Nova regionalna društvena mreža TVProfil.net puštena u rad

Danas je u rad puštena prva regionalna društvena mreža za sve ljubitelje filmova, serija i emisija TVProfil.net, piše srpski portal Economy.

Zimo
Zimo
Vjekoslav Cerovina | 05.06.2012. / 14:42 komentari
Nova regionalna društvena mreža TVProfil.net puštena u rad

Danas je u rad puštena prva regionalna društvena mreža za sve ljubitelje filmova, serija i emisija TVProfil.net, piše srpski portal Economy.

tri vijesti o kojima se priča Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Kineski hipersonični projektili "Kill web" Amerikanci paničare jer Kina ima sustav za ciljanje zbog kojeg američke snage nisu sigurne ni na "sigurnoj" udaljenosti

Slično kao i na ostalim društvenim mrežama, korisnici grade svoj profil koji se temelji na sadržajima koje prate, gledaju ili planiraju gledati.

Svaki korisnik kreira listu svojih omiljenih filmova ili serija, dele se preporuke sa ostalim korisnicima, raspravlja se i komentariše. Moguće je i personalizovati www.TvProfil.net s omiljenim filmskim citatima.

'Sve veći broj korisnika te izražena potreba za interakcijom na TvProfil-u, motivišu nas da konstantno inoviramo u pogledu novih funkcionalnosti i jednostavnosti korišćenja omiljenog portala za TV raspored!' - kaže Vladimir Kovačević iz tima TVProfil.Net.

Budući da su funkcionalnosti poput mogućnosti komentarisanja i „lajkovanja“ TV sadržaja te modula za preporuku filmova, koje su predstavljene još krajem prošle godine, izuzetno dobro prihvaćene, stvaranje regionalne društvene mreže za ljubitelje TV sadržaja činio se kao logičan sledeći korak, navodi Kovačević za Economy.rs.

Svim novim funkcionalnostima postali smo društvena mreža na kojoj se preporuke TV sadržaja stavljaju u prvi plan, a iskustva i mišljenja drugih korisnika doživljavaju kao vredne informacije u komunikaciji i povezivanju svih zaljubljenika u TV sadržaj, kaže Kovačević.

Vezane vijesti