Odlična kampanja koja promovira Kanadu i njihovo pivo Molson

Kreativnih reklama nikad dosta. Agencija Rethink napravila je novu kampanju za pivo Molson u kojoj su se poslužili jednostavnim trikom — samo Kanađanin mogu otvoriti hladnjak.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 28.06.2013. / 11:24 komentari
Odlična kampanja koja promovira Kanadu i njihovo pivo Molson

Kreativnih reklama nikad dosta. Agencija Rethink napravila je novu kampanju za pivo Molson u kojoj su se poslužili jednostavnim trikom — samo Kanađanin mogu otvoriti hladnjak.

tri vijesti o kojima se priča Vrijeme na Zemlji, ilustracija zemlja je poludjela Znanstvenici upozoravaju: Dolazi dan kakav čovječanstvo još nije doživjelo Protuzračni sustav Raven 70 posto učinkovitosti VIDEO Pogledajte protuzračni sustav koji su Britanci u 3 mjeseca sklepali za Ukrajinu i koji skida ruske dronove kao muhe s neba Digitalni inovacijski inkubator otvorio vrata umjetnoj inteligenciji Pokrovitelj Digitalni inovacijski inkubator powered by Hrvatski Telekom Digitalni inovacijski inkubator otvorio vrata umjetnoj inteligenciji i pomaknuo granice kreativnosti

Smješten diljem Europe na 10 dana, hladnjak pun kanadske pive Molson zaključan je za sve osim onih koji imaju Kanadsku putovnicu. Naravno, svatko bi poželio otvoriti tajanstveni hladnjak, no kako bi ljudima to uspjelo, bacili su se u potragu za ljudima s kanadskom putovnicom.

Kako to sve izgleda pogledajte u fantastičnom videu iznad. Tko kaže da reklama ne može biti zabavna?

Vezane vijesti