Namjera Facebooka je poprilično jasna, u moru postova i tekstova koji se svakodnevno pojavljuju žele isfiltrirati kvalitetu, a ne kvantitetu, jer je to jamstvo relevantnosti.

tri vijesti o kojima se priča Cheyava Falls u dolini Neretva Vallis u krateru Jezero na Marsu Na Marsu NASA zagolicala maštu javnosti: U dolini Neretve pronađeni tragovi izvanzemaljskog života? Droga, ilustracija Roditelji, oprez! "Najopasnija mreža za mlade": Omiljena platforma prepuna je seksualnih predatora i dilera droge Pandemija, ilustracija Mogu li te promjene nestati? Otkrili neočekivanu posljedicu pandemije: Čak i kod ljudi koji nikada nisu bili zaraženi

Kako i na koji način će Facebook odraditi filtriranje, još uvijek nije poznato, ali je činjenica kako su novi alogritmi koji će omogućiti da ono što doista vrijedi ima prednost i bude favorizirano već u ozbiljnoj fazi razvoja. Uglavnom, mobilni Facebookov News Feed će uskoro stavljati naglasak na promociju kvalitetnih i „pametnijih“ sadržaja.

Novitet će biti promocija više novinskih članaka za svoje korisnike, jer je utvrđeno kako je to ono što korisnici trebaju i cijene, kada je u pitanju izvor vijesti. Primjerice, Facebook će prikazivati relevantne članke ispod linkova u News Feedu, kako bi korisnike „preusmjerio“ na dodatne sadržaje koji ih zanimaju. Očigledno, Facebook želi postati mjesto gdje će uz interakciju korisnici pronalaziti i dobijati kvalitetne vijesti.