Odlična kampanja koja promovira Kanadu i njihovo pivo Molson

Kreativnih reklama nikad dosta. Agencija Rethink napravila je novu kampanju za pivo Molson u kojoj su se poslužili jednostavnim trikom — samo Kanađanin mogu otvoriti hladnjak.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 28.06.2013. / 11:24 komentari
Odlična kampanja koja promovira Kanadu i njihovo pivo Molson

Kreativnih reklama nikad dosta. Agencija Rethink napravila je novu kampanju za pivo Molson u kojoj su se poslužili jednostavnim trikom — samo Kanađanin mogu otvoriti hladnjak.

tri vijesti o kojima se priča Hodanje (Foto: Thinkstock) Bitan je volumen, a ne intezitet Velika norveška studija potvrdila da je Hipokrat bio u pravu: "Ovo je najbolji lijek za čovjeka" Optički prijenos podataka, ilustracija Nevjerojatno! Japanci ruše rekorde: Napravili optički kabel kojim možete preuzeti cijelu arhivu interneta za manje od 4 minute Google Chrome U pitanju je vaša sigurnost Koristite Google Chrome? Odmah prestanite i napravite ovo!

Smješten diljem Europe na 10 dana, hladnjak pun kanadske pive Molson zaključan je za sve osim onih koji imaju Kanadsku putovnicu. Naravno, svatko bi poželio otvoriti tajanstveni hladnjak, no kako bi ljudima to uspjelo, bacili su se u potragu za ljudima s kanadskom putovnicom.

Kako to sve izgleda pogledajte u fantastičnom videu iznad. Tko kaže da reklama ne može biti zabavna?

Vezane vijesti