Oglasio se direktor RIM-a - "Ispričavam se korisnicima BlackBerryja"

RIM je u nezgodnoj situaciji. Prodaja uređaja je u padu, investitori traže promjene u menadžmentu, dionice su pale i servisi BlackBerryja ne rade.

Zimo Zimo Zimo | 13.10.2011. / 16:58

Oglasio se direktor RIM-a - "Ispričavam se korisnicima BlackBerryja"

RIM je u nezgodnoj situaciji. Prodaja uređaja je u padu, investitori traže promjene u menadžmentu, dionice su pale i servisi BlackBerryja ne rade.

Mike Lazaridis, osnivač i izvršni direktor kompanije Research in Motion u video poruci na stranici kompanije objavio je kako se ispričava svim korisnicima BlackBerryja te istaknuo kako rade svim snagama da riješe nastali problem.

Također, Mike je istaknuo kako se sustav polako normalizira u Europi, Africi, Bliskom istoku i Indiji gdje je zadnjih nekoliko dana bilo velikih problema, no nadodao je kako je još uvijek rano reći da su problemi u potpunosti uklonjeni.

Već smo pisali o globalnim problemima s Blackberry uređajima koji su bili prisutni i u Hrvatskoj, a i kako je te probleme uzrokovao neispravni dio opreme sustava.

Pad sistema Blackberry uređaja započeo je u ponedjeljak u Europi, Bliskom istoku i Africi i proširio se dan kasnije na Južnu Ameriku. Prije mjesec dana, probleme su imali i korisnici u Kanadi i Latinskoj Americi.

Na press konferenciji iz RIM-a su istaknuli kako će unatoč blokadi podataka svi emailovi i poruke biti isporučene. 'Ovo je jako loše vrijeme za ovakve stvari', istaknuli su direktori koji kažu kako imaju sve veći pritisak radi konkurenata Googlea i Applea.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti