Jedna od kompanija koja je profitirala tijekom pandemije bio je Netflix. Ljudi su bili primorani dane provoditi u svoja četiri zida pa su mnogi to vrijeme kratili upravo uz Netflix i druge videoservise. Broj korisnika je rastao, kao i vrijeme koje su korisnici provodili gledajući dokumentarce, serije i filmove.

tri vijesti o kojima se priča Automobil, ilustracija Kako to?! Ova tehnologija u automobilima spašava živote, no mnogi je vozači - deaktiviraju Otkrivanje štetnih stanica u tijelu, ilustracija Radikalan i drugačiji pristup S rakom se može "pregovarati": Znanstvenici otkrivaju možda najmoćniju strategiju za svladavanje te smrtonosne bolesti Nezaposlenost, ilustracija O tome treba misliti već sad Upozorenje vladajućima nakon provedenog istraživanja: Ovo je poziv na buđenje jer alternativa je sumorna

Netflix Za Netflix je jako važno da pronađete što ćete gledati na toj platformi u manje od minute: Evo zašto  

Kada se situacija s pandemijom počela smirivati, interes za TV sadržajem je padao, a time i rast broja pretplatnika Netflixa. Čelnici kompanije morali su pronaći neke nove načine na koje bi potaknuli rast broja pretplatnika, a time i prihoda, odnosno profita. Kako to često biva, odlučili su se za nepopularnu opciju, a to je - zabrana dijeljenja lozinki, što je razljutilo mnoge. Poznato je kako su iz ove kompanije godinama žmirili na dijeljenje lozinki i korisnicima su omogućili da svoju lozinku podijele s prijateljima i obitelji te da više kućanstava uživa u Netflixu za istu cijenu.

Pored toga, Netflix je napravio još jedan potez za privlačenje većeg broja pretplatnika, a na koji se ranije nisu htjeli odlučiti. Riječ je o uvođenju još jeftinijeg pretplatničkog paketa, ali u sklopu kojeg će se prikazivati oglasi. Iako su svi godinama navikli na uživanje u Netflixu na kojem nema oglasa, dio korisnika na kraju je ipak pristao na kompromis pa tako gledaju reklame uz filmove i serije, no zbog toga plaćaju manju pretplatu.

Sve te promjene tako su utjecale da globalni broj pretplatnika u prvom kvartalu ove godine poraste za čak 9,33 milijuna korisnika. O kakvom je velikom porastu riječ najbolje govori podatak da je to dvostruko veći porast u odnosu na očekivanja tržišnih analitičara za prva tri mjeseca ove godine.

  Igre na Netflixu Hoće li Netflix početi s naplatom dijela sadržaja i za pretplatnike?

Ovo je signal da je dijeljenje lozinki bilo učestalije nego se ranije mislilo te da Netflix sada pretvara takve korisnike koji su dijelili lozinke u pretplatnike, objasnio je analitičar Emarketera Ross Benes za Business Insider. S obzirom na to da se predviđalo kako je oko 100 milijuna osoba koristili tuđe lozinke, a broj novih korisnika u fiskalnoj 2023. godini porastao je za skoro 30 milijuna, postoji još dosta prostora za rast broja pretplatnika ovog videoservisa.