Namjera Facebooka je poprilično jasna, u moru postova i tekstova koji se svakodnevno pojavljuju žele isfiltrirati kvalitetu, a ne kvantitetu, jer je to jamstvo relevantnosti.
Kako i na koji način će Facebook odraditi filtriranje, još uvijek nije poznato, ali je činjenica kako su novi alogritmi koji će omogućiti da ono što doista vrijedi ima prednost i bude favorizirano već u ozbiljnoj fazi razvoja. Uglavnom, mobilni Facebookov News Feed će uskoro stavljati naglasak na promociju kvalitetnih i „pametnijih“ sadržaja.
Novitet će biti promocija više novinskih članaka za svoje korisnike, jer je utvrđeno kako je to ono što korisnici trebaju i cijene, kada je u pitanju izvor vijesti. Primjerice, Facebook će prikazivati relevantne članke ispod linkova u News Feedu, kako bi korisnike „preusmjerio“ na dodatne sadržaje koji ih zanimaju. Očigledno, Facebook želi postati mjesto gdje će uz interakciju korisnici pronalaziti i dobijati kvalitetne vijesti.