Odlična kampanja koja promovira Kanadu i njihovo pivo Molson

Kreativnih reklama nikad dosta. Agencija Rethink napravila je novu kampanju za pivo Molson u kojoj su se poslužili jednostavnim trikom — samo Kanađanin mogu otvoriti hladnjak.

Saša Fišter
sasa@zimo.co | 28.06.2013. / 11:24 komentari
Odlična kampanja koja promovira Kanadu i njihovo pivo Molson

Kreativnih reklama nikad dosta. Agencija Rethink napravila je novu kampanju za pivo Molson u kojoj su se poslužili jednostavnim trikom — samo Kanađanin mogu otvoriti hladnjak.

tri vijesti o kojima se priča Mreže optičkih kablova iznad šume u Ukrajini Jesu mreže, ali nisu paukovi VIDEO Pogledajte nestvaran prizor na krošnjama ogromne šume u Ukrajini Pametni telefon, ilustracija Mali, ali značajna promjena Stavljate telefon na stol s ekranom prema gore? Evo zašto biste trebali promijeniti tu naviku Uređaj koji izvlači pitku vodu iz zraka Nije znanstvena fantastika Stvorili pitku vodu iz "ničega": Ovaj genijalan izum mogao bi spasiti mnoge živote

Smješten diljem Europe na 10 dana, hladnjak pun kanadske pive Molson zaključan je za sve osim onih koji imaju Kanadsku putovnicu. Naravno, svatko bi poželio otvoriti tajanstveni hladnjak, no kako bi ljudima to uspjelo, bacili su se u potragu za ljudima s kanadskom putovnicom.

Kako to sve izgleda pogledajte u fantastičnom videu iznad. Tko kaže da reklama ne može biti zabavna?

Vezane vijesti