Nissan premješta centar za istraživanje i razvoj automobila bez vozača u Silicijsku dolinu

Nissan je otvorio napredni istraživački centar u Sunnyvaleu, Kalifornija, koji je specijaliziran za istraživanje i razvoj automobila bez vozača i 'povezanih' automobila.

Zimo
Zimo
Matija Zlatarek | 19.02.2013. / 10:24 komentari
Nissan premješta centar za istraživanje i razvoj automobila bez vozača u Silicijsku dolinu

Nissan je otvorio napredni istraživački centar u Sunnyvaleu, Kalifornija, koji je specijaliziran za istraživanje i razvoj automobila bez vozača i 'povezanih' automobila. U intervjuu za Bloomberg, tvrtkin viši potpredsjednik za sjevernoamerički R & D Carle Bailo rekao je da će centar zaposliti više od 60 inženjera i tehničara kroz naredne tri godine, te da potez selidbe iz Japana u Silicijsku dolinu predstavlja prebacivanje Nissanovog istraživanja 'u srce industrije'.

tri vijesti o kojima se priča Žena spava u kravetu, ilustracija Za sve koji žive u gradovima Spavajte u mraku, zaštitite srce: Znanstvenici upozoravaju na skrivenu prijetnju Anatomski prikaz srca, ilustracija Istraživanje pokazalo Ova jednostavna svakodnevna hrana može potiho ojačati zdravlje vašeg srca Iznenađenje na ekranu, ilustracija Dobro čitajte što piše Oprez! Ugledate li ovo upozorenje na Gmailu, vjerojatno vas pokušavaju hakirati

Nissan je otvorio istraživački ured u Mountain Viewu 2011. godine, ali novi centar pokazuje da tvrtka planira izvršiti značajna ulaganja u tehnologiju 'pametnih' vozila. Također, Nissan planira iskoristiti resurse Sveučilišta Stanford i njihovih automobilskih laboratorija, kao i resurse Sveučilišta u Kaliforniji, odnosno Berkeleya i Davis kampusa, piše The Verge.

A model holds a smartphone as she poses with Nissan

Googleov projekt automobila bez vozača vjerojatno je jedan od najsmionijih projekata u koji se ova kompanija upustila i koji se trenutno odvija na cestama Kalifornije i drugih saveznih država. Više o ovom projektu možete pročitati ovdje.

Toyota je također otvorila vlastiti centar u Silicijskoj dolini, 2012. godine u Mountain Viewu, kako bi radila s tehnološkim tvrtkama na upravljanju podacima i sustavima za zabavu u automobilima. U siječnju ove godine, iz Toyote su izjavili da razvijaju autonomni sigurnosni sustav za stvaranje virtualnih 'kopilota' u vozilima kako bi pomogli vozačima izbjeći nesreće, a njihov koncept razlikuje se od automobila bez vozača na kojima rade Google i Nissan.

Vezane vijesti