Novo istraživanje britanskih znanstvenika s UCL-a (University College London) sugerira da ipak postoji korelacija između posjedovanja skupocjenih vozila i uvjerenja da su nečije genitalije manje od prosjeka. Drugačije reečeno, navedeno istraživanje sugerira da muškarci sa sportskim automobilima zapravo nisu sigurni u veličinu svog penisa.

Slučaj "spuštanja" Grete Thunbrg samoprozvanom ženomrscu

Tom analogijom, čini se da je švedska klimatska aktivistica Greta Thunberg bila u pravu kad je u prosincu prošle godine odgovorila na pokušaj trolanja Andrewa Tatea, influencera i samoprozvanog ženomrsca, koji je već izbačen s YouTube-a, Instagrama, Facebooka i TikToka zbog svojih toksičnih komentara prema ženama. Naime, Tate je u objavi na Twitteru označio Gretu Thunberg hvaleći se ekstravagantnim brojem svojih sportskih automobila (njih 33) s ogromnim emisijama.

Mikroplastika, ilustracija Znanstvenici upozoravaju: Polovica mikroplastike u svijetu dolazi iz istog izvora i taloži se u našoj hrani

Thunberg mu je na to odgovorila da je dodatno "prosvijetli" mailom na smalld**kenergy@getalife.com. Izraz "energijamalogk***a", koji je Thunberg iskoristila u odgovoru i ubliku nepostojeće email adrese, implicira da muškarac pokazuje nisku razinu samopouzdanja kako bi kompenzirao nesigurnost oko veličine vlastitog penisa.

Kako je zamišljeno i provedeno istraživanje?

Spomenuta nova studija, koja je zapravo objavljena tek u nerecenziranom izdanju na repozitoriju PsyArXiv, imala je za cilj vidjeti postoji li doista veza između posjedovanja sportskog automobila i percipirane veličine penisa. Psiholozi su u tom smislu angažirali 200 muškaraca koji u dobi izmeeđu 18 i 74 godine te od njih zatražili da popune online test.

Sudionicima studije je najprije prikazana izjava u trajanju od sedam sekundi, nakon čega je uslijedila slika proizvoda. Ispitanici su morali pomicanjem klizača na zaslonu pokazati koliko žele kupiti taj proizvod, koji varira od svakodnevnog predmeta do luksuzne robe. U konačnici bi se na zaslonu pojavila još jedna izjava, a sudionici studije su morali reći je li ta druga izjava ista ili drugačija od prve.

Volvo Concept Recharge - 7 U Volvu se slažu s većinom vozača: Neće uvoditi pretplatu na opcije poput grijanih sjedala u automobilima

Lažne činjenice

Autori studije napomenuli su ispitanicima da su te izjave činjenice i da je test trebao istražiti kako ljudi pamte činjenice u isto vrijeme dok kupuju proizvode. Međutim, te izjave nisu uvijek bile istinite.

Jedna od izjava lažno je prenijela prosječnu veličinu penisa u erekciji muškaraca, jer je nekim sudionicima rečeno da iznosi 18 cm, dok je drugima rečeno da iznosi 10 cm.

Pravi prosjek je zapravo 13 cm, ali sudionici kojima je rečeno da je to niža vrijednost bili su natjerani da se osjećaju 'relativno bolje' tijekom obavljanja zadatka. S druge strane, oni koji su rekli da je to veća vrijednost namjerno su natjerani da se osjećaju kao da su im genitalije ispodprosječne veličine.

Zanimljivi rezultati

Analizom dobivenih rezultata, znanstvenici su vidjeli da će muškarci stariji od 30 godina, koji su se osjećali kao da im je veličina penisa ispod prosjeka, vjerojatnije željeti kupiti prikazani sportski automobil. Ti su rezultati bili jednaki bez obzira na dob unutar te skupine, što ukazuje na vezu s njihovim samopoštovanjem.

Muškarci koji su se osjećali kao da imaju veći penis, s druge strane, pokazali su manji interes za luksuzna vozila, posebice stariji i (uvjetno rečeno) zreliji sudionici.

Vodik, energetska budućnost: Ilustracija - 3 Stiže energent budućnosti: Pokretat će kamione, autobuse, automobile, pa i bicikle

Ništa bez recenzija

Autori studije napominju da njihovi rezultati pokreću intrigantna pitanja za buduća istraživanja, no koliko intrige u tome doista ima, vidjet će se nakon procesa recenziranja te studije, u kojem će se pokazati je li to materijal za objavu u službenom znanstvenom časopisu ili ne.

Možda postoji samo nešto specifično što povezuje automobile i penise u muškoj psihi. Tu hipotezu podupiru podaci u ovom radu, a ona bi objasnila postojanje tropa faličnog automobila u svakodnevnim šalama, reklamama i akademskom diskursu. Industrija luksuznih automobila možda nije voljna priznati ovu vezu, ali naši rezultati pružaju određenu pomoć. Iako potražnja za njihovim proizvodom može biti motivirana osjećajem genitalne neadekvatnosti, to je osjećaj koji dijele mnogi njihovi kupci, pojasnili su autori studije.

Izvor: Daily Mail

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju