razvoja, a u Netflixu je namjeravaju koristiti za sadržaj poput nastupa uživo u kojima se predstavljaju talenti poput pjevanja, plesa i slično. U takvim emisija uživo gledatelji bi mogli glasati za svoje favorite i tako aktivno sudjelovati u njima.

Netflix (Foto: AFP) Netflix ispunio želje korisnika i predstavio opciju koju su mnogi dugo vremena zahtijevali

Također, u planu je i prijenos komedije uživo - Netflixov “Jole festival” već s održao ove godine, no taj je festival snimljen i objavit će se kao 12 epizoda, dok bi se u budućnosti takvi nastupi mogli prenositi uživo putem Netflixa.

Izvor: Engadget
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju